• Ik vind mijn telefoon echt niet meer lief D: Nikki is nu als het goed is op het vliegtuig en gaat zo of is al onderweg naar Turkije. Ik zal haar dus 8 dagen niet meer zien en amper nog spreken. Iets wat ik niet heel erg leuk vind, maar ja wat doe je eraan hé?
    Dus ik wil gewoon een lekker muziek gaan luisteren om mijn gedachten op iets anders te laten concentreren wat doet mijn telefoon? Gaat muziek afspelen die ik associeer met Nikki. Hij ging zelfs ONS liedje afspelen. Scumbag telefoon. Als ik mezelf verdrietig wil maken doe ik dat zelf wel, dankje.

    P.s. voor de mensen die vinden dat ik me nu aanstel. Neem een vriendje, wees meer dan een jaar samen en wees elk weekend bij elkaar, plus elke vakantie en je praat altijd met elkaar op msn. En opeens is ze dan 8 dagen weg en kun je haar amper spreken. Dan pas mag je commentaar leveren.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 9:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ze heeft gratis WiFi in het hotel -danst- Nu kan ik haar toch nog een beetje meer spreken.


    (yeah)


    26 - 02 - '16

    No offence, maar door dit topic te maken denk je nog meer aan haar of zie ik dat verkeerd?

    Maar goed, misschien computer uit en buiten een rondje gaan lopen? Je gedachten leeg maken en dan vervolgens zoals Broadfields als zei, een afspeellijst maken met liedjes die je niet aan Nikki doen denken. Of het andersom doen haha. c:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 18:21 ]

    august9 schreef:
    No offence, maar door dit topic te maken denk je nog meer aan haar of zie ik dat verkeerd?

    Maar goed, misschien computer uit en buiten een rondje gaan lopen? Je gedachten leeg maken en dan vervolgens zoals Broadfields als zei, een afspeellijst maken met liedjes die je niet aan Nikki doen denken. Of het andersom doen haha. c:

    Ja heb je ook weer gelijk in, maar ach aan haar denken zal ik toch wel. Het is alleen van mijn telefoon zo gemeen om ons liedje te gaan spelen als ze zover weg is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    P.s. voor de mensen die vinden dat ik me nu aanstel. Neem een vriendje, wees meer dan een jaar samen en wees elk weekend bij elkaar, plus elke vakantie en je praat altijd met elkaar op msn. En opeens is ze dan 8 dagen weg en kun je haar amper spreken. Dan pas mag je commentaar leveren.

    Copy -> Paste van MSN? :W
    Sterkte althans (no_chears)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ellenpoep schreef:
    (...)
    Copy -> Paste van MSN? :W
    Sterkte althans (no_chears)

    Nee? Hahaha, zoiets kan ik wel gezegd hebben ja.
    En dankje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nee? Hahaha, zoiets kan ik wel gezegd hebben ja.
    En dankje.

    Ja zoiets zei je precies in de Q-chat tegen mij toen ik ging van 'dramaqueens' :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Neem een vriendje. En opeens is ze dan 8 dagen weg en kun je haar amper spreken.


    Hahahaha, wat is er gebeurd met mijn vriendje dan. Sex change?

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dankje. Ik overleef het wel als ik maar genoeg afleiding heb.

    Oh please, alsof je dood gaat als je haar 8 dagen niet ziet. :')


    -

    Hmm, mijn zus is al bijna 4 jaar samen en heeft dat toch niet hoor ..
    Alleszins rot voor je, maar het zijn maar 8 dagen en daarna zie je haar weer !

    Ja, ik vind dat jij je een beetje aanstelt. Mijn vriend en ik zijn al bijna 2 jaar samen en soms moet ik hem wel 3 weken missen, maar wij bellen elkaar gewoon dagelijks. No big deal, het is maar 8 dagen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Sorry sorry sorry, Je moet niet naar mijn naam kijken!!!!

    Maar ik wil je toch even heel veel succes wensen voor de komende dagen. Ze weet dat je op haar wacht en bel haar af en toe op als dat gaat. Je zult zien, dat al je haar stem hoort dat je weer wat gelukkiger ben. Ën!! Als ze weer thuis komt dan is het weer extra leuk tussen jullie!!


    don't let your happenings destroy your happiness!

    BlackLeather schreef:
    Sorry sorry sorry, Je moet niet naar mijn naam kijken!!!!

    Maar ik wil je toch even heel veel succes wensen voor de komende dagen. Ze weet dat je op haar wacht en bel haar af en toe op als dat gaat. Je zult zien, dat al je haar stem hoort dat je weer wat gelukkiger ben. Ën!! Als ze weer thuis komt dan is het weer extra leuk tussen jullie!!

    Als je dat zegt kijk ik juist

    En ja, omg. Gisteren belde ze me en het was zoo fijn om haar stem te horen. Verder ben ik er achter gekomen dat er bij mijn provider een fout zit waardoor ik voor maar 5 cent naar Turkije kan sms'en, ipv. 15. Niet dat 15 veel is, maar alsnog. Dus ik sms haar af en toe.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 13:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ken het gevoel niet, maar ik snap het wel hoor.

    Ging je telefoon nou uit zichzelf een liedje opzetten? :S


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Koopa schreef:
    Ik ken het gevoel niet, maar ik snap het wel hoor.

    Ging je telefoon nou uit zichzelf een liedje opzetten? :S

    Nee, ik liet hem muziek afspelen, maar wel op Shuffle. En toen koos hij dat liedje uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Broadfields schreef:
    Ik vind niet dat jij je aanstelt, hoor Mitchell. Ik heb dat alleen zelf nooit gehad met mijn ex, want ik kan er niet tegen als iemand zo op mijn lip zit. Zelfs niet als het mijn vriend is, dus als we elkaar een dag of twee niet spraken vond ik dat prima. I have issues.(cat)

    Ik kan me echter wel voorstellen dat het voor jou ronduit kut is. Maak anders een afspeellijst met liedjes die je niet aan Nikki doen denken. Dan kunnen er niet per ongeluk liedjes langs komen die je aan haar doen denken en is dat probleem in ieder geval opgelost. Spreek desnoods zoveel mogelijk af met vrienden?

    Dit zo ongeveer. Het probleem was alleen dat mijn ex wel zo was :W


    Deep inside, I've never felt alive