• Mijn kamergenootje van kamp afgelopen week heeft mij meerdere malen horen praten in mijn slaap, echt maf als je hoort wat ik zei, lijstje wat ik zei wat ze hoorde:

    - Ik sloeg één van de eerste nachten op haar neus en zei toen: 'Hatsikidee'
    - De nacht van maandag op dinsdag zei ik, i.v.m. mijn lover in spe dat niet meer een lover in spe is [naam is afgekort]: 'W., waar ben je?'
    - Een jongen op kamp die een goede vriend is en die lucky me in dezelfde stad als ik woont, zegt vaak: A hell no! Drie maal raden wat ik zei in mijn slaap: 'Hell no...'
    - Vannacht zei ik, ik heb een bril namelijk: 'Ik ben mijn bril kwijt. Ik kan 'm niet vinden. Help.'

    Wauw, dat is iets om naar huis over te schrijven, haha. [; Ik wist niet dat ik soms praatte in mijn slaap. Meer mensen die maffe dingen zeggen? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    313 schreef:
    Als ik praat in mijn slaap, brabbel ik meestal als een zombie en zwaai ik als een malloot soms met mijn armen. Heb ik gehoord.

    Dit ^ :') Alleen praat ik soms wel duidelijk.
    Of ik ga slaapwandelen op kamp en bij een jongen op z'n bed liggen -.-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Toen ik klein was kwam ik vaak mijn bed uit als mijn ouders mijn zus naar bed gingen brengen. Dan liep ik naar haar kamer en vroeg 'Waar is de wc?'. Dan zei mijn zus dat de wc in de badkamer was en liep ik weer terug maar mijn eigen kamer. Dat deed ik bijna elke avond in mijn slaap (':
    Voor zo ver ik weet slaapwandel of praat ik niet meer nu. Mijn vader wel, dat is echt hilarisch, voert hele gesprekken die nergens over gaan xD


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Vasilisa schreef:
    (...)
    Dit ^ :') Alleen praat ik soms wel duidelijk.
    Of ik ga slaapwandelen op kamp en bij een jongen op z'n bed liggen -.-

    Jaaajaaa, 'slaapwandelen' :p


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hahaha, prachtig. Ik beantwoord vragen in mijn slaap.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hahahah!
    Ik praat normalite niet in mijn slaap, maar ik was op vakantie en ik sliep met mijn zus in een bed en ik zei een keer heel random 'Oké', heel vrolijk, en ik schijn elke nacht te smakken, lol


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    vroeg slaapwandelde ik ook, maar gelukkig praat ik nu alleen nog maar.
    ik heb wel eens op de camping, heel hard Bananen, bananen, bananen geroepen. toe kreeg ik de volgende ochtend de vraag of ik had gedroomd dat ik op de mark stond.
    toen ik nog slaapwandelden ben ik wel eens door het raam zo de tuin in gelopen en ben ik in de schuur verder gaan slapen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lol, ik praat ook in mijn slaap. En blijk agressief te zijn of alle woorden die ik die dag wou zeggen vertel ik in mijn slaap.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Feline schreef:
    Ik had dat pas ook al met m'n vriend.

    Ik: Michael
    Michael: Ja?
    Ik: Michael!
    Michael: Ja?
    Ik: Het mag!
    Michael: Wat mag?
    Ik: We mogen een film kijken!


    xD Sorry maar ik moest zo lachen.


    Physics is awesome

    Ik praat niet in mijn slaap, mijn vriendin wel, dat is altijd best awkward, haha. :')


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Occhi schreef:
    (...)

    xD Sorry maar ik moest zo lachen.


    Het was ook erg grappig :')


    26 - 02 - '16

    Toen ik klein was, sliep ik, en ik ging naar de wc (wat geniaal) en toen koste ik alles onder (A)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik praat in mijn slaap. Ik schop en sla ook in mijn slaap.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Haha ik mompel van alles. Op stedenreis zei ik blijkbaar; man ik heb honger. Hebben jullie ook zo'n honger??
    Ik slaapwandel ook, en dan doe ik in elke kamer waar ik kom de lampen aan en dan ga ik weer weg :3

    Ik praat blijkbaar ook. Een vriendin van me zei dat ik ooit heb gezegd:
    'De windwaaier staat aan, ik waai weg.' en met windwaaier bedoelde ik de ventilator ja..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Departed schreef:
    Haha. Ik schijn dat ook te hebben (vooral schelden en anders hele verhalen soms). En toen ik nog met mijn ex was in Nieuw Zeeland, scheen ik ook iedere keer als hij me wakker maakte iets in het Nederlands te zeggen tegen hem. Maar ik heb nooit gemerkt of geweten wat. :')
    En ik snurk. En steel dekens. En steel ruimte ... En toch slapen sommige mensen graag naast of bij me. :'D

    Klopt allemaal. (cat)


    -