• Mijn kamergenootje van kamp afgelopen week heeft mij meerdere malen horen praten in mijn slaap, echt maf als je hoort wat ik zei, lijstje wat ik zei wat ze hoorde:

    - Ik sloeg één van de eerste nachten op haar neus en zei toen: 'Hatsikidee'
    - De nacht van maandag op dinsdag zei ik, i.v.m. mijn lover in spe dat niet meer een lover in spe is [naam is afgekort]: 'W., waar ben je?'
    - Een jongen op kamp die een goede vriend is en die lucky me in dezelfde stad als ik woont, zegt vaak: A hell no! Drie maal raden wat ik zei in mijn slaap: 'Hell no...'
    - Vannacht zei ik, ik heb een bril namelijk: 'Ik ben mijn bril kwijt. Ik kan 'm niet vinden. Help.'

    Wauw, dat is iets om naar huis over te schrijven, haha. [; Ik wist niet dat ik soms praatte in mijn slaap. Meer mensen die maffe dingen zeggen? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hahaha, hatsikidee xd
    Vroeger praatte ik veel in mijn slaap, nu valt het nog mee. Maar toen mijn moeder me in een ander bed wilde leggen toen ik nog klein was, riep ik in mijn slaap: 'Nee, geen rekenen!'


    Take risks and conquer your fears.

    Als ik praat in mijn slaap, brabbel ik meestal als een zombie en zwaai ik als een malloot soms met mijn armen. Heb ik gehoord.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Iedereen thuis bij mij praat in zijn slaap behalve ik, mijn broer en moeder


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Insurgent schreef:
    Hahaha, hatsikidee xd
    Vroeger praatte ik veel in mijn slaap, nu valt het nog mee. Maar toen mijn moeder me in een ander bed wilde leggen toen ik nog klein was, riep ik in mijn slaap: 'Nee, geen rekenen!'


    Hahha, cute! Rekenen is ook stom, ghehe.. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    blijkbaar praat ik niet alleen, ik slaaplees ook. Maar nooit in mijn eigen kamer, dus ik denk dat het daaraan ligt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blijk ik ook te doen. En oh, ik had eens alle dekens van Nikki gestolen en toen ze me wakker maakte en dat zei trok ik de dekens nog verder tegen en aan en ging verder slapen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb ooit iemand een gebroken neus geslagen in mijn slaap^^
    en ik slaapwandel en praat best wel veel.
    De laatste keer mompelde ik blijkbaar kom kom kom komkommer(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nee, ik praat niet. Volgens mijn moeder schreeuwde ik toen ik naast haar sliep op vakantie (ik weet niet waarom, ik zat haar echt vreemd aan te kijken toen ze het vertelde)


    Physics is awesome

    Hehe, Hatsikidee! x3
    Okay, ik lag helemaal plat toen ik dat las. (a)
    Maar volgens sommige brabbel ik wat in mijn slaap, en sommige zeggen dat ik gewoon rustig slaap. Dus ik neb nu nog steeds geen flauw idee! x3


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Mijn zus een avond op vakantie dat er iemand binnen was ofzo. Alleen zo vaak dat het gewoon creepy was ._..


    Shoganai i ne~

    Mijn vriendje doet dat ook. :3 de eerste keer toen hij het deed dacht ik dat hij echt praatte en ik snapte er echt niets van haha.


    None but ourselves can free our minds.

    Volgens mijn broer praat ik in mijn slaap x']. En ik heb de gewoonte me vast te klampen aan dingen/mensen die in mijn bed liggen.


    i put the fun in funeral

    Ik doe dat ook, haha. Mijn moeder vroeg me eens waar ik over droomde en mijn antwoord was 'leuke jongens'. Ghehe.


    everything, in time

    Ik praat in mijn slaap, heel erg veel >.< Ik slaapwandel ook heel erg, ik word soms wakker buiten. x3

    Als we op vakantie zijn, hou ik mijn familie meestal wakker, want ik schijn te schoppen en veel te kletsen in mijn slaap. Creepy :')


    To love is to destroy.