• Mijn kamergenootje van kamp afgelopen week heeft mij meerdere malen horen praten in mijn slaap, echt maf als je hoort wat ik zei, lijstje wat ik zei wat ze hoorde:

    - Ik sloeg één van de eerste nachten op haar neus en zei toen: 'Hatsikidee'
    - De nacht van maandag op dinsdag zei ik, i.v.m. mijn lover in spe dat niet meer een lover in spe is [naam is afgekort]: 'W., waar ben je?'
    - Een jongen op kamp die een goede vriend is en die lucky me in dezelfde stad als ik woont, zegt vaak: A hell no! Drie maal raden wat ik zei in mijn slaap: 'Hell no...'
    - Vannacht zei ik, ik heb een bril namelijk: 'Ik ben mijn bril kwijt. Ik kan 'm niet vinden. Help.'

    Wauw, dat is iets om naar huis over te schrijven, haha. [; Ik wist niet dat ik soms praatte in mijn slaap. Meer mensen die maffe dingen zeggen? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Toen ik die eerste las, hè, ik barstte in lachen uit ;$$
    Maar nee ik praat niet in mijn slaap, mijn zusje wel, dus dan loop de over de gang hoor je opeens gepraat, dan schrik je je wel dood,
    Maar ik vind het wel leuk mensen die in hun slaap praten.


    Let's start with infinity.

    Ik was vorig jaar met 2 vriendinnen gaan kamperen, we waren allemaal aan het slapen, tot ik plots recht sprong en begon te gillen "Oh my god, die vis springt over de rand, de vis springt over de rand" en toen viel ik terug in slaap. De dag erna gingen we om de vijver in de stad wandelen, en guess what.. Er lag gewoon een dooie vis op de stoep.
    Dat was zowat het engste wat ik ooit heb meegemaakt qua slaapervaringen :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik praat in mijn slaap, huil in mijn slaap en schreeuw in mijn slaap. Niks nieuws dus.


    To infinity and beyond •

    Mijn ouders beweren dat ik ook praat in mijn slaap
    en ik droomde een keer iets raars, een man wilde mijn blikje Red Bull pakken die ik op een bankje had gezet en ik sloeg die man
    Bleek dat ik in mijn slaap ook sloeg haha

    Ik praat in mijn slaap ^^ en ik slaapwandel ook wel eens c:

    En het is mogelijk om een gesprek met me te voeren als ik slaap :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ik scheld in mijn slaap heb ik gehoord en soms gil ik...


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Gubleraholic schreef:
    Iedereen thuis bij mij praat in zijn slaap behalve ik, mijn broer en moeder


    lol daar gaat je goeie nachtrust hahahaha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb wel een familie lid die vroeger alles van zijn studie ging herhalen in zijn slaap
    hij discussieerde ook tegen zijn leraren


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    mijn ene zusje snurkt als ze slaapt en mijn andere zusje smakt.
    Ik praat als ik slaap of ik lach hardop, best wel creepy eigenlijk o_O
    Ow en toen ik met school een studiereis had, zei ik 'ga weg' en 'raak mij niet aan' tegen mijn vriendin omdat ze mij wakker probeerde te maken:$

    Als mijn slijmvliezen gaan opzetten (verkoudheid), ga ik snurken. Dat weet ik die volgende ochtend dan ook meteen, omdat ik dat verschrikkelijk last van mijn keel heb (slikken doet pijn, etc) -.-
    Verder slaap ik soms ook erg onrustig, vooral deze zomer (ik moest ontstressen van mijn proefwerkweek).

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 0:23 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik praat schijnbaar heel af en toe in mijn slaap, maar mijn broertje verteld echt complete verhalen. Hij heeft al drie keer het alfabet gezongen in zijn slaap, en geloof me, dat is angstaanjagend om drie uur 's nachts als het doodstil is in huis :'D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Same here, maar ik zeg onlogische dingen xd


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik ben eens midden in de nacht overeind gaan zitten om hard: 'AARDBEIEN!' te gaan schreeuwen.
    En ik heb ook eens geslaapwandeld en heb toen midden in de nacht mijn moeder wakker gemaakt om te vragen waar het toilet was.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 23:43 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik hoor altijd dat ik brabbel. haha. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik niet, mijn vriendin wel. Op kamp begon ze ineens te schoopen en schreeuwde : NEE NIET MIJN BEEN, MIJN ANDERE MIJN IS AL GEBROKEN, HOE KAN IK ANDERS LOPEN?