• Mijn kamergenootje van kamp afgelopen week heeft mij meerdere malen horen praten in mijn slaap, echt maf als je hoort wat ik zei, lijstje wat ik zei wat ze hoorde:

    - Ik sloeg één van de eerste nachten op haar neus en zei toen: 'Hatsikidee'
    - De nacht van maandag op dinsdag zei ik, i.v.m. mijn lover in spe dat niet meer een lover in spe is [naam is afgekort]: 'W., waar ben je?'
    - Een jongen op kamp die een goede vriend is en die lucky me in dezelfde stad als ik woont, zegt vaak: A hell no! Drie maal raden wat ik zei in mijn slaap: 'Hell no...'
    - Vannacht zei ik, ik heb een bril namelijk: 'Ik ben mijn bril kwijt. Ik kan 'm niet vinden. Help.'

    Wauw, dat is iets om naar huis over te schrijven, haha. [; Ik wist niet dat ik soms praatte in mijn slaap. Meer mensen die maffe dingen zeggen? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn zus op vakantie vorig jaar, dreunde opeens rijtjes Grieks op. Was ook erg grappig. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn beste vriendin praat in haar slaap als ze nachtmerries heeft :'D
    Maar het enige wat ik doe is als iemand naast me ligt die lekker ruikt, ik diegene ga knuffelen in mijn slaap. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    Mijn beste vriendin praat in haar slaap als ze nachtmerries heeft :'D
    Maar het enige wat ik doe is als iemand naast me ligt die lekker ruikt, ik diegene ga knuffelen in mijn slaap. (:


    Ahaha, dat is best grappig, lol, sorry. Maar het is grappig dat je onderbewuste dat registreert en dat positief ontvangt er het interacties veroorzaakt. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik praat niet in m'n slaap, maar ik kan soms kleine gesprekken hebben met m'n zusje als ik haar in haar slaap hoor praten :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Kyary schreef:
    Ik praat niet in m'n slaap, maar ik kan soms kleine gesprekken hebben met m'n zusje als ik haar in haar slaap hoor praten :')


    Oh ja, ik had mijn kamergenoot ook gevraagd hoe het met haar ging, zei antwoordde van wel en toen sliep ik weer. (nerd)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik gorgel en rochel blijkbaar in mijn slaap (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    haha, ik heb een keer de hele tijd ''gatverdamme'' gezegd in mijn slaap XD

    Mordin schreef:
    Ik gorgel en rochel blijkbaar in mijn slaap (cat)


    Het is echt fucked up smerig D:

    Ik kan hele gesprekken hebben met personen, gewoon in mijn slaap x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Het is echt fucked up smerig D:

    Ik kan hele gesprekken hebben met personen, gewoon in mijn slaap x'D


    Ik ga je laten zingen in je slaap en dat als ringtone zetten. Word die Altijd is kortjakje ziek ringtone toch zat :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Haha. Ik schijn dat ook te hebben (vooral schelden en anders hele verhalen soms). En toen ik nog met mijn ex was in Nieuw Zeeland, scheen ik ook iedere keer als hij me wakker maakte iets in het Nederlands te zeggen tegen hem. Maar ik heb nooit gemerkt of geweten wat. :')
    En ik snurk. En steel dekens. En steel ruimte ... En toch slapen sommige mensen graag naast of bij me. :'D


    Til hug og blod.

    Nee, ik ook niet, ik wist niet dat ik praatte in mijn slaap. Ik wist wel dat ik soms snurk, maar mijn kamergenoot deed dat soms ook, dus we hadden een touché-deal. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Op vakantie heb ik op een nacht de hele tijd 'Er is iemand hier,' en 'Er loopt iemand,' gezegd. :'D. Vervolgens werd ik wakker ging ik zitten en keek naar de slaapkamer deur van de stacaravan, daarna zei ik 'Eh,'.

    Toevallig droomde ik dat ik iemand voorbij zag lopen in de stacaravan :W.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 21:50 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben alleen heel bewegelijk in mijn slaap. Maar over praten heb ik nog nooit iemand over gehoord :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik had dat pas ook al met m'n vriend.

    Ik: Michael
    Michael: Ja?
    Ik: Michael!
    Michael: Ja?
    Ik: Het mag!
    Michael: Wat mag?
    Ik: We mogen een film kijken!


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder vertelde een keer dat ik naar haar kamer was toegegaan en aan het brabbelen was over een zwarte tv en daarna weer terug ging naar mijn eigen bed. En ik heb een keer mijn slaapkamerdeur opengetrapt.