• Op 9 september word ik twintig! Lekker oud hahaha. Maar ik ga dus weer eens een leuk, groot feesje geven bij mij thuis en jullie mogen weer komen. Nouja niet iedereen, maar die weten dat zelf wel haha.
    In ieder geval, ik vier het pas op zaterdag 20 oktober eeen dan mogen jullie allemaal komen wanneer jullie zin hebben. Laat me wel even weten of jullie blijven eten of niet, dan koop ik lekker pizza enzo. :'D En er komt natuurlijk lekkere taart. Hum, het is trouwens in Purmerend, dichtbij het station, dus geen extra buskosten. De exacte details krijgen degene die komen als ik de officiele uitnodigingen ga versturen.

    Wie komen er allemaal naar Nikki's geweldige feestje?
    - Cyberlord
    - GuitarOnFire
    - Valentino

    -op het moment kan je bij de Kruidvat treinkaartjes van 13 euro kopen-

    Omdat niemand meer reageert is het feest afgezegd en word het verplaatst naar een nog onbekende datum.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 18:15 ]


    Your make-up is terrible

    shit ik moet 18:00 werken maar kan overdag wel ff komen paar uurtjes want die flikkers hebben me vrijdag ook ingedeeld tot 01.00 uur


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Klutz schreef:
    Ik kom. (cat)

    Goedzo, dat moet ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben zo goed eh, applaus voor mij!
    Mijn moeder laat mij misschien wel gaan omdat mijn overredingskracht gewoon awesome groot is ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ellenpoep schreef:
    Ik ben zo goed eh, applaus voor mij!
    Mijn moeder laat mij misschien wel gaan omdat mijn overredingskracht gewoon awesome groot is ^^

    Hahaha, mooi =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ellenpoep schreef:
    Ik ben zo goed eh, applaus voor mij!
    Mijn moeder laat mij misschien wel gaan omdat mijn overredingskracht gewoon awesome groot is ^^


    Gisteren leek het er nog niet op dat je mocht komen x33

    Nee sorry girl, vind het awesome dat je het regelt enzo, maar het lijkt me een beetje awkward aangezien ik jullie allemaal alleen van username ken en je dan toch in een kamer zit met allemaal 'vreemde' mensen. Ik weet natuurlijk niet hoe dat de vorige keer ging, maar zo'n beeld krijg ik er dan bij. (:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Nee sorry girl, vind het awesome dat je het regelt enzo, maar het lijkt me een beetje awkward aangezien ik jullie allemaal alleen van username ken en je dan toch in een kamer zit met allemaal 'vreemde' mensen. Ik weet natuurlijk niet hoe dat de vorige keer ging, maar zo'n beeld krijg ik er dan bij. (:


    De vorige keer ging alles heel goed en was het ook heel gezellig. Ik had lang niet iedereen ook in het echt gezien toen, daarvoor. Anders zou ik het nu niet nog eens doen haha.


    Your make-up is terrible

    Huntelaar schreef:
    Nee sorry girl, vind het awesome dat je het regelt enzo, maar het lijkt me een beetje awkward aangezien ik jullie allemaal alleen van username ken en je dan toch in een kamer zit met allemaal 'vreemde' mensen. Ik weet natuurlijk niet hoe dat de vorige keer ging, maar zo'n beeld krijg ik er dan bij. (:

    Woonkamer en tuin most likely :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Klutz schreef:
    (...)

    Gisteren leek het er nog niet op dat je mocht komen x33

    Ik heb een goed gesprek in de auto gehad :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Alvast veel plezier morgen en een fijne verjaardag. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Ik heb een goed gesprek in de auto gehad :W


    'En ellen mag ook'

    Mijn treinkaartje is maar tot 23 September geldig.. :c[/i]


    everything, in time

    Klutz schreef:
    (...)

    'En ellen mag ook'

    Nee ik ben gewoon goed met overtuigen (wbw)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    alvast fijne verjaardag (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bagoly schreef:
    Mijn treinkaartje is maar tot 23 September geldig.. :c[/i]

    Stom zeg. Kom je dan nog wel?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.