• Op 9 september word ik twintig! Lekker oud hahaha. Maar ik ga dus weer eens een leuk, groot feesje geven bij mij thuis en jullie mogen weer komen. Nouja niet iedereen, maar die weten dat zelf wel haha.
    In ieder geval, ik vier het pas op zaterdag 20 oktober eeen dan mogen jullie allemaal komen wanneer jullie zin hebben. Laat me wel even weten of jullie blijven eten of niet, dan koop ik lekker pizza enzo. :'D En er komt natuurlijk lekkere taart. Hum, het is trouwens in Purmerend, dichtbij het station, dus geen extra buskosten. De exacte details krijgen degene die komen als ik de officiele uitnodigingen ga versturen.

    Wie komen er allemaal naar Nikki's geweldige feestje?
    - Cyberlord
    - GuitarOnFire
    - Valentino

    -op het moment kan je bij de Kruidvat treinkaartjes van 13 euro kopen-

    Omdat niemand meer reageert is het feest afgezegd en word het verplaatst naar een nog onbekende datum.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 18:15 ]


    Your make-up is terrible

    Leuk dat er zoveel mensen komen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Is dat sarcasme? (cat)

    Nee, eigenlijk niet. Ik zou blij zijn als zoveel mensen kwamen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Aawh, dat zou ik leuk vinden! Je was er de eerste keer ook!


    I know! Krijg ik deze keer geen 'jij-bent-lang' opmerkingen meer? (cat) Want ik ben nog altijd even lang als toen, niets meer gegroeid in die twee jaar!

    Toen had je Nikki's Epic Eighteen, hoe ga je het deze keer noemen? Nikki's Toffe Twintig? :'D


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    (...)

    I know! Krijg ik deze keer geen 'jij-bent-lang' opmerkingen meer? (cat) Want ik ben nog altijd even lang als toen, niets meer gegroeid in die twee jaar!

    Toen had je Nikki's Epic Eighteen, hoe ga je het deze keer noemen? Nikki's Toffe Twintig? :'D


    Hahaha, nee dit keer is Mitchell er. Die is nog veel langer waardoor jij klein lijkt.

    Neh, ik word 16 Marleen! Iedereen op vakantie dacht dat ik 16 was dus vier ik mijn Sweet Sixteen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha, nee dit keer is Mitchell er. Die is nog veel langer waardoor jij klein lijkt.

    Neh, ik word 16 Marleen! Iedereen op vakantie dacht dat ik 16 was dus vier ik mijn Sweet Sixteen.


    YOU WISH. HA. Helaas Nikki, not falling for that. Kon je maar weer 16 worden, ghehe, maar zo makkelijk kom je er niet vanaf hoor. Je bent al bijna bejaard, deal with it.

    Hoe lang is Mitchell dan? ;o


    everything, in time

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha, nee dit keer is Mitchell er. Die is nog veel langer waardoor jij klein lijkt.

    Neh, ik word 16 Marleen! Iedereen op vakantie dacht dat ik 16 was dus vier ik mijn Sweet Sixteen.

    Hahaha ja, arme Marleen.
    En Nikki, je lijkt ook 16. Dat weet je toch?

    @Marleen, ik ben 1.90 als het niet groter is.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 19:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha ja, arme Marleen.
    En Nikki, je lijkt ook 16. Dat weet je toch?

    @Marleen, ik ben 1.90 als het niet groter is.


    Umfg. -druipt af met haar 1,76-


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    (...)

    Umfg. -druipt af met haar 1,76-

    Hoi Mini.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben 1.60 (cat)

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hoi Mini.


    O.. Oh nee, dat wordt geen nieuwe bijnaam! :c
    Want dan ga ik jou serieus overal stiefpapa of iets in die richting noemen. -dreigend gezicht-


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    (...)

    O.. Oh nee, dat wordt geen nieuwe bijnaam! :c
    Want dan ga ik jou serieus overal stiefpapa of iets in die richting noemen. -dreigend gezicht-

    Doe ik toch niet xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Klutz schreef:
    Ik ben 1.60 (cat)

    Ik ben 1.67 (cat)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dus, nog meer mensen die komen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kom. (cat)