• Op 9 september word ik twintig! Lekker oud hahaha. Maar ik ga dus weer eens een leuk, groot feesje geven bij mij thuis en jullie mogen weer komen. Nouja niet iedereen, maar die weten dat zelf wel haha.
    In ieder geval, ik vier het pas op zaterdag 20 oktober eeen dan mogen jullie allemaal komen wanneer jullie zin hebben. Laat me wel even weten of jullie blijven eten of niet, dan koop ik lekker pizza enzo. :'D En er komt natuurlijk lekkere taart. Hum, het is trouwens in Purmerend, dichtbij het station, dus geen extra buskosten. De exacte details krijgen degene die komen als ik de officiele uitnodigingen ga versturen.

    Wie komen er allemaal naar Nikki's geweldige feestje?
    - Cyberlord
    - GuitarOnFire
    - Valentino

    -op het moment kan je bij de Kruidvat treinkaartjes van 13 euro kopen-

    Omdat niemand meer reageert is het feest afgezegd en word het verplaatst naar een nog onbekende datum.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 18:15 ]


    Your make-up is terrible

    Bemiddelaar schreef:
    (...)

    Zoveel geld heb ik volgens mij niet ;____;

    Pffft, leen van Sandra!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Pffft, leen van Sandra!

    Ja tuurlijk, want ik ben rijk? Ik heb echt nog maar 64 cent ofso..
    Ik kom trouwens niet eh.. Dit heb ik echt al 3 pagina's geleden gezegd :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Ja tuurlijk, want ik ben rijk? Ik heb echt nog maar 64 cent ofso..
    Ik kom trouwens niet eh.. Dit heb ik echt al 3 pagina's geleden gezegd :W

    Oh... Echt jammer ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er komen nog best wat mensen, haha!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Er komen nog best wat mensen, haha!

    2 nog maar, met mij niet meegeteld ;c Ellen en Sandra komen niet meer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    2 nog maar, met mij niet meegeteld ;c Ellen en Sandra komen niet meer.


    Awh, dat is balen. :c Ik weet niet of ik kan, ik mag en of ik mag komen. Maar ik hoop voor Nikki dat er meer komen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Awh, dat is balen. :c Ik weet niet of ik kan, ik mag en of ik mag komen. Maar ik hoop voor Nikki dat er meer komen.

    Ik ook, anders is dat zo stom!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Oh... Echt jammer ;c

    Ja dat vind ik ook! Mijn moeder laat mij niet gaan naar Purmerend omdat het te ver is.(no_chears)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik wil komeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Ik ga echt mijn best doen om te komen want ik wil Nikki feliciteren. Maar dan moet ik wel even ergens een dagkaart vandaan toveren (cat) Weet je al trouwens ongeveer hoe laat het is? Meow.

    Bemiddelaar schreef:
    Ik wil komeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Ik ga echt mijn best doen om te komen want ik wil Nikki feliciteren. Maar dan moet ik wel even ergens een dagkaart vandaan toveren (cat) Weet je al trouwens ongeveer hoe laat het is? Meow.

    Goedzo! En je kunt komen wanneer je maar wilt :3 Zit geen tijd aan. Succes met een dagkaart vinden, ik hoop echt dat je er eentje vind. Hoe meer mensen hoe leuker :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voor iedereen die wilt komen, maar nog twijfelt. Op dit moment kun je bij de kruidvat voor 13 euro dagkaarten halen!

    Verder vragen we ons af of we het feest een week later kunnen houden, dus op zaterdag 20 oktober. Dit omdat dat voor ons handiger zou zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kom sowieso c:
    Het wordt wel in de avond omdat ik overdag moet werken.
    Tot hoelaat mag ik blijven? XD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    CyberLord schreef:
    Voor iedereen die wilt komen, maar nog twijfelt. Op dit moment kun je bij de kruidvat voor 13 euro dagkaarten halen!

    Verder vragen we ons af of we het feest een week later kunnen houden, dus op zaterdag 20 oktober. Dit omdat dat voor ons handiger zou zijn.


    Oh oh oh oh oh dan kan ik wel :3 's Avonds. Maar dan kan ik niet naat huis.

    GuitarOnFire schreef:
    Ik kom sowieso c:
    Het wordt wel in de avond omdat ik overdag moet werken.
    Tot hoelaat mag ik blijven? XD


    Tot hoelaat je wilt haha.


    Your make-up is terrible

    Dus we zouden het de week erop kunnen vieren? Graag eventjes antwoorden. Dat is voor ons ook duidelijker :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.