• Op 9 september word ik twintig! Lekker oud hahaha. Maar ik ga dus weer eens een leuk, groot feesje geven bij mij thuis en jullie mogen weer komen. Nouja niet iedereen, maar die weten dat zelf wel haha.
    In ieder geval, ik vier het pas op zaterdag 20 oktober eeen dan mogen jullie allemaal komen wanneer jullie zin hebben. Laat me wel even weten of jullie blijven eten of niet, dan koop ik lekker pizza enzo. :'D En er komt natuurlijk lekkere taart. Hum, het is trouwens in Purmerend, dichtbij het station, dus geen extra buskosten. De exacte details krijgen degene die komen als ik de officiele uitnodigingen ga versturen.

    Wie komen er allemaal naar Nikki's geweldige feestje?
    - Cyberlord
    - GuitarOnFire
    - Valentino

    -op het moment kan je bij de Kruidvat treinkaartjes van 13 euro kopen-

    Omdat niemand meer reageert is het feest afgezegd en word het verplaatst naar een nog onbekende datum.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 18:15 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Doe ik wel vaker joh.


    Oke, gezellig ;3
    Veel plezier alvast.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik wil misschien wel als je dat leuk vindt
    Ik heb een vriendin in Purmerend wonen, ook op quizlet en die kan ik dan gelijk opzoeken
    Maar misschien vier ik dan wel mijn eigen verjaardag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prul schreef:
    Ik wil misschien wel als je dat leuk vindt
    Ik heb een vriendin in Purmerend wonen, ook op quizlet en die kan ik dan gelijk opzoeken
    Maar misschien vier ik dan wel mijn eigen verjaardag


    Jullie kunnen ook samen komen, als je tenminste niet je verjaardag viert.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jullie kunnen ook samen komen, als je tenminste niet je verjaardag viert.

    Ja, zou je het leuk vinden? Je mag gerust nee zeggen hoor


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ligt eraan of ik kan en of ik mag komen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Feline schreef:
    (...)

    Ik denk dat Hasselt (Overijssel) wel iets verder weg is dan dat.


    Ik woon in noord-oost-brabant. Ik zou ongeveer 3,5 uur moeten reizen.

    Prul schreef:
    (...)
    Ja, zou je het leuk vinden? Je mag gerust nee zeggen hoor


    Tuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Ik zou wel willen, maar dan ben ik niet in nederland :c


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik zou je wel eens willen ontmoeten daar niet van, maar volgens mij is het niet echt de bedoeling dat ik kom en dan zou het behoorlijk awkward zijn + het feit dat ik een Belg ben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Penelopy schreef:
    Ik zou wel willen, maar dan ben ik niet in nederland :c

    Helaaaas.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pyromancer schreef:
    Ik zou je wel eens willen ontmoeten daar niet van, maar volgens mij is het niet echt de bedoeling dat ik kom en dan zou het behoorlijk awkward zijn + het feit dat ik een Belg ben.

    Het is een uitnodiging voor Q leden dus ik zou niet weten waarom niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Het is een uitnodiging voor Q leden dus ik zou niet weten waarom niet.
    Dan is natuurlijk de vraag of jullie deze zaag wel willen ontmoeten. Het is ook behoorlijk ver reizen voor mij, dus dan zou ik al een Hostel moeten zoeken om te overnachten. Al lijk het me wel fijn om jullie eens te ontmoeten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je viert het op mijn verjaardag! Haha ik ben dan waarschijnlijk in Manchester. In elk geval Veel plezier alvast!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik heb nog een treinkaartje. Als die dan nog geldig is, kom ik misschien ook wel langs! *O*

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 22:01 ]


    everything, in time

    Pyromancer schreef:
    (...)Dan is natuurlijk de vraag of jullie deze zaag wel willen ontmoeten. Het is ook behoorlijk ver reizen voor mij, dus dan zou ik al een Hostel moeten zoeken om te overnachten. Al lijk het me wel fijn om jullie eens te ontmoeten.


    Ik moet ook nog iets zoeken om te slapen als ik ga 8D