• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik wil wat kwijt. Ik wil 20 kilo eraf. En zo zit ik al op de goede weg! :Y)
    Anyways, gisteren was dat sporten dus echt leuk. Het zijn een soort van apparaten die echt onwijs erg trillen (het ziet er ook niet uit als je erop bezig bent) en per 10 minuten verbrand je evenveel als in een wandeling van 7 km (:
    En dat doe ik dus een uur lang (:
    En je zweet bijna niks (:

    En volgende week gaan mijn moeder en ik weer. _O_

    Knap, ik ben twee jaar geleden ongeveer 10 kilo kwijtgeraakt. Ik was nog niet te dik, maar was wel echt chubby, en dat wilde ik niet meer. Nu dat er af is zit ik echt veel beter in mijn vel, het geeft veel zelfvertrouwen en aandacht van les guys. ;P Key is gewoon om vol te houden. Als je zin hebt in wat lekkers, moet je echt gaan voor die magere Optimel Yoghurt. Die heb je in mango, appel en citroen en die is zo goddelijk. En echt, als je leert nee zeggen tegen snacks enzo, hou je dat vol. Ik snoep al heel lang niet meer, en ik mis het niet.

    Oehhh zo'n trilplaat! Omg als ik ging fitnessen zag ik daar altijd mensen op staan, haha. Lijkt me heerlijk, lolol! :'D


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik wil wat kwijt. Ik wil 20 kilo eraf. En zo zit ik al op de goede weg! :Y)
    Anyways, gisteren was dat sporten dus echt leuk. Het zijn een soort van apparaten die echt onwijs erg trillen (het ziet er ook niet uit als je erop bezig bent) en per 10 minuten verbrand je evenveel als in een wandeling van 7 km (:
    En dat doe ik dus een uur lang (:
    En je zweet bijna niks (:

    En volgende week gaan mijn moeder en ik weer. _O_


    Haha. Die plaat moest ik altijd bij de handbal om mijn spieren veel meer te versterken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Knap, ik ben twee jaar geleden ongeveer 10 kilo kwijtgeraakt. Ik was nog niet te dik, maar was wel echt chubby, en dat wilde ik niet meer. Nu dat er af is zit ik echt veel beter in mijn vel, het geeft veel zelfvertrouwen en aandacht van les guys. ;P Key is gewoon om vol te houden. Als je zin hebt in wat lekkers, moet je echt gaan voor die magere Optimel Yoghurt. Die heb je in mango, appel en citroen en die is zo goddelijk. En echt, als je leert nee zeggen tegen snacks enzo, hou je dat vol. Ik snoep al heel lang niet meer, en ik mis het niet.

    Oehhh zo'n trilplaat! Omg als ik ging fitnessen zag ik daar altijd mensen op staan, haha. Lijkt me heerlijk, lolol! :'D

    Ja, die magere Optimel yoghurt heb ik ook, ik heb altijd citroen daarvan.
    Daarnaast hebben wij hele magere waterijsjes met 70 calorieën dus als ik iets wil perse, dan neem ik die (":
    En ik ben niet echt dik-dik maar ik wil gewoon zonder schaamte in een bikini kunnen lopen en gewoon niet meer echt zo'n duidelijk buikje.

    En ja, het is een soort trilplaat alleen dan in allerlei varianten (staand, liggend, op je zij) alles doe je wel 10 minuten. In het begin had ik er echt de slappe lach van maar aan het eind van je avond voel je echt je buik man! (je krijgt namelijk een hele zware lap op je buik zodat je buikspieren zich onbewust vanzelf aanspannen)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 12:14 ]


    Chaos is a ladder.


    True


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    (...)
    Ja, die magere Optimel yoghurt heb ik ook, ik heb altijd citroen daarvan.
    Daarnaast hebben wij hele magere waterijsjes met 70 calorieën dus als ik iets wil perse, dan neem ik die (":
    En ik ben niet echt dik-dik maar ik wil gewoon zonder schaamte in een bikini kunnen lopen en gewoon niet meer echt zo'n duidelijk buikje.

    En ja, het is een soort trilplaat alleen dan in allerlei varianten (staand, liggend, op je zij) alles doe je wel 10 minuten. In het begin had ik er echt de slappe lach van maar aan het eind van je avond voel je echt je buik man! (je krijgt namelijk een hele zware lap op je buik zodat je buikspieren zich onbewust vanzelf aanspannen)

    Haha geweldig, dat moet ik ook een keer proberen gewoon omdat het kan!


    ars moriendi

    Ben ik weer(flower)


    ~

    Holaa!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hello, ik ben ook weer terug!


    ars moriendi

    Olla Claire (:

    Helleuu Claire en Charissa(flower)


    ~

    Reactie op mijn laatste hoofdstuk:

    FutureHoran zei op 23 aug 2012 - 14:18:
    Mag ik vragen wat er zo bijzonder is aan Klaas Jan?


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Reactie op mijn laatste hoofdstuk:
    (...)



    Dat zei er een bij mij ook al '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Dat zei er een bij mij ook al '--

    Fucking dom. Omdat Klaas thank-god geen hype is, wil dat niet zeggen dat je geen stories over hem mag schrijven, wtf.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Reactie op mijn laatste hoofdstuk:
    (...)



    Dat kind is gek

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 14:26 ]

    Huntelaar schreef:
    Reactie op mijn laatste hoofdstuk:
    (...)



    :O Wil ze een mep hebben soms? Je kunt beter vragen wat er niet bijzonder aan hem is?


    ~