• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik word er zo boos om als ze de voetbalvrouwen of vriendinnen erbij betrekken. VERDOMME GET A LIFE. GOOI JE ZELF IN EEN PUT OF ZO.

    ARGH! Dat filmpje van Rafael kende ik nog niet, maar ik weet dat ze dat vaker tegen hem roepen over Sylvie. Ook laatst weer bij Bouchra omdat die knul van haar nu bij Manchester speelt. KOM OP ZEG. Echt, die vrouwen moeten ze met rust laten.


    Chaos is a ladder.

    Ook hallo, Kim! (nerd) <3


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ook hallo, Kim! (nerd) <3

    Haaaaai. Ik doe gezond. Ik heb alleen kaasbroodjes voor mijn vader gehaald en voor mezelf een bruin bolletje (wat niet te eten was)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Haaaaai. Ik doe gezond. Ik heb alleen kaasbroodjes voor mijn vader gehaald en voor mezelf een bruin bolletje (wat niet te eten was)

    Goedzo, chick. _O_ Wil je gewicht kwijt of op het gewicht dat je nu hebt blijven?


    ars moriendi

    Zo, weer thuis. + 2 Films rijker Bordertown en De Storm + Autodrop en Kinderchocola :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Vampires schreef:
    (...)
    Haaaaai. Ik doe gezond. Ik heb alleen kaasbroodjes voor mijn vader gehaald en voor mezelf een bruin bolletje (wat niet te eten was)

    You go girl, haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    Ik word er zo boos om als ze de voetbalvrouwen of vriendinnen erbij betrekken. VERDOMME GET A LIFE. GOOI JE ZELF IN EEN PUT OF ZO.

    ARGH! Dat filmpje van Rafael kende ik nog niet, maar ik weet dat ze dat vaker tegen hem roepen over Sylvie. Ook laatst weer bij Bouchra omdat die knul van haar nu bij Manchester speelt. KOM OP ZEG. Echt, die vrouwen moeten ze met rust laten.

    Vreselijk wat zo over de voetbalvrouwen roepen
    en Sylvie is totaal geen hoer, laat dat duidelijk zijn :Y)

    Huntelaar schreef:
    Goedzo, chick. _O_ Wil je gewicht kwijt of op het gewicht dat je nu hebt blijven?

    Ik wil wat kwijt. Ik wil 20 kilo eraf. En zo zit ik al op de goede weg! :Y)
    Anyways, gisteren was dat sporten dus echt leuk. Het zijn een soort van apparaten die echt onwijs erg trillen (het ziet er ook niet uit als je erop bezig bent) en per 10 minuten verbrand je evenveel als in een wandeling van 7 km (:
    En dat doe ik dus een uur lang (:
    En je zweet bijna niks (:

    En volgende week gaan mijn moeder en ik weer. _O_


    Chaos is a ladder.



    Oelala! -Kijkt expres naar Kim-


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aurelius schreef:
    Zo, weer thuis. + 2 Films rijker Bordertown en De Storm + Autodrop en Kinderchocola :9~

    De Storm heb ik echt teveel keren gezien waardoor ik hem vreselijk vind.
    OH EN AUTODROP IS LEKKER, heb je die roze? (":


    Chaos is a ladder.

    Aurelius schreef:



    Oelala! -Kijkt expres naar Kim-

    Ik ben een chocoladefreak maar laat dat -samen me bueno of zo- het enige zijn wat ik niet lust op choco gebied (":


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    De Storm heb ik echt teveel keren gezien waardoor ik hem vreselijk vind.
    OH EN AUTODROP IS LEKKER, heb je die roze? (":


    Ik heb hem nog nooit gezien :'D.
    Ja die roze van die reclame C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik ga ze nu kijken, adieu!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aurelius schreef:
    Ik heb hem nog nooit gezien :'D.
    Ja die roze van die reclame C:

    Heb je 'Terug naar de Kust' wel gezien? Die is goed!
    En ja, die roze is lekker. Alhoewel ik meer van het drop ben met cola smaak.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Heb je 'Terug naar de Kust' wel gezien? Die is goed!
    En ja, die roze is lekker. Alhoewel ik meer van het drop ben met cola smaak.


    Ja, ook gezien. Dramaaaa.


    Normal girl at day, Catwoman at night.