• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

El Diablo.

Kurt Hummel

'Prachtig,' zei ik gemeend waarna ik Emily op mijn schoot zette en Racheld hand pakte. 'Hoe kan dit ineens?' vroeg ik, doelend op wie de operatie mogelijk gemaakt had. Zo'n operatie was vast vreselijk duur en niet te betalen.

Jayden Ian Archibald

'Ik wil jou, Luke.' zei ik opgewonden en hees terug. Ik begon zachtjes te stoten en liet mijn hand glijden naar zijn geslachtsdeel en trok hem zachtjes af waarna ik kreunde. Het gevoel in mijn onderbuik werd steeds heviger.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rahel
    Ik glimlach "Sebastiaan, hij kwam ineens binnen en zei dat we wel goed nieuws konden gebruiken en toen zei hij dat hij het betaald". Ik voelde me echt blij nu.

Luke
    Ik begon harder te kreunen terwijl er in mijn onderbuik een apart gevoel ontstond. ik had het wel eens eerder gehad mar nog niet met liefde gevoeld

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Kurt Hummel

'Sebastian?' vroeg ik verbaasd. Ik staarde even verontwaardigd voor me uit maar haalde daarna mijn schouders op. 'Dat is lief van hem.' zei ik waarna ik Emily uit haar Maxi-cosi haalde en haar op Rachels borst legde. 'Weet jij trouwens nog wat je vanochtend deed?' vroeg ik terwijl ik mijn lach probeerde in te houden.

Jayden Ian Archibald

Ik stootte iets harder en kreunde luid. Ik had weleens vaker seks gehad zowel als met jongens en meisjes. Maar nu was het anders, het voelde gewoon anders en ik kon niet echt begrijpen wat ik nu precies voelde. Met mijn ene hand hield ik zijn heup vast terwijl ik met de andere hem iets harder begon af te trekken.

Rachel
    Ik glimlach "inderdaad ja" ik kijk even naar em en geef haar een kusje.
    "Vanochtend?" vragend kijk ik hem aan.

Luke
    Ik kruende steeds harder, hij begon harder te stoten en me af te trekken.
    "ow jay" mompel ik. Onze ademhalingen gaan steeds sneller. "ik kom" riep ik en mijn spierde spande zich aan.

Kurt Hummel

Ik schoot weer in de lach, en keek even de andere kant op om uit te lachen. Rachel zou ook wel denken nu dat er iets mis was met mij of zo. 'Je dacht vanochtend dat ik Finn was.' gierde ik van het lachen.

Jayden Ian Archibald

Ik kreunde luider en fluisterde zijn naam. Ik hoorde wat hij zei en trok hem daardoor iets harder af. Ik voelde dat het ook niet zo lang meer zou duren voordat ik zou komen.

Damon

'Nog steeds, het lukt niet veel mensen alles perfect te regelen' lach ik.
    Ik doe wat trucjes, en schiet de bal dan met volle kracht het doel in..

El Diablo.

Finn Hudson

'Daar heb je gelijk in,' zei ik lachend waarna ik ook een paar trucjes met de bal deed. Ik was daar al veel beter in geworden nu ik voetbalde bij Real Madrid, dus daar was ik wel blij mee.

Damon

'Dus... Je blijft in Amerika tot Rach uit het ziekenhuis is?'
    Ik kijk hem aan, en houd een bal hoog...

El Diablo.

Finn Hudson

'De komende jaren hoogstwaarschijnlijk wel, Rachel heeft een hele erge traumatische ervaring opgelopen, dus zou ik de zorg van Emily zoveel mogelijk op me moeten nemen. Daarbij heb ik ook nog school en zo. Dus daarom is het lastig om naar Spanje te gaan met al die drukte.' verzuchtte ik. De laatste tijd had ik het ongelofelijk druk.

Damon

Ik kijk hem aan.
    'Je weet dat je van school mag nu je bij Real zit' vraag ik droogjes..

El Diablo.

Finn Hudson

'Weet ik, maar ik vind het gewoon belangrijk om af te maken voor het geval dat. En voor Glee club natuurlijk, ik wil mijn vrienden niet in de steek laten met de kampioenschappen.' zei ik. Voetbal was belangrijk voor me, maar Glee ook. 'Oja en het football team.' zei ik, dat was ik bijna vergeten.

Damon

'Mhm, ik dacht dat dit je examenjaar was' zeg ik.
    Ik lach wat, en schop de bol omhoog...

El Diablo.

Finn Hudson

'Daarom is het juist belangrijk dat ik het afmaak.' zei ik naar waarheid. 'Anders is al het werk voor niks geweest de laatste jaren.'

Damon

'Je weet dat ik bedoelde, als je je examens af hebt?' lach ik.
    Ik vang de bal weer op tegen mijn borstkas, en hou het omhoog..

El Diablo.

rachel
    Niet begrijpend kijk ik hem aan tot ik plots weer wat herinner over vanochtend.
    "onee zeg niet dat het waar was" ik voel dat ik erg rood begin te kleuren.

lUke
    Hij gaat steeds harder en met een harde kreun kom ik klaar.
    Ik hijg even uit en draai al snel de rollen om. Snel sluit ik mijn mond om zijn eikel.