• En dit valt onder liefde, vriendschap en familie, omdat het met liefde over vriendschap gaat.

    Ik ga er geen eindeloos verhaal van maken, maar bedankt Q. Voor alle jaren tot nu toe en alle leuke en minder leuke mensen die ik daarbij ontmoet heb. Voor de steun die bijna onvoorwaardelijk te vinden is wanneer dat nodig is, ongeacht mensen elkaar wel of niet mogen en voor alle andere gedeelde momenten. Thanks Q. You're the best!*O*


    Til hug og blod.

    Dankzij deze site heb ik een aantal dingen kunnen verwerken. Ik ben blij dat mensen mij steun hebben geboden toen ik het nodig had in de dieptepunten van mijn depressie.
    Dankjewel Q!


    26 - 02 - '16

    I love you too hun. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik was bijna bang dat dit een afscheidstopic was x3


    Aan niets denken is ook denken.

    Agree, er zitten hier een stel geweldige kiddo's. <3


    ars moriendi

    Sometimes Q is the only friend we've got(flower)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 18:39 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    *sneaks away*
    Mihihihi. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Q heeft echt niet zoveel voor me gedaan, eigenlijk vrij weinig. Buiten het feit dat ik jou hier heb leren kennen ^^


    -

    JackyD schreef:
    Q heeft echt niet zoveel voor me gedaan, eigenlijk vrij weinig. Buiten het feit dat ik jou hier heb leren kennen ^^


    Nou, dan heeft Q toch wel degelijk wat gedaan/ ergens voor gezorgd? *O*
    Soms erger ik me ook bloedlink aan zo goed als alles hier, maar ik blijf het nog steeds leuk vinden.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 19:50 ]


    Til hug og blod.

    Q helped me out sometimes, I agree with you. Voor mij is het nu ongeveer een half jaar, but ik heb er toch aan gehad. Thank you too & all of you!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik dacht dat dit een afscheidstopic was!:c


    everything, in time