• Ik zette mijn eerste voetstap in de gevangenis . Wat kon ik verwachten? Eén ding wist ik in ieder geval zeker: Ik had dit verdient. Dit was mijn schuld. De gevangenis stonk naar rotte vissen en ik wist zeker dat het in een lange tijd niet schoongemaakt was. Een oude man kwam de kamer binnen. Ik was er zeker van dat dit een kamer was waar ik tot op de bodem uit verhoord werd. Net zoals ik zoveel verhoord werd bij de politie. De man zag er niet bepaald vriendelijk uit. Maar ja, wat kan je verwachten van een jeugdgevangenis? Ik wist wel dat je iets ergs gedaan moest hebben om hier in te komen. Wat ik gedaan had? Ik zal het hele verhaal nooit meer helemaal vertellen, maar het was onvergefelijk.


    Ik zoek rollen voor een nieuw verhaal. Omdat ik beter ben in wat kortere verhalen, zal dit verhaal waarschijnlijk al stoppen rond de 40 hoofdstukken. Het verhaal gaat over een meisje die net een ernstige misdaad heeft gepleegd en daarom in een Amerikaanse jeugdgevangenis terecht komt. Ik zoek nu rollen voor meerdere gevangene.

    De rollen:
    4 meisjes van de jeugdgevangenis. Het liefst met een ernstige misdaad, waar ze bijvoorbeeld 2 jaar gevangenisstraf voor heeft gekregen.
    4 jongens van de jeugdgevangenis. Net zoals bij de meisjes, een ernstige misdaad.
    2 jongens/meisjes. Met een kleinere straf waar ze maar een paar maanden voor hebben gekregen. Is dan ook gelijk een kleinere rol.
    Psychologe: 30+


    Wat in te vullen:
    Volledige naam: Het liefst Amerikaanse namen.
    Leeftijd: Alleen 15,16 en 17-jarigen.
    Karakter: Het karakter zegt ook veel over waarom diegene de misdaad heeft gepleegd.
    Uiterlijk: Bekend persoon. Sasha Pieterse is bezet.
    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? Moet zwaar genoeg zijn om in de gevangenis te komen. Dus niet iets waar je alleen maar een taakstraf mee krijgt.
    Verleden:
    Familie: Hoe gaat de familie met de situatie om?
    Waarschuwen?

    Ik kies de beste, niet de eerste. Succes! Je mag meerdere rollen invullen.

    De rollen!!
    De 4 meisjes:
    1. Meriadoc - Julia Blair Avery Heimersson.
    2. Sequin - Angelina Lauren Jefferson.
    3. Captivity - Courtney Ashley Price.
    4. Lunaaaaa - Rose Mackenzie Burray.

    De 4 jongens:
    1. Sequin - Matthew Gabriel Joseph Robertson.
    2. Barton - Peyton Francis Emmett Montgomery.
    3. Foxx - Jesse Emanuel Jbara.
    4. Alethiometer - Chase Elizabeth.

    De twee bijrollen:
    Foxx - 1. Fenna Alyssa Brown.
    Lunaaaaa - Tony Daniel Strike.

    De psychologe - 1. Wiarda - Rianne Peterson.

    Thankyou! Ik zal jullie waarschuwen als het begint.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 18:36 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik wil geen rol, maar zou je me willen waarschuwen als je begint? (:


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    Ik wil geen rol, maar zou je me willen waarschuwen als je begint? (:


    Is goed hoor!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Volledige naam: Matthew Gabriel Joseph Robertson. Veel bijnamen heeft hij niet, behalve de gebruikelijke 'Matt'. Daarnaast heeft hij geen andere bijnamen.
    Leeftijd: Nu is Matthew 16 jaar oud. Hij is geboren op 14 november in het jaar 1996. Dan word hij pas 17.
    Karakter: Matthew heeft altijd al een vrij opvliegend karakter gehad. Als iemand hem boos maakt, kan hij echt goed boos blijven. Hij zal van alles verzinnen om gelijk te komen staan, bij wijze van spreken. Zijn ouders hebben altijd al geweten dat Matthew een jongen zou zijn die op een gegeven moment zou omslaan. Vroeger vocht hij ook veel. Als mensen hem pestte, sloeg hij er gewoon gelijk bovenop. Hij dacht dat dat zou zorgen dat ze op zouden houden met hem zo te pesten, maar nee. Ze gingen juist verder.
    Bij meisjes gedraagt hij zich anders. Hij flirt altijd wel een beetje en doet dan gezellig. Matthew is zo een jongen die precies zegt wat meisjes willen horen, of dat nou expres is of niet. Daarom vinden de meeste meisjes hem ook een leuke en gezellige jongen in de omgang. Vroeger deed hij dit niet, tegenwoordig is hij zo erg veranderd.
    Hinderlagen en moeilijke dingen gaat hij zeker niet uit de weg. Wat moeilijke dingen betreft, spreken voor een enorm publiek is geen enkel probleem. Presentaties zijn bijvoorbeeld geen enkel probleem. Hij heeft zijn woordje altijd wel klaar en weet overal iets om heen te praten. Van alles weet hij wel wat te maken. Hij is ook totaal niet verlegen en barst van het zelfvertrouwen.
    Uiterlijk:


    Munro Chambers.
    Hij is niet zo heel erg lang, hooguit 1.80 of iets meer. Daarij weegt Matthew niet meer dan ongeveer 63 kilogram. Erg gespierd is hij ook niet, behalve zijn al gespierde buik, maar hij werkt er aan door af en toe wat te trainen doen.
    Zijn haar is best lang en hangt wel eens in zijn ogen. Dit vind hij niet erg, maar heel soms draagt hij zijn haar uit zijn gezicht naar school. Merendeel hangt het gewoon voor zijn gezicht. Het is wel zo geknipt dat het net boven zijn ogen hangt. Van nature is het heel donkerbruin, in de winter is het echter een paar tinten donkerder dan in de zomer. Matthew's groene ogen springen echter wel uit zijn gezicht. De kleur word extra versterkt door zijn bleke huid en zijn zwarte haren. Zijn gezicht heeft niet echt hoekige vormen, maar ook niet ronde. Het zit er nog een beetje tussenin. Zijn mond heeft een doodnormale vorm, waar niet veel op aan te merken is. Als laatste heb je zijn neus, die door een vechtpartij ooit een keer gebroken is geweest. Tegenwoordig zie je daar bijna niks meer van. Het is weer helemaal geheelt.
    Matthew's kledingstijl is ook vrij breed. Meestal neigt hij naar de rock-stijl, maar ook heel vaak draagt hij casual kleding. De ene dag draagt hij bijvoorbeeld een normale spijkerbroek, een shirt met kleur en sneakers. De andere dag draagt hij bijvoorbeeld een zwarte, iets strakkere broek, en een zwart shirt of iets dergelijks. Zo ook zijn favoriete zwarte motorrijlaarzen.
    Foto 1Foto 2Gif
    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? Matthew heeft enorme problemen met Trevor een lid van een bende in zijn thuisstadje. Tot een paar keer toe hebben ze elkaar bedreigt. Op een zeker moment heeft Matt hem gewoon overreden toen Trevor op zijn oprit stond te schreeuwen dat hij maar moest komen. Er knapte iets in hem en hij begon terug te vechten. Na het overrijden, waar Trevor heelhuids van af is gekomen heeft hij hem proberen neer te steken - wat ook niet gelukt is omdat Trevor een eigen mes bij had. Matthew werd helemaal gek en probeerde hem een lesje te leren door met zijn eigen groep naar een feestje bij Trevor thuis te gaan, onuitgenodigd, en daar een schietpartij aan te richten. Niemand is daarbij overleden, maar er waren mensen wel op het randje en zwaar gewond. Matthew's hele groepje is opgebroken en naar allerlei andere jeugdgevangenissen gestuurd.
    Verleden: Matthew is vroeger heel veel gepest en daarom werd hij ook steeds agressiever tegenover andere mensen, de mensen die hem pestten. Uiteindelijk heeft hij op verschillende scholen gezeten, omdat hij telkens er af werd gegooid vanwege vechtpartijen. Omdat hij elke keer weer opnieuw in de problemen kwam heeft hij een tijd lang helemaal niks aan zijn school gedaan. Ondanks alles is hij door thuis- en internetschool toch geslaagd. Na zijn middelbare school heeft hij niks meer gedaan dan op straat hangen met zijn vrienden en als hij thuis was de hele tijd te gamen. Als hij dus op straat ging hangen kwam Trevor wel eens langs met zijn bende. Dan daagde ze hem uit.
    Familie: Als zoon van Karolina Withrop-Robertson en Harold Withrop hoorde hij zich altijd goed gedragen. Zijn familie begrijpt absoluut niet waarom hij het gedaan heeft, maar heeft hem niet direct laten vallen. Heel af en toe zoeken ze hem op om met hem te kunnen praten. Hoe erg ze ook vinden wat hij gedaan heeft, ze kunnen het niet opbrengen hem te laten vallen.
    Waarschuwen? Yes, please!

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 19:34 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Volledige naam: Tony Daniël Strike
    Leeftijd: 15 jaar (14-02-1997)
    Karakter: Tony is van natura geen slecht persoon. Hij is nogal stil en teruggetrokken. Vaak is hij wel onverantwoordelijk, hij ziet de gevolgen van zijn daden niet (van tevoren). Hij is vaak daarom ook erg afhankelijk. Tony is niet heel erg betrouwbaar en stelt zijn eigen doelen voorop. Hij is zo geworden door zijn opvoeding. Hij is sluw, maar niet heel erg subtiel. Een beetje klunzig is hij soms ook wel, maar als het aankomt op iets serieus, weet hij precies hoe hij te werk moet gaan. Tony is desondanks erg op zijn familie gesteld en wil alles doen voor hen. Hij is wat dat betreft erg trouw naar familie en vrienden toe. Hij wil zijn emoties eigenlijk nooit laten zien, alleen zijn broer kan hem zover krijgen. Tony wil vaak wel intimiderend overkomen, maar kan dit gewoon niet. Eigenlijk is zijn broer altijd degene die voor hem op moet komen en die voor hem vecht. Hier schaamt Tony zich vaak wel voor, maar laat dit niet merken. Bovendien is een reputatie één van de laatste dingen waar hij zich zorgen om maakt. Hij wil gewoon overleven. Het liefst zou hij gewoon een normaal leven hebben met zijn moeder en broer. Hij wil ook graag dat hij een normale vader had gehad. Tony heeft best veel wensen, maar verteld dit aan niemand. Hij vindt ze belachelijk en weet zeker dat ze toch nooit uit zullen komen. Hij is erg realistisch en matrealistisch.
    Uiterlijk:



    Ioannis Tsialas
    Tony is erg klein voor een jongen, 1.65 m. Hij is erg smal gebouwd en komt daarom ook niet bedrijgend, maar eerder schattig over. Tony heeft niet veel keus in kleding, aangezien ze amper geld hebben. Meestal krijgt hij dan oude kleding van zijn broer, die veel groter en steviger is dan hij. Doordat zijn kleren daarom wat te groot zijn, lijkt hij alleen maar nog kleiner.
    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd?: Tony woont in een ghetto met zijn oudere broer en moeder. Ze hebben enorm weinig geld en kunnen amper rondkomen. Dit is voor hun moeder erg zwaar en Tony vindt dit heel erg. Hij is drugs gaan verkopen, om wat geld bij te kunnen verdienen. Het probleem was, dat hij de drugs die hij verkocht, zelf gestolen had. De gene van wie hij het had gestolen zijn er wel eens achter gekomen en toen moest zijn broer telkens voor hem vechten. Eén keer liep Tony over het station en zijn broer was nergens te bekennen. Die gasten (vier jongens van 19) kwamen er weer aan en dreven hem in een hoekje. Tony raakte in paniek, trok een mes en stak één van hen neer. Die jongen overleed. Toen heeft een ander Tony bewusteloos geslagen, voor hij nog eens kon uithalen, en is een derde de politie gaan halen. Tony is zelf heel erg geschrokken van wat hij heeft gedaan.
    Verleden: Tony is opgegroeid in de ghetto met zijn broer (Chris, 18) en moeder (Maria). Ze leven daar al zo lang hij zich kan herinneren. Zijn broer probeerde hem altijd te beschermen en kwam altijd voor hem op, aangezien Tony vaak in de broblemen kwam. Hun vader woonde ook nog bij hen tot Tony's zevende, en die mishandelde hen altijd en was alcoholist. Toen Tony zeven was, heeft hun vader zich zo lam gezopen dat ie eraan overleed.
    Familie: Het is heel erg moeilijk voor hen, vooral voor Chris, aangezien hij altijd probeerde zijn broertje te beschermen. Het enige voordeel voor hen is, is dat er nu minder kosten zijn nu er iemand minder in huis woont. Chris komt zijn broertje nog wel eens opzoeken (als dat mogelijk is in het verhaal) Voor zijn moeder is dit echter te zwaar. Ze kan haar emoties dan niet in bedwang houden.
    Waarschuwen: graag ^^

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 17:23 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    @Sequin, zolang ik genoeg rollen heb. Ik denk nog wel 5 dagen of zo hoor ;).


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Volledige naam: Peyton Francis Emmett Montgomery. Hij wordt eigenlijk altijd aangesproken met Peyton, maar door zijn echte vrienden met Pey. Hij heeft het er niet zo op als andere mensen dat doen en zal je dat ook duidelijk maken. Het is Peyton voor jou, zal hij je dan vertellen met een kwade blik.
    Leeftijd: Peyton is zeventien jaar oud en is geboren op 15 April 1995, wat betekent dat hij volgend jaar achttien zal worden.
    Karakter: Peyton is een koude jongen. Hij is slim, maar gebruikt zijn hersenen niet voor de juiste dingen. Op school deed hij helemaal niks, omdat hij gewoonweg te druk was met andere dingen. Maar als hij maar één keer zijn boeken op zijn minst open zou doen, zouden die onvoldoendes algauw voldoendes worden. Peyton is een gesloten jongen, die erg open oogt. Hij doet alsof het hem allemaal niks kan schelen en dat is de houding die hij zichzelf graag aanleert. Je zult hem herkennen aan de nonchalante manier van leven, terwijl hij eigenlijk zeer geordend en verstandig leeft. Hij heeft zijn zaakjes wel op orde en als hij bijvoorbeeld iets verkeerds zou doen, zou hij met gemak al zijn sporen uitwissen. Hij is niet dom en zeker niet roekeloos.
          Zijn grootste probleem is zijn agressie. Hij is afentoe zelfs in staat om de keel van zijn beste vriend over te snijden als hij boos is. Het probleem daarbij is, dat hij ongelofelijk snel boos is. Dan valt er echt niet te communiceren met Peyton. Dan draait hij helemaal door en het enige waar hij dan aan denkt, is mensen pijn doen. Hij heeft meerdere mensen al bijna gewurgd en houdt er totaal geen rekening mee of het bijvoorbeeld een meisje is. Zo was er een meisje bij hem op school die iets van hem gestolen had en toen hij er achter kwam, heeft hij haar een steegje ingesleurd en stond op het punt om haar gezicht eens goed te bewerken, toen ze wist te ontsnappen.
          Toch is Peyton een jongen die een vriendelijke en vertrouwelijke uitstraling heeft, als hij niet boos of opgejut is. Hij maakt snel vrienden, maar zal mensen niet gauw vertrouwen. Hij maakt veel grapjes en is goed in delen.
    Uiterlijk:



    Jesse Carere.
    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? Zoals al eerder gezegd, is Peyton ongelofelijk agressief. Hij heeft meerdere mensen mishandelt en heeft al vijf jongens die hij niet bepaald mag, neergestoken. Ze zijn er niet aan overleden, maar moesten wel naar het ziekenhuis. Ook heeft hij genoeg mensen in elkaar geslagen en is hij vaak betrokken geweest bij vechtpartijen. Hij heeft ook eens, toen hij teveel gedronken had, een meisje aangerand dat hij al redelijk lang kende. Hier heeft hij spijt van, maar is nog steeds boos omdat ze hem verlinkt heeft aan de politie.
    Verleden: Peyton was al vanaf dag één dag hij op de middelbare school aankwam niet geliefd. Op de basisschool had hij geen vrienden en was erg op zichzelf, maar had daar nooit zo goed laten blijken dat hij agressief was. In de eerste heeft hij drie jongens leren kennen. Het rijkeluis kindje Edward en twee normale jongens, Zain en Joshua. Hij kon het goed vinden met die drie en samen waren ze een gesloten groepje waar niemand tussen kon komen. Ze wisten alle drie goed om te gaan met Peyton's agressie en hadden samen de beste tijd van hun leven, totdat Edward niet meer met hen om wilde gaan toen ze veertien waren en hen zomaar liet stikken. Peyton en Joshua waren er niet zo kapot van, maar Zain wel, omdat Edward zijn allerbeste vriend was. Peyton vond dit zo erg voor Zain, dat hij Edward bedreigd heeft. Vanaf toen wist Peyton zijn agressie niet meer onder dwang te houden omdat er veel van de school plots tegen hem waren. Het meisje dat hij aangerand heeft op zijn vijftiende was Danielle.
    Familie: Peyton komt uit een ernstige familie. Het gedrag dat hij vertoont, heeft hij gekopieërd en geërfd van zijn vader. Zijn vader, Noah, zit in de gevangenis voor illegale wapenhandel en geweld. Hierdoor kwam Peyton ook aan messen en heeft meerdere keren een pistool in zijn handen gehad. Peyton's moeder, Alli, werkt in de plaatselijke supermarkt en is er nooit geweest voor haar kinderen. Peyton heeft een oudere broer, Charlie, die op vroege leeftijd al begon met drinken en heeft Peyton vaak mishandeld, omdat hij weer eens dronken was. Voor de rest heeft Peyton geen broers of zussen en is dus de jongste na zijn broer van tweeëntwintig. Ze vinden het niet meer dan normaal dat Peyton zo doet en hebben ook nooit gezegd dat het fout is dat hij zulk gedrag vertoond. Het kan hen dan ook vrij weinig schelen dat hij vast zit. Met wie Peyton wel een bijzonder goede band heeft, is met zijn neef, Declan, van vijf jaar ouder. Daar kan hij het echt goed mee vinden.
    Waarschuwen? Ja hoor. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volledige naam: Yentl Eleanor Elizabeth Renner.
    Leeftijd: Yentl is nu vijftien jaar oud en geboren op 13 November 1996, wat betekent dat ze dit jaar nog zestien zal worden.
    Karakter: Yentl is van haar uit al geen leuk meisje. Het is moeilijk om met haar om te gaan en daarom heeft ze eigenlijk ook helemaal geen vrienden. Dit komt omdat ze ongelofelijk egoïstisch is en sowieso niet aan anderen denkt. Het kan haar niet schelen als iemand anders problemen heeft, zolang zij haar eigen hachie maar redt. Nee, Yentl is geen meisje waar je bevriend mee zou raken.
          Yentl is geen prater. Ze is vaak bezig met observeren en schat mensen in haar gedachte al in of ze zwak zullen zijn of niet. Iets wat ze eigenlijk bijna 24/7 doet, inschatten of mensen hard kunnen rennen of terug zouden vechten. Ze maakt continu plannen om mensen in elkaar te slaan of die mooie dure telefoon te stelen. Ze denkt alles perfect uit en zal nooit roekeloos toe slaan. Nee, Yentl is het meesterbrein achter veel criminaliteit bij haar op school. Ze breekt kluisjes gemakkelijk open en zal nooit iets fout doen. Het is niet dat ze bang is om betrapt te worden, maar omdat ze er een voldaan gevoel van krijgt als ze iets gestolen heeft zonder dat iemand weet dat zij het was. Iedereen weet wel dat zij het was, maar ze hebben geen bewijs. De uitspraak Some men just want to see the world burn van Batman past dan ook perfect bij Yentl. Ze doet niks met haar schat, ze wil het gewoon stelen.
    Uiterlijk:



    Sarah Hyland.
    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? Yentl heeft heel veel gestolen bij haar op school en dit door verkocht, vaak zelfs zonder winst omdat het haar echt niet om de prijs ging. Het gevoel van een geslaagde missie, zoals zij het graag noemde, was overweldigend. Ze heeft ook al veel mensen bedreigd en een meisje met opzet verwond aan haar buik met een mes. Ook is Yentl op het heterdaad betrapt op vandalisme, waar ze ook dagelijks aandeed.
    Verleden: Nooit heeft Yentl veel vrienden gehad en daar kon ze prima mee leven. Toen ze nog kleiner was, had ze wel een paar vriendinnen, maar daar had ze binnen no-time ruzie mee en die meisjes mochten dan van hun ouders niet meer met dat vreemde meisje Yentl omgaan. Al vanaf dat ze 8 was, stal ze dingen. Eerst waren het kleine dingen, maar dat groeide steeds meer. Ze heeft weleens 200 euro uit de portomonnee van een klasgenoot gestolen en meerdere telefoons. Het is haar zelfs een gelukt om bij iemand in huis in te breken, bij iemand die haar altijd heel erg gepest heeft. Daar heeft ze van alles kapot gemaakt en heeft er veel geld gevonden.
    Familie: Yentl's ouders zijn gescheiden en hierdoor heeft ze vrij weinig met beide van hen. Haar moeder is te druk bezig met haar carrière als schrijfster en haar vader is verhuisd naar de andere kant van het land, waardoor ze hem alleen nog maar in de vakanties zag. Yentl heeft een oudere zus, Suzie, van twintig en een jonger broertje, Elliot, van dertien.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik maak nog een meisje!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Sequin schreef:
    Ik maak nog een meisje!


    Is goed!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Wat in te vullen:
    Volledige naam: Courtney ´Ashley´ Price
    Leeftijd: ze is net 17 jaar oud geworden
    Karakter: Courtney is een spontane meid die veel lacht, ze is erg nieuwsgierig en houdt wel van een lolletje. Ze word gezien als betrouwbaar, loyaal en erg vriendelijk. Maar toch heeft Courtney een kant die niet veel mensen kunnen, Ze ziet er dan wel goedverzorgd uit, heeft een mooie lach en komt betrouwbaar over, dat klopt. Maar Courtney heeft niet veel geduld, Als haar iets niet lukt begint ze te gillen, dingen te slopen en raakt het zwart voor haar ogen waardoor ze geweldadige dingen doet, Waarbij ze het zelf niet eens in de gaten heeft.
    Uiterlijk: Hayden panettiere


    Courtney price heeft lange golvende haren, heldere ogen en een mooie onschuldige lach. Tevens heeft ze een mooi getraind figuur, Courtney is een type die niet zonder make up, en zonder haar blonde haar te doen de staat op gaat. Haar moeder is schoonheidsspecialiste en doet vaak Courtney haar make up en haar. Ze heeft dit dus al van jongs af aan mee gekregen.
    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? Moet zwaar genoeg zijn om in de gevangenis te komen. Dus niet iets waar je alleen maar een taakstraf mee krijgt.Toen haar baby begon te huilen en dat ze de baby niet stil kreeg is ze door het lint gegaan. Ze heeft de baby eerst proberen te stikken, toen de baby bewusteloos was geraakt heeft ze hem in een bos gedumpt. De baby werd na enkele uren al gevonden door voorbijgangers, en door middel van DNA onderzoek en vermissing is de politie erachter gekomen dat de baby bij Courtney hoort.
    Verleden: Courtney komt uit een rijke familie, al heeft haar moeder een doodnormale baan als schoonheidspecialiste en haar vader is haar opa achterna gegaan als zakenman. Ze is dus vrij verwend opgevoed. Op haar 16de verjaardag beviel Courtney Price ongeplant van een baby genaamd: Emily. Haar toenmalige vriend is er vandoor gegaan toen hij erachter kwam dat ze zwanger was, dus ze staat er nu alleen voor.
    Familie: Haar ouders konden er mee leven dat Courtney een kind kreeg, maar door de poging tot doodslag en het dumpen van haar eigen kind niet. Haar ouders willen haar pas weer zien als ze haar straf heeft uitgezeten en toegepaste therapie heeft gevolgd. Courtney mag haar kind dan pas weer zien, maar heeft de ouderschap over haar kind verloren. Haar kind Emily verblijft nu bij haar ouders zolang het gaat.
    Waarschuwen? Is goed!


    Hopelijk is die een beetje origineel ^^

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 19:18 ]

    Wat in te vullen:
    Volledige naam: Jennifer 'Allison' Rodriquez
    Leeftijd: 17 jaar
    Karakter: Jennifer is een type die veel om zich zelf en haar familie geeft. Haar familie is alles voor haar en daar heeft ze trouw op gezwegen. Als Jennifer iets belooft doet ze het ook. Verder is jennifer redelijk stiekem, ze lost liever zelf haar problemen op, en zegt verder ook niet erg veel.
    Uiterlijk:Megan Fox


    Jennifer Rodriquez heeft lange zwarte stijle haren tot halverwegen haar rug. Haar ogen zijn blauw wat je niet vaak mee maakt. Jennifer weet dat ze mooi is en laat dit ook merken, ze draagt vaak gewaagde kleding, zoals een topje een rokje of een strakke broek. Je zult haar nooit in losse en te grote kleding zijn.

    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? Moet zwaar genoeg zijn om in de gevangenis te komen. Dus niet iets waar je alleen maar een taakstraf mee krijgt. Jennifer is goed in Manipuleren, en met haar uiterlijk weet ze dat ze het vlug voor elkaar krijgt. Ze versiert jongens zodat ze met die jongen mee naar huis mag. Verleid hem en als hij steelt ze alle waardevolle dingen in het huis en gaat er van door. Het geld dat ze ermee verdiend verbrast ze meestal aan de alcohol en de drugs. Jennifer is opgepakt voor meerdere diefstallen, spijbelen en vernieling van kostbare eigendommen. En doordat ze de gestolen spullen niet kan terug geven of terug kan betalen.
    Verleden: Jennifer komt uit een arm gezin, haar vader is op jonge leeftijd gestorven waardoor haar moeder zwaar alcoholist is geworden.Jennifers kleine zusje is uit huis gehaald en in een pleeggezin geplaatst. Jennifer krijgt nooit wat, en heeft geen geld. Daarom heeft ze een plan bedacht om aan geld te komen.
    Familie: Jennifers moeder kijkt niet naar haar om, dus geeft er ook niet veel om wat haar dochter uitspookt.
    Waarschuwen? ja is goed!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 19:46 ]

    Volledige naam: Angelina Lauren Jefferson. Niet veel mensen noemen haar nog bij haar hele naam. Ze noemen haar 'Ruby'. Om de een of andere reden heeft ze deze naam tegen haar dealer verteld. Al haar vrienden denken dat ze zo heet, alleen haar ouders noemen haar bij haar echte voornaam.
    Leeftijd: Ruby is nu 17 jaar oud en word volgend jaar op 21 mei pas 18. Ze is geboren in het jaar 1995.
    Karakter: Op zich is Ruby een heel gemeen en vervelend meisje. Als ze iemand niet mag moet ze altijd wel die mensen belachelijk maken, ze pakt hen op hun onzekerheden. Hierdoor is Ruby ook gelijk een meisje dat heel vaak klappen kan verwachten. Het is niet zo dat ze vies is van een vuistgevecht, want ze slaat er gewoon bovenop als ze er klaar mee is. Vaak kijkt ze ook arrogant naar mensen en daarom willen anderen haar niet echt aanspreken.
    Als ze een keer niet arrogant kijkt, kan ze best wel aardig zijn. Dan is het alsof ze het aardigste meisje op de wereld is. Ze maakt het alleen mooier dan het is, want het is eigenlijk te overdreven. Achter je rug om praat ze dan toch over je.
    Ruby kan enorm goed liegen, soms dan doet ze het eigenlijk zonder dat ze er erg in heeft. Dit komt doordat ze vroeger zo vaak heeft moeten liegen dat ze er gewent aan is geraakt en het nu vanzelf gaat. Alleen als de waarheid in haar voordeel is, verteld ze het. Eigenlijk alles wat ze doet moet in haar voordeel zijn, anders doet ze het niet. Zo is ze dan ook weer niet. Doordat haar ouders haar hebben laten vallen een paar jaar geleden is ze voor zichzelf gaan zorgen en uitkijken. Daarom 'red' ze altijd zichzelf als eerste en als ze in een goede bui is iemand anders ook.
    Uiterlijk:


    Chanel Iman.
    Ruby is ongeveer 1.70 meter lang. Dit is niet echt aan de grote kant, maar dat maakt haar niet zo uit. Veel mensen in haar familie zijn niet zo heel erg groot. Daarbij weegt ze niet meer dan 53 kilogram. Ze heeft een heel slank postuur.
    Van nature heeft ze heel dik, zwart haar. Meestal doet ze niet veel aan haar haren 's ochtends. Het pluist niet, maar er zit wel wat krul in. Meestal heeft ze het dan ook loshangen. Als het vervelend word doet ze het in een vlecht, staart of knot. Doordat ze er zo lang over heeft gedaan om het zo te laten groeien laat ze er geen kapper bij in de buurt komen. Als ze haar haren stijlt word het nog langer dan dat het met krul is. Haar ogen hebben een hele donkerbruine kleur, veel bijzonders is er niet aan. Ze worden omringt door een rij donkere, lange wimpers. Ruby laat haar ogen extra uitkomen met mascara en heel soms eyeliner. Soms gebruikt ze ook wat oogschaduw, maar dat is maar heel zelden. Daarbij gebruikt ze ook lipgloss. Meestal in het rood of roze. Verdere make-up, zoals poeder en foundation hoeft ze niet te gebruiken vanwege haar gave huid. Ruby's neus heeft een rechte vorm en is niet groot of klein. Haar mond is ook niet veel anders, behalve dat als je verder kijkt, haar bovenlip iets voller is. Ruby's gezicht heeft een ovale vorm en een bruine kleur. Bij haar zie je het niet zo snel als ze bloost of blosjes heeft, iets wat ze wel fijn vind.
    Haar kledingstijl is niet echt te beschrijven, omdat hij gewoonweg enorm breed is. Zo houd ze van skinny jeans, maar ook van rokjes. Ruby is heel mode bewust en draagt ook graag wat fellere kleurtjes, ze kijkt ook wat er "in" is. Ze draagt ook heel makkelijk een vestje met veel rouches en dan de volgende dag een leren jasje. Ruby staat ook een beetje bekent als modepopje omdat ze elke dag met verschillende kleding aan komt zetten. Als ze een kledingstuk nog een keer draagt, zorgt ze dat ze dat doet op een hele andere manier en met een heel andere kledingset. Haar schoenenkast, een heel ander verhaal, staat vol met verschillende soorten schoenen.
    Foto 1Foto 2Gif
    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? Ruby is een drugsdealer. Dit is ze gaan doen om haar schulden af te betalen. Eerst had ze nog geen idee hoe ze haar schulden moest terug betalen, maar toen is ze geld gaan jatten van haar ouders en oude vrienden van haar kostschool. Doordat ze haar hele leven heel erg 'kort' is gehouden door haar ouders is ze juist slechte dingen gaan doen. Naast geld stelen van al die mensen heeft ze ook heel wat spullen gestolen, o.a. uit winkels of weer van mensen. Soms gewoon portemonnee's uit tassen. Ondertussen kan ze dit doen zonder opgemerkt te worden en kan ze zo mensen heel veel geld afhandig maken. Ze is opgepakt voor het bezit van drugs en het dealen. 
    Verleden: In het verleden hielden Ruby's ouders haar heel erg kort, omdat ze hun dochter goed op wilden voeden. Hierdoor is ze juist op het slechte pad gegaan. In haar eerste jaar op de middelbare school ontmoette ze de 16-jarige Diego. Deze Spaanse jongen was zo charmant dat Ruby heb niet kon weerstaan. Ze hebben een tijdje gedate, maar dat ging na bijna een jaar uit. Ruby was daarna al bevriend met al zijn vrienden en die gingen dingen gebruiken. Het was nog maar een kwestie van tijd totdat Ruby ook meedeed. Omdat ze het niet meer kon betalen moest ze iets verzinnen om aan geld te komen.
    Familie: Haar familie heeft haar al laten vallen toen ze aan drugs, en het dealen, begon. Toen ze daarna was opgepakt zijn ze haar niet meer komen opzoeken. Het boeit haar voor de rest niet meer, want ze heeft ze niet meer nodig. Ze denkt dat ze er uiteindelijk zelf wel bovenop komt. Haar enige 'steun', iemand die eens in de paar maanden komt, is haar tante Katie. Zij is dan ook meteen de enige die haar bezoekt van de hele familie die eens zo hecht was.
    Waarschuwen? Yes, please!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 22:47 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Volledige naam: Jesse Emanuel Jbara
    Leeftijd: Jesse is 15 jaar, maar wordt eind dit jaar nog 16.
    Karakter: Jesse ziet er klein en onschuldig uit, maar dit is hij alles behalve. Natuurlijk kan hij leuk en aardig zijn, maar er is altijd al een deel van hem geweest dat minder fijn was. Hij is agressief en snel aangebrand. Jesse is zo'n type die met rust laat als je normaal doet, maar je grootste vijand is, als je hem een keer op iets aanspreekt wat niet goed is. Dan kun je nog zolang om vergiffenis vragen, maar Jesse vergeeft je niet. Sterker nog, hij maakt je leven een hel. Jesse was op school al het type dat zijn klasgenoten bang maakte en er voor zorgde dat ze niet meer naar school wilde, omdat hij er was.
    En hoewel zijn ouders, die juist heel rustig zijn, en zijn leraren hem al honderd keer hebben gewaarschuwd en geprobeerd hebben om hem te helpen, mocht het niet baten.
    Uiterlijk:



    BooBoo Stewart
    Jesse stamt nog af van de originele Amerikanen, de zogenaamde Indianen. En hoewel dit vele generaties terug zit, zie je er toch nog wat van in zijn uiterlijk. Zijn zwarte haar, bruine ogen en getinte huid zijn daar een voorbeeld van. Jesse is klein voor een jongen, namelijk zo'n 165 cm. Hier heeft hij zelf een hekel aan en hij hoopt dan ook nog te groeien. Hij weegt daarbij zo'n 52 kilo, wat alles behalve veel is voor een 15-jarige jongen. Jesse is aan de dunne kant, maar wel in het bezit van een heuse sixpack en gespierde armen. Hier hoeft hij vrij weinig voor te doen, ook dat zit weer in zijn genen.
    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? Jesse is een homofoob. Dit wel zeggen dat Jesse op een manier "bang" is voor homo's. Jesse kon beter niet in de buurt van homoseksuelen komen, want dan ging hij door het lint. Vorig jaar vierde hij een groot feest voor zijn 15e verjaardag, waarbij zijn hele school uitgenodigd was, behalve de homoseksuele leerlingen. Toch zijn die komen opdagen, omdat ze het discriminatie vonden en voor zichzelf op wilde komen. Op dat moment is Jesse doorgedraaid. Hij heeft de meeste geslagen, geschopt en mishandelt, waardoor ze uiteindelijk weggingen. Maar een stel bleef en dit waren Robert & Luke. Hen heeft hij uiteindelijk neergeschoten, omdat hij geen andere weg zag. Robert is toen in het ziekenhuis beland en uiteindelijk aan zijn verwondingen overleden. Luke heeft het wel overleefd.
    Verleden: Eigenlijk heeft Jesse een heel burgerlijk verleden. Hij woonde met zijn ouders en oudere broer in een typische woonwijk waar allerlei standaard gezinnen wonen. Hij woonde niet in een criminele buurt en ging ook helemaal niet met foute mensen om. Hij dus niet beïnvloed door zijn omgeving ofzo.
    Familie: Zijn ouders zijn natuurlijk alles behalve blij met het feit dat hun zoon in de gevangenis zit. Toch komen ze hem zo vaak mogelijk opzoeken en steunen ze hem, omdat ze weten dat er ergens onder die agressieve jongen hun lieve zoon zit. Ze kunnen niet wachten tot hun zoon vrijkomt en ze hem eindelijk zelf weer het juiste pad op kunnen sturen, zodat ze dit allemaal achter zich kunnen laten. Het is juist Jesse's oudere broer van 18, Jeffrey, die er moeite mee heeft en zich schaamt voor zijn kleine broertje. Hij praat nooit meer over Jesse.
    Chaske Spencer, Julia Jones & Kiowa Gordon

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 15:02 ]


    Tell me about it, stud.

    Volledige naam: Rose Mackenzie Burray
    Leeftijd: 16
    Karakter: Rose is een erg gevoelig meisje. Ze is snel gekwetst en staat niet stevig in haar schoenen. Ze durft niet voor zichzelf op te komen en heeft een laag zelfbeeld, ze huilt ook enorm snel. Rose is makkelijk beïnvloedbaar en makkelijk te intimideren. Ze is erg snel bang te maken en kan niet goed tegen druk. Ze is erg lief en geeft erg veel om haar familie en vrienden. Rose is erg verlegen en vindt het fijn als er iemand is die voor haar zorgt en voor haar op komt. Ze is bang in het donker en bang voor agressie. Ze is graag even alleen om na te denken en alles te laten bezinken.
    Uiterlijk:


    nina agdal
    Rose heeft blond haar en bruine ogen en is 1.72 m lang. Ze doet meestal niet veel moeite voor haar kleding. Een spijkerbroek en een t-shirt is genoeg.
    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? : Rose heeft met haar "vriendinnen" een juwelier beroofd. De eigenaar betrapte hen op heterdaad en de Rose, die het pistool moest vasthouden, schoot hem van schrik neer. De man heeft het wel overleefd. Rose en haar vriendinnen zijn allemaal naar een andere gevangenis gegaan. Het bleek dat ze al vaker juweliers hadden beroofd en in totaal miljoenen aan sieraden hadden gestolen en doorverkocht.
    Verleden: Rose was altijd al een bang en verlegen meisje. Op de middelbare school werd ze nog erger gepest dan op de basisschool, tot ze in de tweede klas bij het "stoere" groepje van de school werd opgenomen. Plotseling was iedereen van bang voor haar. Rose mocht de meiden niet zo, maar vondt het fijn dat ze eindelijk ergens bij hoorde en niet meer werd gepest. Want als je Rose peste, kreeg je te maken met de bende. Langzaam werd Rose geïnfiltreerd in de duistere kant van de bende, iets wat ze eigenlijk niet wilde. Maar Rose is goed te beïnvloeden dus ze kon niet weigeren, bovendien hadden ze haar beschermt, dus ze moest iets terug doen. Rose deed steeds vaker mee aan berofingen en was altijd degene die een pistool bij zich moest dragen, tot haar grote spijt.
    Familie: Rose komt uit een rijke familie met haar moeder (Dakota), die model was. Haar vader (Christo) die belangrijke zakenman is. En haar oudere zus van 18, Allison. Haar familie is erg geschrokken en hadden dit nooit verwacht van hun stille, lieve Rose. Toen ze het belletje kregen van de politie wilden ze het ook eerst niet geloven dat het hun dochter was. Ze zijn erg telleurgesteld en haar vander en Allison komen Rose nooit/ amper opzoeken. Alleen haar moeder komt vaker langs. Stukje bij beetje verteld Rose hoe ze bij de bende is gekomen en wat voor druk er op haar stond. Het doet Rose erg veel pijn dat ze haar ouders zo heeft telleurgesteld.
    Waarschuwen: jup jup

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 22:23 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    De rollen:

    De 4 meisjes:
    1. Meriadoc - Julia Blair Avery Heimersson.
    2. Sequin - Angelina Lauren Jefferson.
    3. Captivity - Courtney Ashley Price.
    4. Lunaaaaa - Rose Mackenzie Burray.

    De 4 jongens:
    1. Sequin - Matthew Gabriel Joseph Robertson.
    2. Barton - Peyton Francis Emmett Montgomery.
    3. Foxx - Jesse Emanuel Jbara.
    4. Alethiometer - Chase Elizabeth.

    De twee bijrollen:
    Foxx - 1. Fenna Alyssa Brown.
    Lunaaaaa - Tony Daniel Strike.

    De psychologe - 1. Wiarda - Rianne Peterson.

    Thankyou! Ik zal jullie waarschuwen als het begint.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.