• Ik zette mijn eerste voetstap in de gevangenis . Wat kon ik verwachten? Eén ding wist ik in ieder geval zeker: Ik had dit verdient. Dit was mijn schuld. De gevangenis stonk naar rotte vissen en ik wist zeker dat het in een lange tijd niet schoongemaakt was. Een oude man kwam de kamer binnen. Ik was er zeker van dat dit een kamer was waar ik tot op de bodem uit verhoord werd. Net zoals ik zoveel verhoord werd bij de politie. De man zag er niet bepaald vriendelijk uit. Maar ja, wat kan je verwachten van een jeugdgevangenis? Ik wist wel dat je iets ergs gedaan moest hebben om hier in te komen. Wat ik gedaan had? Ik zal het hele verhaal nooit meer helemaal vertellen, maar het was onvergefelijk.


    Ik zoek rollen voor een nieuw verhaal. Omdat ik beter ben in wat kortere verhalen, zal dit verhaal waarschijnlijk al stoppen rond de 40 hoofdstukken. Het verhaal gaat over een meisje die net een ernstige misdaad heeft gepleegd en daarom in een Amerikaanse jeugdgevangenis terecht komt. Ik zoek nu rollen voor meerdere gevangene.

    De rollen:
    4 meisjes van de jeugdgevangenis. Het liefst met een ernstige misdaad, waar ze bijvoorbeeld 2 jaar gevangenisstraf voor heeft gekregen.
    4 jongens van de jeugdgevangenis. Net zoals bij de meisjes, een ernstige misdaad.
    2 jongens/meisjes. Met een kleinere straf waar ze maar een paar maanden voor hebben gekregen. Is dan ook gelijk een kleinere rol.
    Psychologe: 30+


    Wat in te vullen:
    Volledige naam: Het liefst Amerikaanse namen.
    Leeftijd: Alleen 15,16 en 17-jarigen.
    Karakter: Het karakter zegt ook veel over waarom diegene de misdaad heeft gepleegd.
    Uiterlijk: Bekend persoon. Sasha Pieterse is bezet.
    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? Moet zwaar genoeg zijn om in de gevangenis te komen. Dus niet iets waar je alleen maar een taakstraf mee krijgt.
    Verleden:
    Familie: Hoe gaat de familie met de situatie om?
    Waarschuwen?

    Ik kies de beste, niet de eerste. Succes! Je mag meerdere rollen invullen.

    De rollen!!
    De 4 meisjes:
    1. Meriadoc - Julia Blair Avery Heimersson.
    2. Sequin - Angelina Lauren Jefferson.
    3. Captivity - Courtney Ashley Price.
    4. Lunaaaaa - Rose Mackenzie Burray.

    De 4 jongens:
    1. Sequin - Matthew Gabriel Joseph Robertson.
    2. Barton - Peyton Francis Emmett Montgomery.
    3. Foxx - Jesse Emanuel Jbara.
    4. Alethiometer - Chase Elizabeth.

    De twee bijrollen:
    Foxx - 1. Fenna Alyssa Brown.
    Lunaaaaa - Tony Daniel Strike.

    De psychologe - 1. Wiarda - Rianne Peterson.

    Thankyou! Ik zal jullie waarschuwen als het begint.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 18:36 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Een meisje in de jeugdgevangenis! Ernstige misdaad, ik ga 'm nu voor je invullen (:


    Volledige naam: Liberty Sarah Johnson
    Leeftijd: 16
    Karakter: Sinds het foutging was het altijd al een opvliegend type geweest. Iets te beschermend over de mensen van wie ze hield, iets té dodelijk tegenover haar vijanden. Aan de buitenkant leek ze een redelijk normale puber, maar zodra je al het kleinste beetje wist van wat in haar hoofd omging, was het beter om het op een lopen te zetten - mits ze het op jou gericht had. Ze was niet erg sociaal en had een groepje van drie vrienden waar ze iedere avond mee samen was. School, wat was dat ook alweer?
    Uiterlijk:

    Michelle Trachtenberg
    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? Ze heeft het ex-vriendje van haar zusje gemolesteerd, vermoord en zijn lijk in een kloof geduwd.
    Verleden: Liberty kwam uit een goed gezin, en tot ze met de verkeerde mensen in aanraking kwam was ze een voorbeeldige tiener. Rond haar dertiende kwamen de problemen. Drugs, alcohol en vaak liep ze weg, om vervolgens hartstikke high thuis te komen. Tijdens een trip heeft ze iemand vermoord. Spijt heeft ze niet, zei ze. Ze zou het zo overdoen.
    Familie: Haar zusje heeft een lange tijd in shock geleefd. Haar ouders weten niet wat te doen, en haar kleine broertje van 2 beseft het allemaal niet zo. Waar is zijn Lili gebleven? vraagt hij wel eens.
    Waarschuwen? Yes!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 22:56 ]


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Volledige naam: Chace Elizabeth.
    Leeftijd: 15
    Karakter: Chace is een rustige jongen die soms opeens een drukke aanval kan hebben. Hij is slim, en is het liefst op zich zelf. Hij kan niet goed tegen druk en praat niet graag. Wanneer je bij hem door blijft houden kan hij flink door het lint gaan.
    Uiterlijk:


    Ash Stymest.

    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? Nadat hij erachter kwam dat zijn ex-vriendin was vreemdgegaan was hij door het dolle heen. Zonder na te denken zocht hij de jongen op en vermoordde hem bruut. Zijn ex-vriendin wist nog net te ontsnappen aan zijn poging op haar.
    Verleden: Chace is altijd een vrolijk en opgetogen jongetje geweest. Zijn familie zorgde goed voor hem en hij had een tevreden leven. Rond zijn twaalfde kwam hij in aanraking met soft drugs en verkeerde vrienden. Zijn ouders waren hopeloos en hebben hem twee jaar lang naar een internaat gestuurd. Toen hij terugkwam ontmoette hij zijn (ex-)vriendin, na een half jaar ging het mis.
    Familie: Zijn familie was altijd erg gastvrij en open. Ze hebben Chace altijd gesteund in alles wat hij deed, behalve zijn verslaving. Ze wisten niet goed hoe ze hier mee om moesten gaan omdat zij altijd alles naar Chase zijn zin wilde maken. Op dit moment heeft Chace nauwelijks contact met zijn ouders omdat zij diep teleurgesteld zijn.
    Waarschuwen? Ik hou het zelf wel in de gaten (;


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hutcher schreef:
    Volledige naam: Chace Elizabeth.
    Leeftijd: 15
    Karakter: Chace is een rustige jongen die soms opeens een drukke aanval kan hebben. Hij is slim, en is het liefst op zich zelf. Hij kan niet goed tegen druk en praat niet graag. Wanneer je bij hem door blijft houden kan hij flink door het lint gaan.
    Uiterlijk:


    Ash Stymest.

    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? Nadat hij erachter kwam dat zijn ex-vriendin was vreemdgegaan was hij door het dolle heen. Zonder na te denken zocht hij de jongen op en vermoordde hem bruut. Zijn ex-vriendin wist nog net te ontsnappen aan zijn poging op haar.
    Verleden: Chace is altijd een vrolijk en opgetogen jongetje geweest. Zijn familie zorgde goed voor hem en hij had een tevreden leven. Rond zijn twaalfde kwam hij in aanraking met soft drugs en verkeerde vrienden. Zijn ouders waren hopeloos en hebben hem twee jaar lang naar een internaat gestuurd. Toen hij terugkwam ontmoette hij zijn (ex-)vriendin, na een half jaar ging het mis.
    Familie: Zijn familie was altijd erg gastvrij en open. Ze hebben Chace altijd gesteund in alles wat hij deed, behalve zijn verslaving. Ze wisten niet goed hoe ze hier mee om moesten gaan omdat zij altijd alles naar Chase zijn zin wilde maken. Op dit moment heeft Chace nauwelijks contact met zijn ouders omdat zij diep teleurgesteld zijn.
    Waarschuwen? Ik hou het zelf wel in de gaten (;
    Oh shit onze karakters lijken best veel op elkaar, didn't see yours before I poster mine. Wil je dat ik die van mij aanpas?


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Graziano schreef:
    (...) Oh shit onze karakters lijken best veel op elkaar, didn't see yours before I poster mine. Wil je dat ik die van mij aanpas?


    Zolang Embraced het niet erg vindt is het voor mij geen probleem (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hutcher schreef:
    (...)

    Zolang Embraced het niet erg vindt is het voor mij geen probleem (:
    Haha oké (:


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Volledige naam: Fenna Alyssa Brown
    Leeftijd: Fenna is 17 jaar jong.
    Karakter: Fenna is een hele drukke meid, dit komt door haar ADHD. Ze is altijd aanwezig en eist altijd alle aandacht op. Als ze die niet krijgt wordt ze vervelend en gedraagt ze zich als een verwend, klein kind.
    Fenna neemt het niet zo nauw als het op seks aankomt en heeft met haar 17 jaar al meer seks gehad dan een gemiddelde dertiger. Ze heeft weinig zelfrespect en geeft zichzelf gewoon aan iedereen. Ze biedt zichzelf als het ware gewoon aan. Je zou bijna kunnen zeggen dat Fenna aan nymfomanie lijdt, ze kan niet zonder. Fenna kleedt zich dan ook ordinair en draagt heel veel make-up voor haar leeftijd, waardoor de mannen als vliegen op haar afkomen en vaak niet doorhebben dat ze nog maar 17 jaar is.
    Fenna is heel slecht in het voorzien van gevolgen. Ze denkt niet na als ze iets zegt of doet. Hierdoor komt ze vaak in de problemen.
    Uiterlijk:



    Nicole Polizzi
    Fenna heeft zwart haar, dat ze soms in een poef heeft zitten, als ze tijd heeft om het te stijlen. Anders hangt het gewoon. Haar ogen zijn bruin met een tikkie grijs er door heen.
    Fenna is heel klein. Ze wordt dan ook wel "kabouter" genoemd of als mensen haar willen plagen zelfs "liliputter". Fenna meet maar 148 cm en is een beetje een klein propje.
    Haar kledingstijl omschrijft ze zelf als classy, anderen zouden het als trashy omschrijven. Het bestaat vooral uit strakke en korte jurkjes, hoge stripperhakken, veel glitters en strakke shirten waar haar borsten in gepropt zijn.
    Fenna gebruikt heel veel make-up, want dan voelt ze zich zelfverzekerder. Ook gaat ze veel onder de zonnebank. Van zichzelf is ze een beetje getint, maar door de zonnebank wordt haar huidskleur echt bruin.
    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? Fenna raakte op haar 15e zwanger en beviel op haar 16e van een meisje. Haar familie wilde niets meer met haar te maken hebben en ook de vader van het kind wilde niets met haar te maken hebben. Fenna kon amper rondkomen, laat staan haar kind juist opvoeden. Op dat moment maakte ze de slechtste beslissing uit haar leven : Fenna begon te dealen in drugs. Het geld dat het opleverde ging op aan eten voor haar en spullen voor haar baby. Op een avond heeft ze geprobeerd de vader van de baby te vergiftigen met verkeerde drugs, maar dit mislukte. Fenna werd wel betrapt en is uiteindelijk vast komen te zitten onder het mom "poging tot moord".
    Verleden: Fenna is altijd al een probleemkind geweest. Op haar 4e werd geconstateerd dat ze ADHD had en een speciale behandeling moest krijgen. Fenna was op school altijd al het drukke kind, dat in de problemen kwam. Op de middelbare school was het enige waar Fenna aan kon denken : Feesten & jongens. Ze stond op een gegeven moment bekend als de hoer van de school, maar het kon Fenna niets schelen. Totdat ze zwanger raakte..
    Familie: Fenna's familie hebben helemaal niets meegekregen van het feit dat Fenna de gevangenis in moest. De hele rechtzaak hebben zij niet gevolgd. Zij hadden Fenna al laten vallen toen ze zwanger bleek te zijn. Ze weten inmiddels wel dat Fenna vast zit, maar komen haar niet opzoeken. Eerlijk gezegd schamen zij zich ervoor dat Fenna hun dochter is.
    Waarschuwen? Sure!

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 0:57 ]


    Tell me about it, stud.

    Ik ga even een gooi doen naar de psychologe :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hutcher schreef:
    (...)

    Zolang Embraced het niet erg vindt is het voor mij geen probleem (:


    Mij maakt het niet zozeer uit hoor, dat jullie rollen op elkaar lijken ;). Misschien kunnen ze dan in het verhaal een soort van 'vrienden' worden.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Wiarda schreef:
    Ik ga even een gooi doen naar de psychologe :Y)


    Is goed!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Volledige naam: Rianne Peterson
    Leeftijd: 39
    Karakter: Rianne is van nature heel open-minded ingesteld. Ze begrijpt de motieven van veel gevangenen wel en is erg goed in het verplaatsen in een ander. Ze is heel rustig en heeft een engelengeduld wanneer ze aan het werk is, maar daarbuiten kan ze best snel prikkelbaar zijn omdat ze dan de tijd en ruimte heeft om stoom af te blazen zonder dat dat schade oplevert. Hoewel Rianne goed is in haar werk, stelt ze zichzelf niet snel op als een moederlijk persoon. Vroeger deed ze dit wel vaak, maar de jaren hebben haar helaas geleert dat het geen goed idee is om je hart op je handen te dragen in een jeugdgevangenis. Dat kan namelijk op ten duur erg veel pijn gaan doen.
    Uiterlijk:



    Emma Thompson
    Rianne is vrij lang en heeft blond, halflang haar. Meestal kleedt ze zich niet al te opvallend en ze is niet zo van de laatste mode, maar ze ziet er ook niet uit alsof ze net onder een steen vandaan is gekropen. Het maakt haar niet zo veel uit hoe ze eruit ziet, maar ze doet haar best om er tenminste niet té opvallend onverzorgd uit te blijven zien.
    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? Moet zwaar genoeg zijn om in de gevangenis te komen. Dus niet iets waar je alleen maar een taakstraf mee krijgt.
    Verleden: Rianne komt uit een warme en gezellige familie. Haar broer was echter zwaar autistisch en geestelijk gehandicapt, dus van jongs af aan heeft zij geleerd hoe verschillend mensen kunnen denken. Door zijn afwijking is haar broer al op vroege leeftijd overleden; Stefan Peterson is negentien jaar geworden.
    Familie: Hoe gaat de familie met de situatie om?
    Waarschuwen? Heel graag ^^

    Ik heb even de dingen doorgestreept die me niet van toepassing leken voor de psychologe. Hopelijk is het wat :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.



    Volledige naam: Amy Louisa Watson.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Karakter: Amy is altijd al een gesloten iemand geweest. Ze liet nooit echt veel over haar weten en liet zichzelf meer op de achtergrond. Amy is erg rustig en praat eigenlijk amper. Ze is erg verlegen, maar weet altijd op precies de goede momenten haar mond open te trekken.
    Niemand weet waarom Amy in een keer zo kwaadaardig is geworden, velen denken door onzekerheid of omdat ze zichzelf minder vond dan de anderen.
    Uiterlijk:


    Demi lovato.
    Amy is een mooie meid van normaal postuur. Haar lange bruine haren zijn alles voor haar.
    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd? Amy voelde zich altijd al minderwaardig. Ze had een grotere zus die alle aandacht kreeg, Amy kreeg haast niks. Na 16 jaar opgekropte gevoelens te hebben, zei Amy er wat over tegen haar ouders. Maar die vonden dat ze zich erg aanstelde. Amy begon haar zus op een enge wijze te stalken, waardoor haar zus steeds banger werd en niet wist wie er stalkte. Later deed Amy poging om haar zus te vermoorden, maar dat is gelukkig niet gebeurd.
    Verleden: Amy werd op school gepest door haar verlegenheid. Nadat ze uitging met de populairste jongen van de school, hoorde ze er wel in een keer bij. Amy vond al die aandacht geweldig, die had ze thuis nooit echt gehad.
    Familie: Amy's vader en moeder bezoeken Amy nooit, ze hebben elkaar nooit meer gezien na de opsluiting en na de rechtzaak. Haar zus is nog een keer langs geweest, maar daar wou Amy niet mee spreken.
    Waarschuwen? Ja!!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 23:59 ]


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Ik zoek nog veel rollen!!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:04 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik ga nog een meisje voor je maken en heel misschien nog een jongen!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin


    Volledige naam: Julia Blair Avery Heimersson
    Leeftijd: Julia is 17 jaar.
    Karakter: Julia staat al heel haar leven bekent als het verwende, mooie meisje. Ze krijgt alles waar ze om vraagt, zo niet, dan zorgt ze er wel voor dat ze het voor elkaar krijgt. Ze kan alles en iedereen in een wip om haar vinger winden door belangrijke contacten die ze overal heeft zitten. Julia is snobistisch, snauwt het liefst iedereen af puur en alleen om er zelf beter van te worden. Hetgeen wat niet te zien is bij Julia, maar wat wel bij haar karakter hoort, is dat Julia ook een gevoelige kant heeft die ze het liefst binnen houdt. Julia wordt door haar vrienden omschreven als onvoorspelbaar en dramatisch. Een enorme bitch, maar ze begrijpen waarom ze een bitch is en daarom houden ze ook van haar.
    Uiterlijk:


    Leighton Meester
    Welke misdaad heeft hij/zij gepleegd: Julia zit vast voor diefstal. En dan niet zomaar diefstal. Julia is een meester dievegge die net zo ver gaat totdat ze genoeg heeft. Samen met haar beste vriend - en stiekeme crush - Blake is ze het perfecte team. Ze gaan zorgvuldig te werk. Ze onderzoeken eerst de mensen waar ze willen toestaan. Vaak zijn dit advocaten, belangrijke socialites en zelfs wereldberoemde sterren. Ze hebben bij elkaar ongeveer $4,5 miljoen gestolen. Toen Julia en Blake werden opgepakt deden ze onderzoek naar het verdwenen geld, maar ze konden de plek niet achterhalen.
    Verleden: Julia is de dochter van Claire Benson en Nathaniel Heimersson. Haar vader was vroeger een belangrijk topman bij de grootste bank van New York. Hij is echter een paar jaar geleden ontslagen. Eigenlijk is dit de voornaamste reden dat Julia is gaan stelen met Blake. Ze was gewend alles te krijgen van haar vader en moeder, maar toen dit stopte en ze haar dochter vertelden dat ze toch echt haar eigen centen moest verdienen, sprong er iets in Julia. Julia's moeder, vroeger een vooraanstaande socialite, is op de trap van status naar beneden gevallen. Julia's grootste wens is dan ook om haar familie weer hoog op de ladder te krijgen.
    Familie: Toen bekend werd dat Julia al drie jaar lang miljoenen dollars had gestolen wilde haar moeder niks meer van haar dochter weten. Ze had de familie tot een schande gemaakt. Julia's vader daarin tegen bleef zijn dochter steunen en deed zijn best om een goede advocaat te zoeken met het geld dat ze nog over hadden. Met tegenzin van haar moeder, die echter bijdraaide toen bekend werd dat Julia ook echt de bak in moest. Nog steeds komen haar ouders elke week, het liefst twee keer per week, op bezoek bij hun dochter.
    Waarschuwen? Zeker, lijkt me een interessant verhaal!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik wil super graag een rol invullen, maar ik maak nu hele lange dagen op school. Ik ga het toch proberen! ((:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old