• Of ik heb rare dromen. De laatste weken heb ik al gedroomd dat onze auto werd gestolen, betrokken was in een ongeluk, in een rivier reed en in brand schoot. Elke keer zat ik in de auto (bij het stelen zat ik er recht op te kijken). Ook heb ik gedroomd dat een vliegtuig neerstortte op ons huis, een plaatselijk festival met noodweer te maken had en dat ik vastzat in een gebouw dat uit elkaar begon te vallen tijdens een aardbeving.
    & no me gusta, want die dromen zijn doodeng :c

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:06 ]


    Olive

    Misschien moet je eens opzoeken wat die dromen betekenen zodat je actie kan ondernemen en je die dromen niet meer zult hebben.

    Strider schreef:
    Misschien moet je eens opzoeken wat die dromen betekenen zodat je actie kan ondernemen en je die dromen niet meer zult hebben.


    Iets met een nieuw begin en al die dingen, wat best begrijpelijk is op dit moment.


    Olive

    Strider schreef:
    Misschien moet je eens opzoeken wat die dromen betekenen zodat je actie kan ondernemen en je die dromen niet meer zult hebben.


    Life is full of fake people

    Wil ik je een dromenvanger kopen?
    Nu niet om te zeveren, maar ik heb al 2 jaar geen nachtmerries meer gehad (dankzij dromenvangers.)

    Door de hitte heb ik ook echt de vreemdste dromen, lol.


    i put the fun in funeral

    Mwehh, om vakantie had ik ook allemaal van die bizarre dromen. De helft was gewoon beschaamtelijk en de andere helft was echt doodeng.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ieuw, dat is eng. Ik heb niet echt vaak leuke dromen, maar ze zijn allemaal zo vaag & chaotisch, dat als ik wakker word ik ten minste zeker weet dat het niet echt gaat gebeuren.


    effort never betrays you

    Invaesion schreef:
    Wil ik je een dromenvanger kopen?
    Nu niet om te zeveren, maar ik heb al 2 jaar geen nachtmerries meer gehad (dankzij dromenvangers.)


    Ik heb mijn dromenvangerketting al boven mijn hoofd gehangen :c


    Olive

    I kinda lol'd:


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    I kinda lol'd:


    Omg.

    Viviee schreef:
    (...)

    Ik heb mijn dromenvangerketting al boven mijn hoofd gehangen :c

    Aw ):

    Bloodlust schreef:
    I kinda lol'd:



    That's it, ik ben nu officieel bang.


    Olive