• Mijkn zus die kwam er net mee aan zetten dat ze wou weten hoe een bepaald kinderprogramma hete. Ze zei dat het iets was met ene walter die uitvindingen maakte of dat zijn oom dat deed, en volgens haar had hij ook een wit hondje. Ik weet niet of jullie weten welk programma ze bedoeld, maar ik dacht ey, jullie zijn slim, en meestal als ik iets wil weten krijg ik bij jullie het antwoord wel. Dus, iemand enig idee?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Het ligt op het puntje van mijn tong!
    ...
    Ik weet het niet meer, maar ik weet wel wat je bedoelt. D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Het ligt op het puntje van mijn tong!
    ...
    Ik weet het niet meer, maar ik weet wel wat je bedoelt. D:


    hier ook


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    weet 't niet meer.. ken 't wel!
    Dommel. die bedoel je toch?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 20:54 ]

    Ja idd, Dommel. Right?

    Neen mijn zus keek net, en het is geen dommel. Dus als iemand anders een idee heeft kan je het dan zeggen? Wanrt nu ben ik ook wel benieuwd.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Niemand?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Het doet mij denken aan Kuifje.. x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Het doet mij denken aan Kuifje.. x'D

    Jaaah! en dat hondje bobbie! ofzo.

    Dommel? Maar david de kabouter is toch cooler, hij is mijn broeder(A)

    Het doet me denken aan kuifje omdat je het over een wit hondje had, Bobby ;D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Het is ook geen kuifje, endus ook geen bommel


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Suske en Wiske? .-.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Is dat niet een of andere afwijking van Donald Duck? Met die neefjes daarvan? Daar is een eend bij die Walter heet (denk ik) en die maakt allemaal dingen


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Defensive schreef:
    Het ligt op het puntje van mijn tong!
    ...
    Ik weet het niet meer, maar ik weet wel wat je bedoelt. D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Kuifje?
    Suske en wiske?


    They fell in love, didn't they?