• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

(Ik vraag mij overigens wel af waar iedereen is :') )

Happy Birthday my Potter!

(ja, ik ookXD)

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

(Je zou het gesprek tussen Fred en Adelaine kunnen onderbreken. I'm bored)

(Zo krijgen Adelaine en Fred nooit watXD
    Is goed, ze komt er aan)

Ginny

Als ik na een half uur nog niet in slaap ben gevallen door enge gedachten over Voldemort trek ik makkelijke kleding aan en loop naar beneden. Ik loop naar de keukens en kom Fred en Adelaine tegen. 'Hoi.' zeg ik vermoeid. 'Ik kon niet slapen.' ik gaap even en kijk hun aan.

Adelaine Catherina Lupin

Ik kijk verbaasd op naar Ginny, als ik haar stem hoor. 'Hey.' Mijn ogen gaan even naar Fred en vervolgens weer naar Ginny. Op deze manier kunnen we nooit alles bepraten, maar ik heb zo het idee dat Ginny's slaap probleem even belangrijker is.
    'Voldemort, hè?' vraag ik haar.

Ginny

Ik knik. 'Voldemort ja, ik wou schaapjes tellen komt hij plotseling langs en vermoorde hij jullie.' ik gaap nogmaals. Ik was echt super moe. 'En flashbacks van vanmiddag.'

Adelaine Catherina Lupin

Ik knik. 'Oké, het lijkt erop dat jij toch alleen je stok moet zoeken. Sorry,' zeg ik tegen Fred. Ik wend mij weer tot Ginny. 'Misschien is het slim om even naar madame Pleister te gaan. Ze heeft echt geweldige middeltjes tegen mensen die slecht slapen door de afgelopen gebeurtenissen. Het heeft team potter al vaak genoeg geholpen. Maar eerst halen we wel een grote mok thee bij de keukens. Daar was je naar op weg toch?'

Ginny

Ik knik en loop duf met haar mee. Ik kietel de peer en laat me meteen in een grote stoel zakken. Ik wrijf even in mijn ogen en zie bleek omdat ik zo moe ben. Ik gaap even en de huiselven komen op me af met zoetigheid.

Adelaine Catherina Lupin

Ik lach vriendelijk naar de huiselven. 'Ow lieverds, ze heeft geen zoetigheid nodig hoor. Maar zouden we thee mogen? Ze heeft wat slaapproblemen.' Na een paar diepe buigingen, halen de huiselven twee grote mokken thee. Ik bedank ze en geef één van de mokken aan Ginny.
    'Ik word bijna dankbaar voor mijn gedwongen slaap, als ik zie hoe jij eruit ziet,' zeg ik lachend.

Ginny

'Je weet dat...' een gaap onderbreekt me '... Die huiselven bijna een hartaanval krijgen als je ze "lieverds" noemt?' ik pak mijn thee dankbaar aan en neem een klein slokje. Ik grinnik even als ze zegt dat zij blij is dat ze wel heeft geslapen. 'Nu voelt het alsof ik nu heel lelijk ben, een vrouwlijke jeweetwel ofzo.'

Adelaine Catherina Lupin

Ik kijk even naar de huiselven. 'Maar het zijn echt schatjes! Ow en dan heb je tenminste wel schone voeten,' zeg ik en ik por even tegen mijn hoofd. 'Al vind ik het toch lichtelijk eng dat hij mensen aanraakt met zijn voeten, als hij denkt dat ze dood zijn.'

[ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 21:59 ]

(haha, ik lig hier in een deuk)

Ginny

'Hoe weet je dat mijn voeten schoon zijn?' vraag ik en ik grijns even. 'Ja, dat is inderdaad eng.' meteen zie ik iedereen van wie ik hou dood liggen en de voeten van Voldemort die hun aanraken.

(Haha, lol)

Adelaine Catherina Lupin

'Nou, ik wilde hem overtuigen van het feit dat ik hem de profetie zou geven als hij Fred en George liet gaan, dus ik ging naar mijn mooie kleurenwereld om Dumbledore even op te zoeken. Ik heb blijkbaar dan geen controle meer over mijn lichaam en ik leek dus een soort van dood op de grond te vallen. Toen raakte hij mij aan met zijn voeten.' Ik ril even. 'Bleg!'

(Ik moet even mijn voeten in een bad met soda doen. Ontstoken blaar op mijn voet door veel te heet strandzand -_-)

Ginny

'Iewl, ik zag het voor me.' zeg ik. Ik drink mijn thee op. Wij kunnen het over elk lichaamsdeel, behalve zijn neus want die heefy hij niet, van voldemort hebben en dan praten we over zijn voeten. Ik gaap even en zeg dan 'Ik vraag ne eigelijk best wel af wie Madisons moeder is.'

(auw.. Sterkte!)