• (mocht iemand een betere cover willen maken mag dat':'))

    klik

    T H E M A R A U D E R S


    Deze RPG speelt zich af in de tijd van James Potter, Sirius Black, Peter Pettigrew, Remus Lupin, Lily Evans en Severus Snape. Het eerste jaar.

    Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb!

    James Potter:Emrys
    Sirius Black:Rechazame
    Remus Lupin:Moonly
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Moonly
    Severus Snape:
    Lucius Malfoy:
    Nymphadora Tonks:4Everdeen
    Arthur Weasley:
    Molly Prewett:
    Frank Longbottom:
    Alice Prewett:Emrys
    Bellatrix Black:4Everdeen
    Andromeda Black:Humblebee
    Narcissa Black:
    Regulus Black:
    (ben ik nog iemand vergeten meld het)

    Zelfverzonnen karacters:

    -Julia Dubois: TheseWords


    Rollentopic, je kan je altijd nog inschrijven.

    De regels:
    -Zet de naam boven je bericht
    -Offtopic tussen ()[]{}
    -Niemand vermoorden-_-
    -Wees aardig
    -Minimaal 2 regels, anders word het topic snel vol
    -Heb plezier

    Nog vragen? Stel ze!

    We beginnen bij de trein. Veel plezier!


    Snode plannen uitgevoerd!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 18:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Mijn topics]


    I knew you were trouble.

    Lily Evers

    Ik pak Petunia's handje vast en ren op de muur af. Ik verwacht een botsing, maar die komt niet. Vol bewondering kijk ik naar de mensen op het perron en de rode zweinsteinexpress. Dit waren dus allemaal heksen en tovenaars. Petunia rukt haar hand uit de mijne en roept nog een keer hard 'Freak!' Mijn ouders komen en geven mijn kar weer aan mij. Mijn kat Astrix lag te slapen in zijn kooi. Ik liep het perron over om te kijken naar de mensen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Korte post, maar ik mag eigenlijk niet :(}

    Nymphadora Tops
    Taxus zit tevreden op mijn schouder. Ik kijk een beetje rond, en zie onder andere een meisje met rood haar en een kat en een jongen met zwart haar, en nog veel meer. Ik aai Taxus terwijl ik vrolijk verder loop met mijn hutkoffer.


    Tijd voor koffie.

    [Even mijn topics ik reageer zo, sorry dat ik de cover trouwens nog niet heb gemaakt ben nu eindelijk op mijn eigen pc dus kan hem zo gaan maken.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    [Even mijn topics ik reageer zo, sorry dat ik de cover trouwens nog niet heb gemaakt ben nu eindelijk op mijn eigen pc dus kan hem zo gaan maken.]

    (is goed, van die cover maakt niet uit hoor^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Andromeda Black
    Samen met mijn ouders en mijn twee zussen lopen we het perron over. Het is druk en overal zie je mensen lopen. Door de drukte wordt het gelijk heel heet op het perron. Ik sleep mijn koffers achter me aan, aangezien Bellatrix en Narcissa de hele kar al in beslag hebben genomen met al hun koffers. Ik wring me tussen alle mensen door om steeds dichter bij de ingang van de trein te komen.


    I knew you were trouble.

    James Potter
    De muur komt steeds dichterbij en voor ik het weet ben ik op het perron. Mijn ouders hadden me er al vaak over verteld maar het zelf zien was zo veel beter. Mijn vader had erop gestaan dat hij de kar met mijn spullen zou duwen dus het enige wat ikzelf mee had genomen was Choco mijn uil en mijn zak vol met munten om iets te kopen in de trein.
    'Minstens een keer per twee weken schrijven en probeer de leraren niet al te gek te maken, oké?' Mijn moeder gaf me een knuffel en mijn vader liep mee om mijn koffer in de trein te zetten.
    'Tot de vakantie pap.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andromeda Black
    Ik heb geen zin om op Bellatrix en Narcissa te wachten, dus neem ik al afscheid van mijn ouders. Ongeduldig zijn is nooit echt een van mijn goede eigenschappen geweest. 'Doei mam, doei pap,' zeg ik terwijl ik ze een knuffel geef. Ze kijken me trots aan en wensen me veel plezier en succes. Ik glimlach nog even en pak dan mijn koffers weer bij elkaar. Ik wurm me weer door alle mensen heen en bereik dan de ingang van de trein. Ik til mijn koffers de trein in, en stap zelf ook in.


    I knew you were trouble.

    Remus Lupos

    'Vertel je vrienden maar niet dat je een weerwolf bent! Ow, wacht, je krijgt geen vrienden!' treitert mijn broer me. Ik negeer hem en ren op de muur af. Wow, dat was gaaf! Ik loop naar de trein toe en ga in een lege coupe zitten. Ik leg mijn spullen op het rek en kijk naar buiten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Mijn topics]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Julia Dubois
    Samen met mijn ouders liep ik het treinstation van Londen op, waar we door liepen naar de muur tussen perron 9 en perron 10. 'Je moet recht door die muur gaan, schat' zei mijn moeder 'Je vader gaat eerst' vervolgde ze en ik keek verbaasd toe hoe mijn vader naar de muur rende en verdween. 'Nu gaan wij' Mijn moeder pakte mijn hand beet en samen rende we op de muur af. 'Welkom op perron 9 3/4' zijn mijn vader toen we aan de andere kant aankwamen.


    Keep your head up, keep your heart strong


    Ik heb er nog geen tekst in gezet maar als er iets in moet hoef je het maar te zeggen ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nymphadora Tops
    "Dag Mam, Dag Pap," zeg ik, en ik geef ze allebei een dikke knuffel en een kus. Ma heeft een zakdoek in haar hand en ze snuit haar neus. "Het is maar voor een jaartje hoor," plaag ik haar, en ze geeft me een waterig lachje. Ik knuffel ze nog een keer en prop mijn hutkoffer de tuin in. Ik loop het gangpad in, maar wordt dan opzij geduwt door een meisje met zwart haar. Verontwaardigd kijk ik naar haar rug, maar besluit het jaar niet te laten verpesten door onbeleefdheid. Ik zie een jongen in een coupe zitten, en open verlegen de deur. "Mag ik hier komen zitten?" vraag ik terwijl mijn wangen rood worden. Mijn haar is overigens in mijn favoriete kleur roze, en een lichte huid.


    Tijd voor koffie.

    {Ze vraagt het trouwens aan Lupos :3}


    Tijd voor koffie.

    Remus Lupos

    Ik kijk het meisje met het roze haar aan. 'Jahoor. Ik ben Remus trouwens, Remus Lupos.' ik ben best bleek aangezien het eergisteren volle maan is geweest. 'Ga jij ook voor er eerst naar Zweinstein?'

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:29 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!