• Deze middag vertrek ik om 2 nachten samen met mijn zus en mijn 2 buurmeisjes te gaan slapen bij mijn bomma (zij heeft een soort blokhut in haar tuin), we gaan naar haar omdat het daar zowieso qltijd gezellig is en omdat ze een zwembad in de grond heeft.
    Maar juist vanaf deze ochtend heb ik mijn regels weer, opzich niet zo'n groot probleem tot vorige maand, ik deed zoals vele keren een tampon in en toen ik hem weer uit probeerde te doen zat hij echt precies vast, uiteindelijk, na lang en hard trekken (met veel pijn) heb ik hem uiteindelijk weer uitgekrergen.
    Jullie kunnezn misschien wel begrijpen dat ik nu even geen tampon meer in wil.
    Maar dan zit ik wel met een probleem mijn neef en mijn broertje komen hoogswaarschijnlijk ook, en ik wil dat echt niet aan hun uitleggen, en jullie begrijpen waarschijnlijk ook wel dat ik niet een hele tijd aan de kant wil gaan zitten (waar mijn neef en mijn broertje zich vragen bij gaan stellen), dus nu is mijn vraag : wat moet ik doen?
    Ik heb wel eens van een vriendin gehoord dat ze een maandvermand in haar zwmebroekje had gelegt en dat zniemand het zag, en ik heb daarstraks voor de spiegel ook al wel een maandverband in mijn zwembroek gelegd, en je zag het idd niet, maar ik weet ook wel dat je meestal niet bloeit als je in water komt, maar toch voor de zekerheid, en dat maandverband in mijn zwembroek vertrouw ik ook niet helemaal.
    Dus: wat moet ik doen?

    En ik wil eigenlijk absoluut geen tampon in...

    Kan iemand mij helpen? Want ik vertrek al over een uur...

    In het zwembad bloed je niet. Dus je kan het beste lang zwemmen en dan erna een maandverbandje in doen. Maar ik raad toch een tampon aan alleen dan eerder verwisselen en misschien een kleiner maatje.


    Your make-up is terrible

    Als je zwemt met maandverband dan gaat dat klonteren en ben je de lul. Naja, misschien moet je eerst je maandverband er in houden. Als iedereen gaat zwemmen doe jij je maandverband ergens uit en dan ga je zwemmen. Na het zwemmen ga je naar de wc of iets en dan doe je weer maandverband in.

    x


    Pretty is just a pretty word.

    Ik hoor zo vaak mensen zeggen dat ze gaan zwemmen MET maandverband en dan denk ik echt Wtf?
    In ieder geval, ik ben het met Assassin eens.

    Ik zou je echt niet aanraden om met maandverband te zwemmen. Je kan natuurlijk wel gewoon eentje in je bikini doen en dan niet het water in gaan. Normaal gezien ziet niemand dat, zeker niet jongens die niet eens weten hoe dat eruit ziet. :3

    Maar ehm, ik weet dat het echt niet fijn is, maar als je écht écht écht wilt zwemmen, zou ik toch aanraden om een tampon in te doen. Anders zou ik het water niet in gaan. :x


    Let the Night embrace you

    Zwemmen met maandverband.... Dat gaat opzwellen, en loslaten en in stukjes uiteenvallen.
    Ik zou met tampon gaan, maar dan zoals Assassin zegt, een kleinere maat.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Strider schreef:
    Ik hoor zo vaak mensen zeggen dat ze gaan zwemmen MET maandverband en dan denk ik echt Wtf?
    In ieder geval, ik ben het met Assassin eens.


    26 - 02 - '16

    Ik zou geen maandverband in je zwembroekje doen. Ik ben zelf weleens helemaal nat geworden onder een fontein terwijl ik maanverband in had. Toen ik even later naar de wc ging was mn maandverbandje zo volgezogen met al dat water dat het niet meer bleef plakken en er gewoon uitviel :/

    Maar je bloedt idd niet als je in het water bent dus als je echt geen tampon wil gebruiken zul je toch tussen het zwemmen door naar de wc moeten m maandverband in te doen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Assassin schreef:
    In het zwembad bloed je niet. Dus je kan het beste lang zwemmen en dan erna een maandverbandje in doen. Maar ik raad toch een tampon aan alleen dan eerder verwisselen en misschien een kleiner maatje.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Doe een minie tampom in, ze zijn wel klein en je moet ze wel vervangen. Alleen maandverband en mee zwemmen is geen succes lijkt me.


    Some angels have no wings.

    Vroeg of laat ga je waarschijnlijk toch tampons gebruiken, die zijn gewoon veel handiger. Ik heb er zelf nooit problemen mee gehad, maar ik kan me toch voorstellen dat je het niet zo prettig vindt nu. Zoek in de winkel eens naar van die mini tampons, zodat je eraan kan wennen. Ik zou toch gewoon een tampon gebruiken als ik jou was.


    i put the fun in funeral

    Okay, ik ben net terug, en ik heb gewoon gezwommen, zonder tampon of maandverband, en het ging prima, bedankt!