• Hier is het speeltopic.

    Het begin: de mensen komen aan in het bos, het wordt net avond en de meeste vampieren, weerwolven, enz. komen erachter dat er mensen in het bos zijn.


    May StarClan light your path.

    [mijn topics]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Vivian "Ivy" Gimbert ~ Mens

    "Zullen we hier onze tenten opzetten? We kunnen morgen nog ergens anders heen, maar het word nu wel laat." Stel ik voor. Mijn vrienden mompelen instemmend. Ik plof neer op het gras, en kijk op mijn horloge. Het is een paar minuten na acht. We hebben al een paar uur gelopen, en we moeten nu wel erg diep in het bos zijn. Ik sta weer op, en knoop mijn vest los die om mijn middel gebonden zat, en trek het aan. Het begint erg af te koelen, en ik krijg het koud. Onhandig zet ik mijn tent op, en leg mijn luchtbed goed. Het is inmiddels al 9 uur, en iemand vraagt wat we nu gaan doen. Iedereen is al klaar met de tenten, en we besluiten een kampvuur te maken. Ik bied aan hout te sprokkelen, en dus loop ik even later het bos in, terwijl ik er goed op let dat ik niet verdwaal. Ik raap takjes en verdorde stukken hout. Net als ik een grote dode tak wil mee trekken zie ik iets oranjes langs flitsen. "Hallo?"

    [Het is niet echt goed, ik weet het, maar aangezien ik de enige ben die nu schrijft, denk ik dat ik de RPG maar moet beginnen.
    Ik schrijf zo een stuk van mijn andere personage.]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Maleïka Niygwa ~ Shapeshifter

    Ik ben net bezig met mijn rondje door het bos als ik ze hoor komen. Een groepje mensen, dat vrolijk lachend door het bos loopt. Tenminste, ik denk dat het mensen zijn, het kunnen ook nog andere wezens zijn, maar hun zorgeloze manier van doen, en toch dat beetje zenuwachtigheid, verraad toch dat het geen wezens zijn die bekend waren met dit bos. Ik loop met ze mee, op een paar meter afstand. Gelukkig camoufleert mijn tijgervacht me, en loop ik geluidloos door het bos op mijn poten. Uiteindelijk weet ik dat ik terug moet naar mijn huis, omdat ik me moet voorbereiden voor de jacht, en ik nog wat moet uitrusten en eten. Ik loop terug naar mijn hut en verander weer in een mens. Ik eet een poot van een konijn dat ik gister gevangen heb, en leg wat hout neer voor het vuur dat ik ga maken als ik terug ben. Ook drink ik wat uit het beekje dat op 100 meter van mijn huisje ligt. Als het bijna begint te schemeren, verander ik in een tijger, en ga ik op jacht. Even later heb ik 3 konijnen, 1 haas, 2 eekhoorns en 4 vogels, sommige gevangen als tijger, sommige als mens. Ik breng alles terug naar mijn huis, en rooster zo boven een vuur, dat ik buiten mijn huis heb gemaakt. Als ik een vogeltje op heb, en ik net aan mijn volgende wil beginnen, hoor ik takjes kraken. Ik vlieg meteen overeind, en ik loop naar het geluid toe. Na een tijdje heb ik gevonden wie het geluid heeft veroorzaakt. Het is een meisje met donkerblond haar, dat waarschijnlijk hout aan het sprokkelen is. Ik herken haar als een meisje dat ook in de groep mensen zat dat in het bos rond stampte. Plotseling draait ze zich om naar me, en zegt "Hallo?" Ik blaas naar haar, en ze deinst bang terug. Ik kom uit de struiken tevoorschijn en sis "Wat doe je in mijn territorium?"

    [Deze post is veel langer geworden dan ik had gedacht :P ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Mijn topics


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Aevum - Wall

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 8:03 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Kunnen we niet beter eerst even op iedereen wachten voordat we het voor elkaar gaan invullen? (A)


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Wall schreef:
    Kunnen we niet beter eerst even op iedereen wachten voordat we het voor elkaar gaan invullen? (A)


    Ik vrees dat dat nog wel even gaat duren...
    Anders post je nu gewoon iets, en dan zien we wel wie er nog meer komt.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    scarlett bendel

    we hadden al een paar uurtjes in het bos gelopen toen ivy voorstelde om hier te overnachten. ik stemde er mee in. ivy ging alvast wat hout sprokkelen. ik stelde voor om wat water te halen. ik keek om me heen op zoek naar water. ik liep gewoon met op het pad tot dat ik bij een kruispunt kwam. ik moest nu kiezen links of rechts. ik besloot om he linker pad te nemen. en ja na een paar uurtjes lopen kwam ik bij een beekje aan. daar vulde ik de waterflessen en wilde weer terug lopen. he enige probleem was dat ik niet meer wist welke kant het op was.

    Sascha Heart || Mens

    Tussen vier andere vrienden liep ik door het bos. Ik keek rond het prachtige bos. Af en toe lagen er wat bladeren van de bomen op de grond en werden ze weggewaaid door een windvlaag. Open een kleine open plek stoppen we. ''Zullen we hier onze tenten opzetten? We kunnen morgen wel ergens anders heen, maar het wordt nu laat,'' stelt Vivian voor. Ik knik en de anderen zullen het vast ook goed vinden. Iedereen begint langzaam de spullen uit te pakken. Ik haal mijn rugzak van mijn rug en pak de spullen voor een tent. Ik probeer me te herinneren hoe dat ook al weer moest, zo'n ding inelkaar zetten, maar het lukte aardig en al snel staat mijn tent er. Ik ging op een omgevallen boomstam zitten en pakte een flesje water uit mijn rugzak. Ik haal de dop eraf en drink wat van het verse water, terwijl ik kijk hoe de anderen hun tenten opzetten. Niet veel later is iedereen klaar en stelt een van hen voor om een kampvuur te bouwen voor de nacht. Weer knik ik en kijk naar de zon, die al langzaam aan het ondergaan is. Als die onder is kunnen we amper nog hout zien, aangezien het dan donker is. Vivian gaat opzoek naar hout terwijl ik alvast de lucifer doosje pak. Uiteindelijk besluit ik ook maar eens op zoek te gaan naar wat hout. Ik ga in de richting die Vivian ging. Ik raap wat hout op dat ik tegen kom en loop dan steeds weer verder het bos in. Opeens hoor ik Vivians stem. ''Hallo?'' zegt ze. ''Ivy?'' vraag ik zacht. Ik loop richting Vivians stem. Binnen een paar seconden vind ik haar. Ze staat tegen over een oranje prachtige vos. Ik kijk naar het dier. Ik heb nog nooit zomaar een vos tegen gekomen in het bos. Plotseling realliseer ik me dat Vivian misschien wel aangevallen wordt door de vos!


    May StarClan light your path.

    xxjiggerxx schreef:
    scarlett bendel

    we hadden al een paar uurtjes in het bos gelopen toen ivy voorstelde om hier te overnachten. ik stemde er mee in. ivy ging alvast wat hout sprokkelen. ik stelde voor om wat water te halen. ik keek om me heen op zoek naar water. ik liep gewoon met op het pad tot dat ik bij een kruispunt kwam. ik moest nu kiezen links of rechts. ik besloot om he linker pad te nemen. en ja na een paar uurtjes lopen kwam ik bij een beekje aan. daar vulde ik de waterflessen en wilde weer terug lopen. he enige probleem was dat ik niet meer wist welke kant het op was.


    [Sorry, maar gaat ze nou "even" een paar uurtjes water halen? Want het word donker, en dat lijkt me niet verstandig]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Squirrelpaw schreef:
    Sascha Heart || Mens

    Tussen vier andere vrienden liep ik door het bos. Ik keek rond het prachtige bos. Af en toe lagen er wat bladeren van de bomen op de grond en werden ze weggewaaid door een windvlaag. Open een kleine open plek stoppen we. ''Zullen we hier onze tenten opzetten? We kunnen morgen wel ergens anders heen, maar het wordt nu laat,'' stelt Vivian voor. Ik knik en de anderen zullen het vast ook goed vinden. Iedereen begint langzaam de spullen uit te pakken. Ik haal mijn rugzak van mijn rug en pak de spullen voor een tent. Ik probeer me te herinneren hoe dat ook al weer moest, zo'n ding inelkaar zetten, maar het lukte aardig en al snel staat mijn tent er. Ik ging op een omgevallen boomstam zitten en pakte een flesje water uit mijn rugzak. Ik haal de dop eraf en drink wat van het verse water, terwijl ik kijk hoe de anderen hun tenten opzetten. Niet veel later is iedereen klaar en stelt een van hen voor om een kampvuur te bouwen voor de nacht. Weer knik ik en kijk naar de zon, die al langzaam aan het ondergaan is. Als die onder is kunnen we amper nog hout zien, aangezien het dan donker is. Vivian gaat opzoek naar hout terwijl ik alvast de lucifer doosje pak. Uiteindelijk besluit ik ook maar eens op zoek te gaan naar wat hout. Ik ga in de richting die Vivian ging. Ik raap wat hout op dat ik tegen kom en loop dan steeds weer verder het bos in. Opeens hoor ik Vivians stem. ''Hallo?'' zegt ze. ''Ivy?'' vraag ik zacht. Ik loop richting Vivians stem. Binnen een paar seconden vind ik haar. Ze staat tegen over een oranje prachtige vos. Ik kijk naar het dier. Ik heb nog nooit zomaar een vos tegen gekomen in het bos. Plotseling realliseer ik me dat Vivian misschien wel aangevallen wordt door de vos!


    [Maleïka kan veranderen in een tijger, iemand anders kon veranderen in een vos (ik ben haar naam vergeten). En ze was trouwens ook in mensen-vorm...
    Just helping ^-^ ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [oh sorry, k was ff in de war, ik verander het wel ff]


    May StarClan light your path.

    -ik schrijf me toch uit srry-