• Ik was dus laatst met een jongen aan het praten die ik in de trein had ontmoet. Hoewel hij best een aso leek kon hij fatsoenlijk spellen én praten over andere onderwerpen dan seks en hardcore muziek.

    Dus ik had hem een tijdje niet meer gesproken, en in de auto terug van vakantie begon hij weer te praten, hij had in de tussentijd een vriendin etc en sindsdien vond ik dat hij een beetje raar deed, maar dat kon aan mij liggen. Op een gegeven moment zei hij: ‘‘Je bent wel nog lekkerder in het echt dan op foto's.’’ Dus ik vroeg: ‘‘Oh, je bent weer single?’’ Voor de grap. Hij flipte helemaal uit, dus ik heb maar niet meer op hem gereageerd. Een uurtje later praatte hij weer normaal en zei hij sorry, dus ik zei: ‘‘Oké, maar als je het nog eens doet sla ik je hoor!’’ Hij stuurde zo'n '':P'' poppetje en het was weer even stil, toen zei hij op een gegeven moment ‘‘Kom dan’’ ik zo ‘‘Wat, om je te slaan?’’ ‘‘Nee, dan neuk ik je dood.’’ ‘‘Pardón?’’ ‘‘Ja ik meen het hoor, liever dan N. (z'n vriendin)’’ Dus ik denk, oké wth is yerr problem? Dus ik zei ‘‘Nee dankje ik heb momenteel het geld niet voor een begrafenis.’’ Drie keer raden wat hij zei? :| ‘‘Dan betaal ik wel.’’ Dit ga je toch niet menen? Ik kwam niet meer bij hahaha. Of van die jongens die je dan aanspreken en zeggen ‘‘Hey lekkerwijf’’ Ja ehm ik ben een meisje hoor, hallo? Nog iemand zulke rare dingen meegemaakt met jongens/meisjes? :'D


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Graziano schreef:
    (...) Mijn God je wil niet weten hoevaak ik foto's van dat soort dingen krijg toegestuurd. Ik bekijk ze niet, maar zeg gewoon ‘‘Hm... mocht wel wat groter toch?’’ Dan gaan ze vanzelf weg haha :'D. Zijn er ook nog wel bij die zeggen ‘‘Schatje als je hem eenmaal in je voelt wil je niets anders.’’ Ehm... nee sorry I'll pass.

    Ja dat soort dingen zei die gast ook tegen mij. Echt ranzig. :'D
    Maar hij stalkt me nog steeds en zegt telkens dat hij wacht totdat ik 18 ben zodat we 'het' kunnen doen (hij is al ouder dan 20 namelijk) .... Echt, ik hoop dat hij een keer stopt.

    Moet ie wel veel geld hebben. Beetje begrafenis kost al zo'n.. 5000 euro?


    No growth of the heart is ever a waste

    The fuck?
    Hij is echt heel vreemd.

    Anyways, zoiets heb ik niet echt meegemaakt, wel riep een bouwvaker die veel ouder is iets in het Spaans(Mijn vriendin, Spaans is zowat haar tweede taal, vertaalde het voor me en het bleek dat hij zei: Hey lekkertje.) , dat was creepy.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik probeer uit de buurt te blijven van zulke gasten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bd schreef:
    The fuck?
    Hij is echt heel vreemd.

    Anyways, zoiets heb ik niet echt meegemaakt, wel riep een bouwvaker die veel ouder is iets in het Spaans(Mijn vriendin, Spaans is zowat haar tweede taal, vertaalde het voor me en het bleek dat hij zei: Hey lekkertje.) , dat was creepy.
    Bouwvakkers hebben niets anders te doen dan de hele dag dingen naar vrouwen roepen :'D Stelletje weirdos.


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Mordin schreef:
    (...)

    MEH! Waarom zijn er nooit meisjes fotos van hun borsten naar me? D:

    De wereld zit oneerlijk in elkaar (cat)
    Ahw arme arme jij. Mócht ik ooit foto's toegestuurd krijgen van meisjes, ben jij de eerste die ze weer van mij krijgt!


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Bohemian schreef:
    Ghehe, hij is wel uhm.. charmant?
    Bij mij hebben een paar jongens me het 'compliment' gegeven, dat ik een hele mooie, grote boezem had.
    En een vriend keek enkele weken terug ongegeneerd in mijn decolleté en toen ik hem vroeg 'kan je het zien?' antwoordde hij droog: 'Nee, niet echt. Kan je even wat naar voor buigen?'
    Een vriend nog wel. En hij méénde het? o.o

    Ja bij mij gebeurt dat ook vaak, bij een beetje tiet of inkijk heb je meteen 10 die vragen ‘‘of ze ze niet naakt mogen zien.’’ Nee, nee dat mag je niet. En nu ga ik een sjaal kopen en thuis in een hoekje huilen D:.


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Moeten jullie wel erg vreemde jongens tegenkomen. Weet niet waar jullie heengaan of wonen. Ik ken zulke types in ieder geval niet en ben ze ook nog nooit tegengekomen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Moeten jullie wel erg vreemde jongens tegenkomen. Weet niet waar jullie heengaan of wonen. Ik ken zulke types in ieder geval niet en ben ze ook nog nooit tegengekomen.
    Wees blij! Hem had ik ontmoet in de trein naar Nijmegen (Veoliatrein van Roermond-Nijmegen) en ik woon zelf in Zuid Limburg


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Hoe idioot.

    Sommige?


    Life is full of fake people

    Dafuq?


    26 - 02 - '16

    CyberLord schreef:
    Okaaay, die kerel is echt raar.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Graziano schreef:
    (...) Een vriend nog wel. En hij méénde het? o.o

    Ja bij mij gebeurt dat ook vaak, bij een beetje tiet of inkijk heb je meteen 10 die vragen ‘‘of ze ze niet naakt mogen zien.’’ Nee, nee dat mag je niet. En nu ga ik een sjaal kopen en thuis in een hoekje huilen D:.


    Goh, hij is wel cool eigenlijk. Gewoon een beetje vreemd, maar best aardig en leuk.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ahahaha, wtf. o_O


    A person who never made a mistake never tried anything new