• Ik was dus laatst met een jongen aan het praten die ik in de trein had ontmoet. Hoewel hij best een aso leek kon hij fatsoenlijk spellen én praten over andere onderwerpen dan seks en hardcore muziek.

    Dus ik had hem een tijdje niet meer gesproken, en in de auto terug van vakantie begon hij weer te praten, hij had in de tussentijd een vriendin etc en sindsdien vond ik dat hij een beetje raar deed, maar dat kon aan mij liggen. Op een gegeven moment zei hij: ‘‘Je bent wel nog lekkerder in het echt dan op foto's.’’ Dus ik vroeg: ‘‘Oh, je bent weer single?’’ Voor de grap. Hij flipte helemaal uit, dus ik heb maar niet meer op hem gereageerd. Een uurtje later praatte hij weer normaal en zei hij sorry, dus ik zei: ‘‘Oké, maar als je het nog eens doet sla ik je hoor!’’ Hij stuurde zo'n '':P'' poppetje en het was weer even stil, toen zei hij op een gegeven moment ‘‘Kom dan’’ ik zo ‘‘Wat, om je te slaan?’’ ‘‘Nee, dan neuk ik je dood.’’ ‘‘Pardón?’’ ‘‘Ja ik meen het hoor, liever dan N. (z'n vriendin)’’ Dus ik denk, oké wth is yerr problem? Dus ik zei ‘‘Nee dankje ik heb momenteel het geld niet voor een begrafenis.’’ Drie keer raden wat hij zei? :| ‘‘Dan betaal ik wel.’’ Dit ga je toch niet menen? Ik kwam niet meer bij hahaha. Of van die jongens die je dan aanspreken en zeggen ‘‘Hey lekkerwijf’’ Ja ehm ik ben een meisje hoor, hallo? Nog iemand zulke rare dingen meegemaakt met jongens/meisjes? :'D


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Okaaay, die kerel is echt raar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Okaaay, die kerel is echt raar.
    My thoughts exactly.


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    CyberLord schreef:
    Okaaay, die kerel is echt raar.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    wat een freak???


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    CyberLord schreef:
    Okaaay, die kerel is echt raar.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Sommige jongens moet je echt slaan --'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Sommige jongens moet je echt slaan --'
    Precies haha, beetje verstand erin meppen of zo.


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Tha fuck o.O
    Vreemde gast


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ja, helaas maak ik dat soort dingen ook wel eens mee. Iemand begon zelfs eens een gesprek, en nog geen twee dagen later stuurde hij een foto van zijn kroonjuwelen. Echt... Wtf. Dus die had ik ook meteen gedelete.

    Vasilisa schreef:
    Tha fuck o.O
    Vreemde gast


    Ex astris, sciencia

    Strider schreef:
    Ja, helaas maak ik dat soort dingen ook wel eens mee. Iemand begon zelfs eens een gesprek, en nog geen twee dagen later stuurde hij een foto van zijn kroonjuwelen. Echt... Wtf. Dus die had ik ook meteen gedelete.
    Mijn God je wil niet weten hoevaak ik foto's van dat soort dingen krijg toegestuurd. Ik bekijk ze niet, maar zeg gewoon ‘‘Hm... mocht wel wat groter toch?’’ Dan gaan ze vanzelf weg haha :'D. Zijn er ook nog wel bij die zeggen ‘‘Schatje als je hem eenmaal in je voelt wil je niets anders.’’ Ehm... nee sorry I'll pass.


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Vreeeeeeeeeeeemd.:|


    effort never betrays you

    Ghehe, hij is wel uhm.. charmant?
    Bij mij hebben een paar jongens me het 'compliment' gegeven, dat ik een hele mooie, grote boezem had.
    En een vriend keek enkele weken terug ongegeneerd in mijn decolleté en toen ik hem vroeg 'kan je het zien?' antwoordde hij droog: 'Nee, niet echt. Kan je even wat naar voor buigen?'


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Graziano schreef:
    (...) Mijn God je wil niet weten hoevaak ik foto's van dat soort dingen krijg toegestuurd. Ik bekijk ze niet, maar zeg gewoon ‘‘Hm... mocht wel wat groter toch?’’ Dan gaan ze vanzelf weg haha :'D. Zijn er ook nog wel bij die zeggen ‘‘Schatje als je hem eenmaal in je voelt wil je niets anders.’’ Ehm... nee sorry I'll pass.


    MEH! Waarom zijn er nooit meisjes fotos van hun borsten naar me? D:

    De wereld zit oneerlijk in elkaar (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat een rare kwast. :/


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.