• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.


    Zie rollentopic voor foto's van het huis.

    Rollentopic
    Kamerindeling.
    Topic 1.
    Topic 2

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd.
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear
    Naomi "Katherine" Grenholddoor 1DLovertje
    Alison Love door jaimyhoi


    Elan Smith door Sandrapoep
    James van Briel door Moonly
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds
    Marten Yusthin Kloster door Moonly
    Dave Jackson door LoveLanguage
    Brady Seth Williams door GinnyLovato

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 1:01 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Oke en ik heb een goede Dear]

    Naomi Grenhold

    Ik kijk Alison met een gemene grijns aan. 'Doe ijsklontjes in je BH en loop daar 4 keer de trap mee op en af.' zeg ik dan en schiet in de lach. 'Je oet het doen!' zeg ik dan lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik grinnik even om de opdracht voor Alison en leun even achterover.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Mijn mond valt net niet open. 'You've got to be kidding me!' mompel ik. Maar ik sta op en ga een paar ijsblokjes halen. Twee aan elke kant. Ik bijt mijn kaken op elkaar. Door de kou worden mijn tepels gelijk hard maar dat is gelukkig niet te zien. 'Watch me.' zeg ik en ik begin naar de opdracht. Ik doe het rennend. En als de opdracht gedaan is ren ik terug naar ze en haal de ijsblokjes eruit. 'Mijn beurt! Marten... Truth or dare?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    'Ik heb net Truth gedaan dan doe ik nu Dare.' zeg ik grijnzend. Ik ben benieuwd naar mijn opdracht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhol

    Ik schiet in de lach en lig bijna op de grond van het lachen en kijk dan naar Marten die nu aan de beurt is.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison Love
    Ik lach even en zeg dan: 'Het is geïnspireerd op mijn eigen uitdaging. Stop een paar ijsblokjes in je boxer... En doe dan de vogeltjesdans!' en ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    'Oh! Die is gemeen!' ik loop naar de keuken en pak wat ijsklontjes. Ik loop weer terug en stop ze in mijn boxer. 'Ahh! Koud!!' roep ik. Snel doe ik de vogeltjesdans. Dit is echt ijskoud! Ik bijt op mijn tong en zodra ik klaar ben haal ik die ijsklontjes eruit. Fijn. De helft is gesmolten. Het lijkt nu net alsof ik in mijn broek heb geplast. 'Naomi, Truth or dare?'


    (ik ga)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold

    Ik grijns. 'Dare.' zeg ik dan en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik grijns. 'Doe Micheal Jackson na terwijl je voeten aan elkaar zijn vastgebonden.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Het is heel erg komisch om te zien dat Marten de vogeltjesdans doet. En ik moet lachen als ik de uitdaging voor Naomi hoof. 'Succes!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mag Hope ook meedoen?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pookiebear schreef:
    [Mag Hope ook meedoen?]


    (van mij wel)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Vind het best ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [yay]
    Hope Rhiannon Devlin
    Ik loop naar mijn kamer en ga op bed liggen. na vijf minuten verveel ik me zo erg dat ik mijn kamer weer uitloop. Ik begin rond te dwalen, eerst naar de keuken, waar ik een waterijsje pak. Daarna ga ik op zoek naar anderen. Boven hoor ik gelach en ik loop erop af. Ik zie Alison, Naomi, een meisje dat ik niet ken en Marten. Een glimlach spreidt zich over mijn gezicht als ik hem zie, en een raar gevoel in mijn maag volgt. what the hell, Hope je hebt een vriendje zegt een stem in mijn hoofd. ik negeer de stem en vraag 'wat doen jullie?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Naomi Grenhold

    Ik lach en maak mijn voeten vast en doe een paar Micheal Jackson moves en val dan op de grond. 'Auw... Help.' zeg ik dan, maar moet toch lachen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp