• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.


    Zie rollentopic voor foto's van het huis.

    Rollentopic
    Kamerindeling.
    Topic 1.
    Topic 2

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd.
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear
    Naomi "Katherine" Grenholddoor 1DLovertje
    Alison Love door jaimyhoi


    Elan Smith door Sandrapoep
    James van Briel door Moonly
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds
    Marten Yusthin Kloster door Moonly
    Dave Jackson door LoveLanguage
    Brady Seth Williams door GinnyLovato

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 1:01 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik denk even na. 'Ik denk dat ik zou uitzoeken hoe we weer terug naar huis komen. Ik bedoel, stel dat we ergens in Moskou ofzo zitten. En daarna mijn moeder knuffelen.' ik grijns even. 'Truth or dare, Naomi?' ik draai me om 'Hoi Alison.'

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 11:31 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold

    Ik zie Alison staan. 'Hey Alison.' zeg ik dan en richt me dan weer op Marten. 'Dare.' zeg ik dan vastbesloten met een brutale grijns. 'Je mag me nu gewoon alles laten doen wat je wilt he.' zeg ik dan en bijt op mijn lip en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Een grijns verschijnt op mijn gezicht. Zou ik het gewoon zeggen? Ach, het is maar een keer. 'Kus me.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik moet lahchen om de uitdaging voor Naomi. 'Ik doe ook mee als het goed is,' zeg ik dan. 'En san bedoel ik met het spel, niet met deze opdracht.' en ok lach even.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Grenhold

    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip, met hoeveel mensen moet ik nog zoenen in dit huis, dit zou al de derde zijn. Ik zucht en buig dan langzaam naar voren en druk dan langzaam mijn lippen op de zijne en sluit mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik weet het van Elan maar wie was die andere? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Een blij gevoel verspreid zich als Naomi haar lippen op de mijne drukt. Ik sluit mijn ogen en grijns even. Nu had ik dus ook eens gezoend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Marilyn.... Ze gaf Naomi de opdracht het eerste persoon van het zelfde geslacht te zoenen....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Grenhold

    Ik grijns tegen zijn lippen en haal ze er dan vanaf en open mijn ogen. 'Oke, Alion, Truth or Dear?' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison Love
    Ik denk even na. 'Laat ik dan ook maar voor dare gaan,' zeg ik dan. En ik kijk lachend naar haar. Ik voel er niet echt iets voor om iemand te zoenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik weet niks, help eens? Iemand een goede Dare???]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (zoek op google^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik ben er ook zo slecht in altijd ^.^ goooogllleee!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke zal ik doen goed idee! :) En Alison... Ever over het andere topic, moet ik het Ian nou vertellen? Want hij doet heeel zielig... (huil)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Thsjaaa... Maar dan kan er niets meer gebeuren tussen Sam en Naomi :Y)

    Gebruik gewoon de geweldige ik ben moe en ik wil weg hier van deze rot plek smoes :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.