• ik heb afgelopen nacht een kei gezellig ''slaapfeest'' gehad! ;3
    hebben jullie afgelopen week ook nog iets leuks gedaan?

    Ik heb ook een sleepover gehad ><
    We wilden een filmnachtje houden, maar niet al mn vriendinnen zijn zo goed in films kijken, dus die heb ik maar afgezet.
    En vandaag ben ik wezen zeilen + 's avonds buurtBBQ (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik kwam drie dagen geleden terug van mijn reis. :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ben sinds woensdag terug van Italië en deze vrijdag blijft mijn achterneef slapen!

    Ehh, ik ben eergisteren gaan zwemmen met een stel vrienden, en toen hebben we 's avonds marshmallows geroosterd :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb veel gewerkt en vandaag was ik gaan shoppen met mijn zus en zusje.
    En morgen ga ik naar de stadsmarkt met mijn zus. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ben op vakantie geweest, vandaag teruggekomen

    Niks doen. Alleen luieren achter de pc.

    xMissMarije schreef:
    Niks doen. Alleen luieren achter de pc.

    Naar het strand geweest. ^.^


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Robin Hood (BBC) gekeken :W


    Caution first, always.

    Vandaag met mijn vriend de stad in geweest en een filmpje gekeken! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gisteravond uit geweest in Volendam, was erg gezellig. Tis binnenkort Kermis daar, wat gelijk staat aan één groot zuipfestijn waar alleen maar super foute, speciale voor dit evenement geschreven muziek wordt gedraaid. Echt geweldig, super gezellig en volledig gestoord die mensen haha. Ja leuke avond gehad gister :)


    Life is hard and then we die

    Woensdag t/m vrijdag ben ik met m'n vriend in m'n vader z'n huis wezen slapen. En vandaag ben ik lekker naar het strand geweest. Jammer genoeg ben ik zo rood als een kreeft terug gekomen. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.