• .
    het geheim onthuld
    een verhaal over een zeemeermin die ontdekt wie ze eigenlijk is
    er zijn tot nu toe nog maar 5 hoofdstukken van maar ik ben nog aan het schrijven.
    ik zal niet elke dag een hoofdstuk er bij zetten maar in het weekend komen er meestal wel 1 of 2 bij.
    wil je het verhaal lezen of ben je gedesinteresseerd klik dan hier.

    hoofdstuk 1 staat in deze spoiler zodat je een beetje kan zien waar het over gaat ^^
    Hoi ik ben lusy. Ik ben 18 en woon met me vader en zusje van 5 op de bodem van de zee. Me vader was lang geleden een mens maar door een ongelukje in zijn laboratorium kreeg hij een staart en kieuwen. Hij werkte samen met een vrouw die dus mijn moeder is. Mijn moeder bracht me vader naar de zee. En later kregen ze 2 kinderen. Omdat me moeder een mens was en me vader een meerman kan ik ook op het land leven. Als ik droog ben veranderd mijn staart in 2 benen. En als ik nat ben krijg ik een staart. Ik kon dus ook bij me moeder wonen maar ik woon bij me vader omdat hij anders geen mensen om zich heen heeft en eenzaam zou zijn. Maar waarom me zusje hier woont tja zij krijgt geen benen zij is 100% zeemeermin. Vaak bezoek ik het land en me moeder. Ik eet natuurlijk liever fruit vlees en groente dan dat ik vis lust. Me vader en zusje lusten niet liever. Ik kwam op een dag het land op maar er was niemand het hele dorp was leeg. Ik liep naar het huis van me moeder maar ook zij was weg. Het hele huis was leeg maar in de hoek van de huiskamer lag een medaillon ketting. Op de ketting zat een blauw kristal de kleur van de zee en er stond iets gegraveerd op de achterkant. De naam van me moeder. Ik opende het medaillon en er zat een foto in.



    waarom een verhaal over zeemeerminnen zal je denken?
    nou ik laat gewoon mijn fantasie los ^^ haha


    have fun and eat skittles ^^