• Dus ik zit nog een beetje late night op quizlet een story te lezen, kijk ik ineems voor me (als ik in bed lig is er een schuine muur voor me, boven mijn benen) zie ik ineens de grootste, harige, freaking spin ooit zitten!
    Dus ik dw dekens op de grond dumpen, mobiel laten vallen en mijn ouders slaapkamer binnenstormen.
    nu zit er alleen nog maar een vlekje op de muur, gelukkig :)
    Alleen, waar kwam dat beest uberhaupt vandaan.. Het zat midden op de muur..
    God, please don't let the answer be from my bed..


    yeehh

    Dragneel schreef:
    (...)
    Holy fuck? Ik zie nu echt zo'n vogelspin voor me met zwembandjes en een badmuts. :"D

    Hahahaha ['x
    Ik was helemaal trots op mezelf vandaag dat ik de kleinste spinnen zelf van de boot heb gegooid ;D En mn vader gaf me niet eens een applausje :c


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Panini schreef:
    (...)
    Hahahaha ['x
    Ik was helemaal trots op mezelf vandaag dat ik de kleinste spinnen zelf van de boot heb gegooid ;D En mn vader gaf me niet eens een applausje :c

    Bij deze.

    Yule schreef:
    Bangeriken D: Jullie horen je spinnen een naam te geven en hem tot je geliefde huisdier te benoemen.


    Echt he? Waar is de liefde voor onze kleine, achtbenige schatjes heen? Ik hoop niet dat het Harry was, want als iemand aan mijn spinnenkind zit, zet ik het leger van spinnen met namen in (cat).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Echt he? Waar is de liefde voor onze kleine, achtbenige schatjes heen? Ik hoop niet dat het Harry was, want als iemand aan mijn spinnenkind zit, zet ik het leger van spinnen met namen in (cat).

    Ik hou ook heeeeeel erg van mijn Pietje, dus als iemand hem stofzuigt... Ik zoek een vrouwtjesspin (met naam of course) en leg je bed vol spinneneitjes, ook met namen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    30seconds schreef:
    Spinnenfobie hiero
    Als ik mn kamer op loop kijk ik hele mn kamer na of ik geen spin zie.


    Life is full of fake people