• Hey, zoals je ziet, ik ben terug van weg geweest, en heb op school goed mijn best gedaan, maar het is waarschijnlijk verpest ;'c.

    Maar goed, ik had als idee een HP Next Generation RPG, ga niet zeggen dat het al eerder is geweest, dat boeit me niet want van 1D zijn er ook al honderden geweest, ik wil alleen weten of mensen het leuk zouden vinden om zoiets te zien.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    Als het een goed uitgewerkt idee is en de RPG redelijk professioneel is, dan zou ik zeker meedoen (:


    And in that moment, we were infinite.

    Ik zou wel mee willen doen! (Dat is dus een ja)


    -

    Ramsays schreef:
    Als het een goed uitgewerkt idee is en de RPG redelijk professioneel is, dan zou ik zeker meedoen (:


    Ik bedoel dit wel met de personages zoals Teddy & Scorpius etc.


    Giovanni

    Het lijkt me wel leuk! Ik zou graag mee willen doen, ik zoek alleen al een tijdje een RPG omdat ik er nog nooit mee mee heb gedaan en veel mensen zoeken ervaren ' RPG' ers.


    Nypmh > Yaspis

    Again? Waarom aapt iedereen elkaars RPG's na en komen ze niet eens met wat nieuws? :l Wat is het nut van RPG's openen die allemaal op elkaar lijken?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou wel mee willen doen! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik wil dan ook wel meedoen(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Euterpe schreef:
    Het lijkt me wel leuk! Ik zou graag mee willen doen, ik zoek alleen al een tijdje een RPG omdat ik er nog nooit mee mee heb gedaan en veel mensen zoeken ervaren ' RPG' ers.


    Ik zei toch dat ik alleen wilde dat mensen zeiden of ze het leuk vonden of niet, niet gaan zeiken.


    Giovanni

    Zal ik hem dan openen?


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    Ik zei toch dat ik alleen wilde dat mensen zeiden of ze het leuk vonden of niet, niet gaan zeiken.


    Jezus, iets vriendelijker kan ook wel. Ze zegt enkel dat ze graag mee wilt doen, maar dat ze onzeker is of ze wel goed genoeg is. You should be happy about that :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Baelo schreef:
    Zal ik hem dan openen?
    Jaaa doe maar!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zou zeker meedoen (:


    That is a perfect copy of reality.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Jezus, iets vriendelijker kan ook wel. Ze zegt enkel dat ze graag mee wilt doen, maar dat ze onzeker is of ze wel goed genoeg is. You should be happy about that :l


    oh sorry, verkeerde gelinkt.


    Giovanni

    Ubiquitous schreef:
    Again? Waarom aapt iedereen elkaars RPG's na en komen ze niet eens met wat nieuws? :l Wat is het nut van RPG's openen die allemaal op elkaar lijken?


    deze bedoelde ik dus om te linken.


    Giovanni

    Ga hem nu openen ;D.


    Giovanni