• Dus ik zit nog een beetje late night op quizlet een story te lezen, kijk ik ineems voor me (als ik in bed lig is er een schuine muur voor me, boven mijn benen) zie ik ineens de grootste, harige, freaking spin ooit zitten!
    Dus ik dw dekens op de grond dumpen, mobiel laten vallen en mijn ouders slaapkamer binnenstormen.
    nu zit er alleen nog maar een vlekje op de muur, gelukkig :)
    Alleen, waar kwam dat beest uberhaupt vandaan.. Het zat midden op de muur..
    God, please don't let the answer be from my bed..


    yeehh

    Uneventful schreef:
    (...)

    Een spin heeft niets beters te doen dan in je mond kruipen als je slaapt..
    En niet iedereen slaapt met open mond.


    In je slaapkruipen gemiddeld 6 spinnen je mond binnen, schijnt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb urenlang in mijn kamer op de grond gezeten omdat mijn moeder geen zin had om die weg te doen terwijl ze wéét wat voor panische angst ik heb voor die beesten. Ik heb dan uiteindelijk beneden de stofzuiger gaan halen en de spinnen opgezogen en met een groot en kwaad lawaai de stofzuiger in de gang gedumpt.
    Ik was écht doodmoe.


    O, look at all the fucks I give:

    Blomkvist schreef:
    (...)

    In je slaapkruipen gemiddeld 6 spinnen je mond binnen, schijnt.

    Dat klopt :Y)
    Per jaar dan.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 12:46 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Blomkvist schreef:
    (...)

    In je slaapkruipen gemiddeld 6 spinnen je mond binnen, schijnt.


    De één zegt 4, de andere zegt 7..
    Niet dat ik graag wil weten wat er allemaal in mijn mond kruipt en hoeveel ervan :').


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Ik heb niet echt trauma's alleen een soort angst voor naalden (van die prikdingen waarmee je bloed moet laten prikken)


    26 - 02 - '16

    30seconds schreef:
    Spinnenfobie hiero
    Als ik mn kamer op loop kijk ik hele mn kamer na of ik geen spin zie.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Uneventful schreef:
    Lol, ik vraag me nog steeds af waarom je bang bent voor iets dat kleiner is dan jou.

    Lol, als ik een geweer op je zou richten zou je ook bang zijn voor dat ding.


    -

    Uneventful schreef:
    (...)

    Een spin heeft niets beters te doen dan in je mond kruipen als je slaapt..
    En niet iedereen slaapt met open mond.

    Wist je dat bijna iedereen in zijn leven ruim 8 spinnen eet in zijn slaap?

    Ik snap dat dit niet helpt maar ik ben ook bang voor spinnen en ik ben niet echt bang voor dat feitje. :')

    JackyD schreef:
    (...)
    Lol, als ik een geweer op je zou richten zou je ook bang zijn voor dat ding.


    lol. :'DD

    Ot: Ik heb gelukkig geen last van spinnen in mijn kamer, maar van muggen wel. ;-;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mensen, spinnen kruipen je mond niet in. Het is er te vochtig, sowieso.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lol, iedereen is bang voor spinnen :')
    Laatst liep er nog eentje over mn kussen terwijl ik net wilde gaan liggen. Ik heb hem gewoon weggeveegd, want aangezien ze muggen schijnen op te eten houd ik ze liever als vriend (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Haha, ik zat laatst ook lekker te chillen in mijn kamer, zie ik ineens zo'n super dikke spin voor me langs lopen. Ik heb gelijk mijn broer geroepen :W


    Caution first, always.

    Bangeriken D: Jullie horen je spinnen een naam te geven en hem tot je geliefde huisdier te benoemen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aragog schreef:
    Mensen, spinnen kruipen je mond niet in. Het is er te vochtig, sowieso.

    Spinnen kunnen zwemmen en heel lang hun adem inhouden, echt.
    Mijn vaders zeilboot zit altijd vol met spinnen en ik vind ze verschrikkelijk dus mn pa moet ze altijd van me van de boot gooien en soms zwemmen ze gewoon weer terug en kruipen ze de boot weer op. Creeps.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Panini schreef:
    (...)
    Spinnen kunnen zwemmen en heel lang hun adem inhouden, echt.
    Mijn vaders zeilboot zit altijd vol met spinnen en ik vind ze verschrikkelijk dus mn pa moet ze altijd van me van de boot gooien en soms zwemmen ze gewoon weer terug en kruipen ze de boot weer op. Creeps.

    Holy fuck? Ik zie nu echt zo'n vogelspin voor me met zwembandjes en een badmuts. :"D