• Volgen jullie die serie ook?
    het is een super serie.
    Er zijn pas 2 delen geweest maar ik ben nu al verslaafd. ö

    En voordegene die 'The Pacific' niet kennen.

    KLIK.


    Live life like a raver.

    Ik wil dat kijken maar ik heb geen tv --' Wachten op de dvdbox dus :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    haha, kan nog wel even duren. Anders kijk je het toch online?


    Live life like a raver.

    Ik was van plan dat te gaan kijken, maar ik ben het vergeten :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik volgen hem, hij is geweldog en hij is mooi.Vooral dat voorfilpje,alleen daat van krijg ik al tranen in mijn ogen.
    Trouwens er zijn er al 3 geweest(in nederland).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Chrysophylax schreef:
    haha, kan nog wel even duren. Anders kijk je het toch online?

    Naja, ik had ook BoB gezien en als de kwaliteit ook maar half zo geweldig is als die, dan is het gewoon té goed om op internet te kijken ;3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb een stukje gezien omdat het me wel interessant leek, maar mijn moeder zegt dat het zo'n beetje 90 % romantiek is en de rest vechten. En ik wil die volgorde nou net andersom hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik heb een stukje gezien omdat het me wel interessant leek, maar mijn moeder zegt dat het zo'n beetje 90 % romantiek is en de rest vechten. En ik wil die volgorde nou net andersom hebben.

    valt wel mee vind ik..


    Live life like a raver.

    Zaitsev schreef:
    Ik heb een stukje gezien omdat het me wel interessant leek, maar mijn moeder zegt dat het zo'n beetje 90 % romantiek is en de rest vechten. En ik wil die volgorde nou net andersom hebben.

    Eerder anderzom,ik heb nu 3 afleveringen gezin en alleen in de laatse kwam romantiek voor. In de eerste 2 kwam vechte voor,maar je ziet vooral wat het men hun doen en hoe ze er mee om willi gaan. Hoe het voor ze is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hoelaat en welke zender is dat?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.