• Dus ik zit nog een beetje late night op quizlet een story te lezen, kijk ik ineems voor me (als ik in bed lig is er een schuine muur voor me, boven mijn benen) zie ik ineens de grootste, harige, freaking spin ooit zitten!
    Dus ik dw dekens op de grond dumpen, mobiel laten vallen en mijn ouders slaapkamer binnenstormen.
    nu zit er alleen nog maar een vlekje op de muur, gelukkig :)
    Alleen, waar kwam dat beest uberhaupt vandaan.. Het zat midden op de muur..
    God, please don't let the answer be from my bed..


    yeehh

    Lol, ik vraag me nog steeds af waarom je bang bent voor iets dat kleiner is dan jou.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik laat me broer of me ma altijd eerst controleren voor ik me kamer binnenloop (cat)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Uhh, ik durf mijn trauma niet eens meer te vertellen, ik wordt er al panisch van als ik eraan denk. o.0


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Spinnenfobie hiero
    Als ik mn kamer op loop kijk ik hele mn kamer na of ik geen spin zie.


    (Be)lieve in (you)rself

    ik ben bang voor kleine reptielen :$
    echt, ik ben zooo bang voor hun en honden.


    -

    En nu wilde ik wat water halen, zat er iets op de badkamerdeur. Ik denk dus van "niet weer een spin he?"
    Dus ik doe het licht aan, is het een langpootmug die meteen in mn gezicht vloog. Dus ik spast met mijn armen terwijl ik achterover de gang in struikel..


    yeehh

    Uneventful schreef:
    Lol, ik vraag me nog steeds af waarom je bang bent voor iets dat kleiner is dan jou.

    Omdat het in je mond kan kruipen terwijl je slaapt :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Jaejoong schreef:
    (...)
    Omdat het in je mond kan kruipen terwijl je slaapt :Y)


    Een spin heeft niets beters te doen dan in je mond kruipen als je slaapt..
    En niet iedereen slaapt met open mond.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    haha ow op scouting als we een week op kamp zijn in zo'n tent is echt grappig. ik ben enigsmeisje en dan soms zijn er beesten en dan loop ik helemaal panisch te doen want de vorige keer een kever van minstens 5 cm op mijn bed dus ik gillen omdat ik er net niet opzit. Hup alle 5 de jongens stormen als helden binnen "wat is er wat is er" gelijk dus ik zo ahhhhhh mega kever hun gingen dat beest gelijk naar buiten brengen ahahahxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben dus ook echt heel bang voor spinnen. Mijn trauma ging ongeveer zo:
    Ik lag dus in mijn bed te lezen, en mijn klamboe zat dicht. Loopt er ineens NAAST MIJN HOOFD een freaking grote spin! Dus ik ging naar mn zusjes kamer en kwam daar niet meer vandaan.. Maar ik bedoel, hoe kwam dat ding daar? Die klamboe was dicht? Kunnen ze teleporteren ofzo? O.o


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    30seconds schreef:
    Spinnenfobie hiero
    Als ik mn kamer op loop kijk ik hele mn kamer na of ik geen spin zie.


    Chaos is a ladder.

    Ah gatver! Als ik zoiets zou zien zou ik eerst keihard gaan janken en me niet durven te bewegen haha.


    Lúúúúúdòòòò

    ben niet echt fan van die diertjes, maar het is ook wel zielig als zo'n beest dood wordt gedrukt terwijl hij kleiner is dan jouw:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    30seconds schreef:
    Spinnenfobie hiero
    Als ik mn kamer op loop kijk ik hele mn kamer na of ik geen spin zie.

    En ik heb dan 2 kamers, dus zit iedere dag spastisch te kijken of er spinnen zitten >.<


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ben ik niet de enige :').
    Twee dagen geleden, ik lag in mijn bed, kruipt er een mini-spin over m'n matras heen. Uit angst heb ik die geplet met mijn broertje zijn nintendo.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.