• Ik denk dat ik sinds vandaag een soort van vriendje heb.. ongeveer. Jemig, ik heb nog steeds knikkende knieën.

    Okay, here we go:
    Vorige week maandag kon ik eindelijk weer eens naar mijn andere baantje (ik heb er twee) en toen bleek dus dat er weer nieuwe werkte. En twee daarvan waren jongens, broers. Ik ben heel verlegen dus ik zei niet veel, maar s'middags begonnen we te kletsen en zo en ik vond één van die jongens wel heel interessant. Nou ja, lekker veel gekletst de dagen daarop, lol gehad. En toen voegde die jongen, L, me toe op twitter en msn en sinds dien praten we elke avond wel tot half 12 of zo en dan ook nog overdag. Ik vond hem echt al heel snel leuk, maar ik was bang dat het niet wederzijds was. Maar toen vroeg hij me mee naar het strand. En daar zijn we vandaag geweest. heel de middag gekletst en zo en toen s'middags toen ik bijna weg moest was hij heel stil en zo. En nouja, uiteindelijk waren we elkaar een beetje aan het aanstaren en zo en toen vertelde hij me dat hij me leuk vind. Dus ik helemaal van OMG YEAAAH MAN. En nouja, ik dus ook verteld dat ik hem leuk vind, en toen hebben we geknuffelt maar toen moest ik naar huis.. BUT, hij wilde persee met me mee fietsen (ongeveer een uur vanaf het strand) en toen heeft hij heel de tijd mijn hand vast gehouden.En toen ik naar binnen wilde heeft hij me geknuffelt en gekust. Yeah! Mijn eerste kus overigens...

    maar nu weet ik eigenlijk niet of we nou ook echt hebben.. Waarschijnlijk niet maar zo voelt het wel al, haha! Ik ben echt zo verliefd. <3

    UPDATE; Yeah, we hebben officieel verkering. Ik ben degene die het min of meer heeft gevraagd... En ik vind het echt geweldig! Mijn eerste vriendje... Gosh ;D

    en vandaag gaan we naar het strand! Zijn ouders en zijn broertje (die hoogstwaarschijnlijk jaloers is, meh) zullen er ook zijn,, zal vast wel gezellig worden ^^


    Wie is er nog meer verliefd? ;D

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 12:22 ]


    Believe in yourself.

    Aaawh keischattig!!
    Ik ben ook verliefd!:$ op iemand van kamp...
    En hij zegt dat ik een leuk meisje ben en dat hij me mooi vind maar hij weet niet dat ik verliefd ben en hij is denk ik ook niet verliefd maar vorige week kwam een vriendin die ook op kamp was met mij even doodleuk meedelen dat ze verliefd was... Op die jongen tuurlijk...:'(


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Klinkt schattig :3

    Ik ben zelf ook verliefd ^^


    -

    Ik ben zelf ook heel erg verliefd, hihi. ^^
    We hebben de hele morgen zitten praten. Zucht, zevende hemel...


    "Well, well. Look who we've got here!"