• Je weet wel, je hebt van die verfpakjes waarmee je, je haren kun blonderen. Bijvoorbeeld deze van Syoss:



    Ik heb een tijdje rood haar gehad, en nu heb ik al een tijdje donkerbruin. Nu wil ik het heel misschien gaan blonderen, maar kan dat wel i.v.m. het rode haar wat ik heb gehad? Ik ben bang dat het er toch nog doorheenzit en dat het dan uiteindelijk oranje word.. :P

    Iemand ervaringen?


    Tears stream down your face

    Ik zou gewoon naar de kapper gaan, die wetend at het best.


    live the life you love

    awkw4rd schreef:
    Ik zou gewoon naar de kapper gaan, die wetend at het best.
    Dat was ik ook van plan, maar mijn moeder wil dat niet. Aangezien die best duur zijn.


    Tears stream down your face

    Eerlijk gezeg vind ik dat donkerbruin je beter staat.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik weet niet hoe het bij jou is, maar wij hebben een speciaal haarwinkeltje, zeg maar. Waar je haaraccesoires en haarverf kunt kopen. Die mensen weten echt alles.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    volgens mij kun je donkere haarkleuren niet blonderen met haarverf? Maar alleen door het te laten afkleuren


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zoek een goedkope kapper op en laat het ontkleuren. Dan heb je minder kans dat het rood of groen uitslaat. Bij mij is verven mar 11,50 dus dat is ongeveer even duur als de meeste haarverf verpakkingen. En anders heb je echt een hele grote kans dat het oranje word. Mensen met bruin haar hebben meer roodpigment in hun haar dan mensen met blond haar. En anders moet je twee verpakkingen kopen en verven met 3 dagen ertussen, maar dat is heel slecht voor je haar. Daarna moet je het ook nog eens in de week wassen met zilvershampoo en die kost iets meer dan 5 euro per fles.


    Your make-up is terrible

    dat plaatje van syos, met die heb ik me haar ook geblondeerd van donkerbruin, het werd eerst beetje geelagtig maar nog een keer gewoon blond erover en bij mij was het mooi blond (:
    succes ;3


    state of love and trust <3

    Moet je het eerst bleken, zonder ontkleuring werkt het niet.

    Poltergeist schreef:
    Moet je het eerst bleken, zonder ontkleuring werkt het niet.


    Chaos is a ladder.