• hoii

    weet iemand wanneer een nieuw album van 1D uitkomt?
    Iemand zei tegen mij dat ze nieuwe aan het opnemen zijn..?

    Alvast bedankt!

    2013 toch?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ze zijn nu het nieuwe album aan het opnemen. waarschijnlijk gaat de release ergens in 2013 zijn. :p


    Take me to wonderland

    yeah ik weet alleen dat er volgend jaar een 3d film uit komt en die van de tour al uit is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik dacht eind deze jaar.
    we kunnen een single en kerst special (dacht een filmpje ofzo net als bij icarly?) eind deze jaar verwachten


    -

    In november. Ik denk sowieso voor de UK Arena Tour. Anders dan hebben ze niets nieuws om erin te gooien. Vorig jaar namen ze het album ook rond deze tijd op en toen kwam hij ook in November uit. Ik had ergens 20 november gehoord maar zolang het niet is bevestigd.


    Levensgenieter.

    IrishCharm schreef:
    Ze zijn nu het nieuwe album aan het opnemen. waarschijnlijk gaat de release ergens in 2013 zijn. :p


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    De datum is niet zeker. Ik weet nog dat vlak nadat het eerste album uit was, er verwacht werd dat het volgende album deze zomer uit zou komen. Dit jaar april ergens of zo is er gezegd geworden in november, en nu hoor je veel mensen roepen dat het pas in 2013 uitkomt. Het wordt dus telkens verschoven, dus ik kan het je niet met zekerheid zeggen. Maar ik heb wel meerdere geruchten gehoord die nog steeds niet waargemaakt zijn, dus ik weet niet helemaal meer wat te geloven...


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    rond november komt hij uit, het kan zijn dat er een single in september al uit is maar dat ligt nog niet vast

    Volgens mij komt eind van dit jaar hun nieuwe CD uit.
    ik hoop zo snel mogelijk.


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Niall had via een telefoongesprek gezegd dat ze hoopten het album nog voor kerst af te krijgen


    What by Zeus' beard is going on????

    12 november of 11 december.
    Dat is niet helemaal duidelijk omdat ze soms Amerikaanse datering gebruiken (ze schrijven de datum van vandaag, 22 juli, dan zo: 7/22/12) en soms de 'normale'.
    Ook is het nog niet helemaal vastgesteld, maar rond die tijd (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Hopelijk voor kerst, dan kunnen alle Nederlandse directioners hem als kerst cadeautje vragen


    Physics is awesome

    Ze hebben vandaag gezegd in een interview dat ze DIT JAAR nog hun album gaan promoten en dat ze uit 3 liedjes een single gaan kiezen. Dus sowieso komt DIT JAAR nog het album.


    Levensgenieter.