• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 12:55 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn helix is er trouwens uit, jongens. Hij deed echt zó'n zeer.


    Chaos is a ladder.

    Criska schreef:
    (...)

    Haha, ergerlijk. Mijn moeder kijkt geen TV, helemaal niet eigenlijk. Ze kijkt wel met mij naar Nadal omdat ze hem zo lief vind en zich in haar schoonzoon moet interesseren - letterlijk haar woorden-. Tennis kijkt ze met plezier en vindt dat ook spannend en leuk omdat ik dat ook vind. Voetbal kijkt ze een stuk minder sinds mijn vader er niet meer is. Hij keek het veel en nu kijkt ze het liever niet meer ondanks ze me er wel aan vast heeft gezet :') Ze heeft me namelijk vernoemd naar een Feyenoordspeler, je moet het maar van je ouders hebben, Haha. Verder kijkt ze schaatsen, dat kijkt ik ook. Mijn broertjes kijken Phineas and Ferb, Spongebob & dat soort dingen.

    Mijn ouders hebben dus helemaal niets met sport op tv. Nouja, mijn vader trouwens wel met motorcross omdat hij dat zelf vroeger op vrij hoog niveau heeft gedaan. Daarnaast ook af en toe autorace.

    En WOW. Dat is ZO baas. Naar wie precies?


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    (...)
    Het is echt een goede serie (":



    Ja, zal wel :') Te oud voor mij. De enige echte oude serie die ik kijk is M.A.S.H. - niemand kent het en het is heerlijk. Familie herinneringen heb ik daaraan. Met mijn papa op de bank, wat chippies en hele dvd boxen kijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga nu echt slapen. Doei! (:
    xoxo


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Mijn ouders hebben dus helemaal niets met sport op tv. Nouja, mijn vader trouwens wel met motorcross omdat hij dat zelf vroeger op vrij hoog niveau heeft gedaan. Daarnaast ook af en toe autorace.

    En WOW. Dat is ZO baas. Naar wie precies?


    Haha. Mijn vader was de super Feyenoordfan, ik mocht ook geen vriendinnen mee naar huis nemen als ze voor Ajax waren. Later scheen dat wel mee te vallen maar ja. Ik ben vernoemd naar een oude hoor: Joszef Kiprich - grote kans dat jullie hem niet kennen. Mijn naam: Joszefine leidt daar dus vanaf. Mijn vader vond hem een goede speler en mijn moeder hem een 'sympathieke man' :') Het is een Hongaar en woont allang niet meer hier. Ik heb hem nooit bewust zien spelen ofzo en wist dit ook niet tot afgelopen december. Haha.

    Edit: Dit is de gelukkige

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:19 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    Ik ga nu echt slapen. Doei! (:
    xoxo


    Good Night sweetie. Ik schrijf nog even mijn hoofdstukje af en dan ga ik ook denk ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Good Night sweetie. Ik schrijf nog even mijn hoofdstukje af en dan ga ik ook denk ik.


    Zal wel lukken. Met Wes. Of Arjen. Of allebei.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Het is echt een goede serie (":


    Wat dacht je van Are You Being Served


    of Allo Allo


    Good Moaning (:

    Oh Claire, ik weet niet of ze het al heeft gedaan maar Lies wilde je toevoegen op FB om het Richard virus uit te bannen :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Haha. Mijn vader was de super Feyenoordfan, ik mocht ook geen vriendinnen mee naar huis nemen als ze voor Ajax waren. Later scheen dat wel mee te vallen maar ja. Ik ben vernoemd naar een oude hoor: Joszef Kiprich - grote kans dat jullie hem niet kennen. Mijn naam: Joszefine leidt daar dus vanaf. Mijn vader vond hem een goede speler en mijn moeder hem een 'sympathieke man' :') Het is een Pool en woont allang niet meer hier. Ik heb hem nooit bewust zien spelen ofzo en wist dit ook niet tot afgelopen december. Haha.

    Wauw, ik wou dat ze hier met zoveel passie met voetbal omgingen. Dan zouden ze mij misschien wat beter begrijpen. :/ Het gevoel dat ik in een stadion krijg als we met zijn allen het Wilhelmus zingen is gewoon niet te beschrijven, hihi.

    En wauw! Maar je heet dus in het echt Joszefine? Maar je roepnaam is Demi?

    @Kim: TEAM ROBBEN ALL THE WAY! *O* Goodnight, hun!


    ars moriendi

    Criska schreef:
    Oh Claire, ik weet niet of ze het al heeft gedaan maar Lies wilde je toevoegen op FB om het Richard virus uit te bannen :Y)

    HAHAHA Nee, ze heeft me nog niet uitgenodigd, maar dat mag ze wel doen! x'D is hij weer bezig dan?


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Wauw, ik wou dat ze hier met zoveel passie met voetbal omgingen. Dan zouden ze mij misschien wat beter begrijpen. :/ Het gevoel dat ik in een stadion krijg als we met zijn allen het Wilhelmus zingen is gewoon niet te beschrijven, hihi.

    En wauw! Maar je heet dus in het echt Joszefine? Maar je roepnaam is Demi?

    @Kim: TEAM ROBBEN ALL THE WAY! *O* Goodnight, hun!


    Mwaahh, de passie kwam hier niet verder dan de TV hoor. Alhoewel ik wel één keer op mijn zevende naar Feyenoord ben geweest maar dat was een opvoedingskwestie volgens mijn papa. Mijn moeder en vader gingen wel vaker naar wedstrijden van Nederland, Feyenoord of Barcelona maar nu is er geen passie meer hoor; alleen ik heb dat :') Mijn vader had het en zonder hem vindt mijn moeder het niet leuk meer.
    Mijn naam is Demi Joszefine. Het is gewoon mijn tweede naam maar bijna niemand weet hem. Hij wordt toch altijd verkeerd geschreven - net als Demi- echt hatelijk. Daarbij vertel ik bijna nooit het verhaal erachter want ik word echt raar aangekeken. Zelfs mijn opa en oma's weten het niet :') Haha. Ik ken die man niet echt en dat nog nooit van hem gehoord dus eigenlijk heb ik er niet veel mee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    HAHAHA Nee, ze heeft me nog niet uitgenodigd, maar dat mag ze wel doen! x'D is hij weer bezig dan?


    Ja, hatelijke discussies. Ze traint gelijk met hem, soms samen en ze is lichtelijk bang voor hem geworden :') Ik weet niet of ze het nog gaat doen maar dan weet je het ten minste.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Mwaahh, de passie kwam hier niet verder dan de TV hoor. Alhoewel ik wel één keer op mijn zevende naar Feyenoord ben geweest maar dat was een opvoedingskwestie volgens mijn papa. Mijn moeder en vader gingen wel vaker naar wedstrijden van Nederland, Feyenoord of Barcelona maar nu is er geen passie meer hoor; alleen ik heb dat :') Mijn vader had het en zonder hem vindt mijn moeder het niet leuk meer.
    Mijn naam is Demi Joszefine. Het is gewoon mijn tweede naam maar bijna niemand weet hem. Hij wordt toch altijd verkeerd geschreven - net als Demi- echt hatelijk. Daarbij vertel ik bijna nooit het verhaal erachter want ik word echt raar aangekeken. Zelfs mijn opa en oma's weten het niet :') Haha. Ik ken die man niet echt en dat nog nooit van hem gehoord dus eigenlijk heb ik er niet veel mee.

    Aah oké! Haha, wel mooi dat jullie pap echt zwaar into Feyenoord.

    En wat je naam betreft; echt, ik vind dat gewoon zo vet :'D . Geweldig.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aah oké! Haha, wel mooi dat jullie pap echt zwaar into Feyenoord.

    En wat je naam betreft; echt, ik vind dat gewoon zo vet :'D . Geweldig.


    Echt? Haha. Ik krijg veel lullige reacties hoor, helemaal toen Feyenoord een tijdje niets meer was en nu al die Polen naar NL komen - alhoewel hij Hongaar is. Er moet officieel nog zo'n streepje op de o, zoals Jószefine, maar dat hebben ze verkeerd gedaan bij het gemeentehuis '--.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."