• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 12:55 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wil net als Claire ook Leeuwin worden genoemd. (cat)
    Oh, en Kim (van Maarten Stekelenburg) heeft een eigen winkel. Ik weet alleen niet wat voor een soort winkel. (krul)
    Verder kent ze hem/is ze getrouwd met hem sinds 2005, dacht ik. En ze wonen nu net buiten Rome.

    En ik ben echt doodop, kan nauwelijks typen. Dus ik ga slapen.


    Chaos is a ladder.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Mwah, gaat
    en met jou ??


    Ook mwah, ben ontzettend moe maar ben aan het oppassen(A)


    ~

    Ons mam vind dat ik overdrijf omdat ik Eredivisie samenvattingen aan het kijken was en nou is ze boos. Thefuck.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ons mam vind dat ik overdrijf omdat ik Eredivisie samenvattingen aan het kijken was en nou is ze boos. Thefuck.


    Mijn moeder kijkt altijd mee met mij. Ze is een fanatieke voetbal fan. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Hee Charrie! Thanks voor nog 3 reacties op de hoofdstukjes die je ingehaald hebt! Lief! *hugs*


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    (...)


    Mijn moeder kijkt altijd mee met mij. Ze is een fanatieke voetbal fan. :Y)

    OMG Mrs Bucket ("BOUQUÉÉÉT" ). Geniaal karakter. :'D


    Gestolen van iemand anders profiel

    edit: En ja, ons mam niet dus. Echt dom, ik ben de enige voetballiefhebber hier in huis.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 22:57 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Hee Charrie! Thanks voor nog 3 reacties op de hoofdstukjes die je ingehaald hebt! Lief! *hugs*

    Graag gedaan sweetie (flower)

    Huntelaar schreef:
    (...)
    OMG Mrs Bucket ("BOUQUÉÉÉT" ). Geniaal karakter. :'D


    Gestolen van iemand anders profiel

    edit: En ja, ons mam niet dus. Echt dom, ik ben de enige voetballiefhebber hier in huis.

    Hahaha, I love that Bucket Woman ;p

    Huntelaar schreef:
    OMG Mrs Bucket ("BOUQUÉÉÉT" ). Geniaal karakter. :'D


    Gestolen van iemand anders profiel

    edit: En ja, ons mam niet dus. Echt dom, ik ben de enige voetballiefhebber hier in huis.

    Ik vind haar serieus zo leuk he.
    "RICHARD!!"


    Chaos is a ladder.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Hahahaha ik heb nu nog 2,5 week vakantie en moet daarin nog 4 dagen werken en de rest vrij:$ Dus ik kijk van de week wel eventjes wat ik doexD


    Ik nog één week en dan is mijn introductie, Jeej ): Ach, geen mij nu maar meteen school, ja, klinkt stom maar ik ben totaal uit mijn ritme. Ik kan niet meer wakker worden en kwel mezelf met slechte programma's en 24/7 internet. Daarbij kan ik nu niet werken wat me irriteert en in de vakantie wil ik niet in Nederland zijn, dit duurt al te lang.


    Oh Gosh, mijn lievelingsscene. De trouw scene van Will and Elisabeth _O_ De enige romantiek die ik leuk vind :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik vind haar serieus zo leuk he.
    "RICHARD!!"

    Turn left dear
    Let op die voetganger (:

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ook mwah, ben ontzettend moe maar ben aan het oppassen(A)

    Ik ben ook moe, 1100 km in de auto gezeten vandaag, pff


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)


    edit: En ja, ons mam niet dus. Echt dom, ik ben de enige voetballiefhebber hier in huis.


    This. Ik leef met twee broertjes en die zijn niet een geïnteresseerd. In niets trouwens want als ik tennis of handbal kijk zappen ze ook weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ja omg, die Richard is ook zo'n held ja. En die ene kerel is zo'n onwijs vatsige viezerik.. Ik ben zijn naam vergeten though. :'D

    En terugrijden van vakantie is altijd zwaar! Hoe is het nog afgelopen met die man daar, Charissa? :'D


    ars moriendi