• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 12:55 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sorry Amy, ik weet niets over NL :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nieve schreef:
    Iemand die mij misschien nog wat leuke weetjes kan geven over Maarten Stekelenburg, Sem en z'n vrouw - Kim dus? (:

    Hij is de aller awesomeste keeper van allemaal. (krul)

    Hij heeft nooit keepen geambieerd vroeger, maar omdat zijn vriendjes van de amateurclub op een gegeven moment zeiden dat hij moest keepen, heeft hij dat toen toch maar gedaan en bleek hij supergoed te zijn. Zijn beste vriend is Klaas-Jan Huntelaar, ze gaan af en toe samen op vakantie (: . Hij kan erg goed koken omdat hij dus als hij geen prof was geworden kok was geweest. Zijn vrouw Kim is op dit moment hoogzwanger en hij had al een klein manneke, Sem.

    Je moet "de Mol Trap Af", de aflevering van Maarten Stekelenburg, maar eens kijken. Moet je sowieso maar eens doen ook van de andere spelers, want het is een superleuk programma, ik heb ze allemaal al gezien, ihaha



    Heb 'em even voor je opgezocht! Hoop dat ej er iets aan hebt.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 21:32 ]


    ars moriendi

    Criska schreef:
    Sorry Amy, ik weet niets over NL :')

    Ik zelf ook nauwelijks tot niets, HAHA. Maaaar oké. Ik zal dus wel even wachten tot onze Nederlandse leeuwin online komt of dat Kim misschien wat weet - en daar heb ik hoop in.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    En ze is onlineeee!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Ik zelf ook nauwelijks tot niets, HAHA. Maaaar oké. Ik zal dus wel even wachten tot onze Nederlandse leeuwin online komt of dat Kim misschien wat weet - en daar heb ik hoop in.

    Omg, dat is de beste bijnaam die ik ooit heb gehad. _O_


    ars moriendi

    Maarrr ik ga even socializen beneden, dus ik spreek jullie straks! Er was trouwens een serveerder bij de Griek die precies leek op Cesc Fabregas, alleen dan iets gevulder, hahaha. Luvyougirls!


    ars moriendi

    Nieve schreef:
    (...)
    Ik zelf ook nauwelijks tot niets, HAHA. Maaaar oké. Ik zal dus wel even wachten tot onze Nederlandse leeuwin online komt of dat Kim misschien wat weet - en daar heb ik hoop in.


    :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben best wel moe en zit hier nog wel een paar uurtjes I guess:(


    ~

    Stuttgart schreef:
    Ik ben best wel moe en zit hier nog wel een paar uurtjes I guess:(


    Voelt het als verplichting?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Voelt het als verplichting?


    Ik ben aan het oppassenxD Maar het was best wel een drukke dag en met die warmte enzo:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ik ben aan het oppassenxD Maar het was best wel een drukke dag en met die warmte enzo:$


    Haha, begrijp ik. Maar de kindjes slapen denk ik? Dan wel rustig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Haha, begrijp ik. Maar de kindjes slapen denk ik? Dan wel rustig.


    Ja gelukkig wel:$ Mja we gingen dus vanavond bqqen met de familie. En ik was vanmorgen 11 uur thuis bij mijn tante weg. Nja toen ff wat drinken en mijn tassen uitpakken en alles opruimen. Toen na het eten nog naar de supermarkt om nog wat dingen op te halen. Toen naar mijn vader omdat ik ff moest helpen met iets naar boven te tillen want dat lukte niet met zijn tweeën. Toen heel snel weer naar huis en helpen alles klaar maken. Toen douchen en mezelf klaar maken + mijn spullen om mee te nemen. Tafel dekken en ik zat 5 minuten en daar was iedereen al:$ Dus ik ben nu gewoon echt moe. Maar dat komt vooral omdat het ook heel erg warm was vandaag. Normaal heb ik daar dan geen last van mja nu wel:(


    ~

    De buurjongen draait keihard muziek omdat hij alleen thuis is. -.-


    Chaos is a ladder.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ja gelukkig wel:$ Mja we gingen dus vanavond bqqen met de familie. En ik was vanmorgen 11 uur thuis bij mijn tante weg. Nja toen ff wat drinken en mijn tassen uitpakken en alles opruimen. Toen na het eten nog naar de supermarkt om nog wat dingen op te halen. Toen naar mijn vader omdat ik ff moest helpen met iets naar boven te tillen want dat lukte niet met zijn tweeën. Toen heel snel weer naar huis en helpen alles klaar maken. Toen douchen en mezelf klaar maken + mijn spullen om mee te nemen. Tafel dekken en ik zat 5 minuten en daar was iedereen al:$ Dus ik ben nu gewoon echt moe. Maar dat komt vooral omdat het ook heel erg warm was vandaag. Normaal heb ik daar dan geen last van mja nu wel:(


    Haha, druk dagje. De mijne bestond uit kastjes herinrichten en opruimen en ja, dat was het :') Ik wilde nog mijn verhaal afschrijven maar films waren aanlokkelijker en ja, inspiratie, geef het weer de schuld :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    De buurjongen draait keihard muziek omdat hij alleen thuis is. -.-


    Wat draait 'ie?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."