• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE

[ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 12:55 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

VanDerVaart schreef:
    Turn left dear
    Let op die voetganger (:

Ja. Als ze in de auto zitten, dat zijn mijn favoriete scenes.

Chaos is a ladder.

Vampires schreef:

The Bouquet-residence, the lady of the house speaking

Huntelaar schreef:
    Ja omg, die Richard is ook zo'n held ja. En die ene kerel is zo'n onwijs vatsige viezerik.. Ik ben zijn naam vergeten though. :'D

En terugrijden van vakantie is altijd zwaar! Hoe is het nog afgelopen met die man daar, Charissa? :'D

Bedoel je Oslo?

Chaos is a ladder.

Vampires schreef:
    (...)
    Bedoel je Oslo?

JA DIE. x'D Hahaha.

@Demi: Best hatelijk vind ik het wel sinds ons mam het idee heeft dat zij bepaald wat er op tv moet komen en we daar nogal eens ruzie over hebben. -__- Als Oranje of Bayern speelt en zij wil "Memories" of "Hello Goodbye" of zo'n onzin zien.

ars moriendi

Vampires schreef:

Ik voel me nu echt te jong voor dit topic. Ik ken dit alleen van de TV Kantine :')

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Huntelaar schreef:
    Ja omg, die Richard is ook zo'n held ja. En die ene kerel is zo'n onwijs vatsige viezerik.. Ik ben zijn naam vergeten though. :'D

En terugrijden van vakantie is altijd zwaar! Hoe is het nog afgelopen met die man daar, Charissa? :'D

Zeker als je die afstand in 1 keer rijdt
    En die gozer, ach, volgensmij was het allemaal te mooi om waar te zijn (:

VanDerVaart schreef:
    The Bouquet-residence, the lady of the house speaking

HAHA. -out-
    Krijg altijd een glimlach op mijn gezicht als ze dat zegt, lol.

Chaos is a ladder.

Huntelaar schreef:
    (...)
    JA DIE. x'D Hahaha.
    @Demi: Best hatelijk vind ik het wel sinds ons mam het idee heeft dat zij bepaald wat er op tv moet komen en we daar nogal eens ruzie over hebben. -__- Als Oranje of Bayern speelt en zij wil "Memories" of "Hello Goodbye" of zo'n onzin zien.

Die is laatst overleden ):

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:07 ]

Criska schreef:
    (...)

Ik nog één week en dan is mijn introductie, Jeej ): Ach, geen mij nu maar meteen school, ja, klinkt stom maar ik ben totaal uit mijn ritme. Ik kan niet meer wakker worden en kwel mezelf met slechte programma's en 24/7 internet. Daarbij kan ik nu niet werken wat me irriteert en in de vakantie wil ik niet in Nederland zijn, dit duurt al te lang.

Oh Gosh, mijn lievelingsscene. De trouw scene van Will and Elisabeth _O_ De enige romantiek die ik leuk vind :')

Ik heb aan de ene kant ook wel weer zin in school:$ Vakantie is leuk maar ik ben idd ook uit mijn ritmexD Maar mijn laptop is leeg dus ik ga nu maar op de bank liggen voor de tv aangezien ik geen oplader bij me heb en mijn mobiel ook behoorlijk dood is:(

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:07 ]

~

Huntelaar schreef:
    JA DIE. x'D Hahaha.

Memories is geen onzin, Claire! Maar één van mijn favo programma's! (cat)
    En mijn moeder en ik zijn hier de voetbal fanatieke. Mijn moeder nog meer als ik. Mijn vader vind er niks aan.

Chaos is a ladder.

Zoals ik al zei is mijn laptop leeg en heb geen lader bij me. Dus spreek jullie morgenavond weer:) Bye babes, slaaplekker voor straks(K)(flower)

~

VanDerVaart schreef:
    (...)
    Zeker als je die afstand in 1 keer rijdt
    En die gozer, ach, volgensmij was het allemaal te mooi om waar te zijn (:

Aaahw.. D: Ach, je weet wat ze zeggen.. geen handvol jongens maar een land vol jongens. Of een wereld, dat vind ik eigenlijk nog wel een betere. :')

ars moriendi

Criska schreef:
    Ik voel me nu echt te jong voor dit topic. Ik ken dit alleen van de TV Kantine :')

Het is echt een goede serie (":

Chaos is a ladder.

Vampires schreef:
    (...)
    Memories is geen onzin, Claire! Maar één van mijn favo programma's! (cat)
    En mijn moeder en ik zijn hier de voetbal fanatieke. Mijn moeder nog meer als ik. Mijn vader vind er niks aan.

Haha, sorry Kim! =$ Maar dat komt zo - vaak. Nahh, ik heb er gewoon helemaal niks mee, hahaha. ;D
    En pff, doe mij zo'n moeder! -gayhand- Ons mam zeurt alleen maar over voetbal.. Ergens ben ik blij als ik straks op kamers zit.

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    (...)
    JA DIE. x'D Hahaha.

Haha, ergerlijk. Mijn moeder kijkt geen TV, helemaal niet eigenlijk. Ze kijkt wel met mij naar Nadal omdat ze hem zo lief vind en zich in haar schoonzoon moet interesseren - letterlijk haar woorden-. Tennis kijkt ze met plezier en vindt dat ook spannend en leuk omdat ik dat ook vind. Voetbal kijkt ze een stuk minder sinds mijn vader er niet meer is. Hij keek het veel en nu kijkt ze het liever niet meer ondanks ze me er wel aan vast heeft gezet :') Ze heeft me namelijk vernoemd naar een Feyenoordspeler, je moet het maar van je ouders hebben, Haha. Verder kijkt ze schaatsen, dat kijkt ik ook. Mijn broertjes kijken Phineas and Ferb, Spongebob & dat soort dingen.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."