• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 12:55 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Criska schreef:
    Wat draait 'ie?

    Waardeloze muziek. Ik ken het ook helemaal niet.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Waardeloze muziek. Ik ken het ook helemaal niet.


    Oh. Mijn buurjongen deed dat ook altijd maar ja, dan klopt ik altijd op de muur bij mijn bed en dan belde die me. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Haha, druk dagje. De mijne bestond uit kastjes herinrichten en opruimen en ja, dat was het :') Ik wilde nog mijn verhaal afschrijven maar films waren aanlokkelijker en ja, inspiratie, geef het weer de schuld :Y)


    Ik heb soms ook totaal geen inspiratie zoals de afgelopen tijd. En soms opeens heb ik een ingevingxD Maar morgen doe ik helemaal niksxD Uitslapen en morgenmiddag lekker naar het zwembad en hopen dat ik een beetje bruin word:$


    ~

    Girls ik ga me weer verdiepen in de wereld van Captain Jack Sparrow :9~


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ik heb soms ook totaal geen inspiratie zoals de afgelopen tijd. En soms opeens heb ik een ingevingxD Maar morgen doe ik helemaal niksxD Uitslapen en morgenmiddag lekker naar het zwembad en hopen dat ik een beetje bruin word:$


    Heerlijk! Ergens wist ik wel dat na de vakantie mijn verhalen zouden vast lopen. Je zit in een soort ritme, een idee en die is bij mij bruut verstoord. Ik hoop dat het bij die nieuwe beter ga maar morgen krijg ik het andere verhaal nog lang niet af ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy, kun je er wat mee? :)


    ars moriendi

    Criska schreef:
    (...)

    Heerlijk! Ergens wist ik wel dat na de vakantie mijn verhalen zouden vast lopen. Je zit in een soort ritme, een idee en die is bij mij bruut verstoord. Ik hoop dat het bij die nieuwe beter ga maar morgen krijg ik het andere verhaal nog lang niet af ):


    Awhh:( Je kunt altijd je startdatum uitstellen toch?:) Ik wil eerst al mijn verhalen ordenen zeg maar. Ik haal oude rollen eruit en ga dan topics openen voor nieuwe:) Mja ik had daar vanavond zin in om te doen, maar nu kijk ik wat rond op quizlet:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Awhh:( Je kunt altijd je startdatum uitstellen toch?:) Ik wil eerst al mijn verhalen ordenen zeg maar. Ik haal oude rollen eruit en ga dan topics openen voor nieuwe:) Mja ik had daar vanavond zin in om te doen, maar nu kijk ik wat rond op quizlet:$


    Ja, dat kan ik doen inderdaad. Misschien doe ik dat ook wel maar niet al te ver. Het hele idee hoe ik het andere verhaal moet afsluiten weet ik al dus dat moet geen probleem worden. Het is een kwestie van uitschrijven en tjsa, "trouble in paradise" ik heb nog veel ideeën maar ik wil sowieso vanavond nog iets posten, morgen vroeg opstaan en Simply afschrijven en dan morgen middag Hijab posten. To do.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Ja, dat kan ik doen inderdaad. Misschien doe ik dat ook wel maar niet al te ver. Het hele idee hoe ik het andere verhaal moet afsluiten weet ik al dus dat moet geen probleem worden. Het is een kwestie van uitschrijven en tjsa, "trouble in paradise" ik heb nog veel ideeën maar ik wil sowieso vanavond nog iets posten, morgen vroeg opstaan en Simply afschrijven en dan morgen middag Hijab posten. To do.


    Dan heb je nogal wat te doen xD Ik doe het lekker rustig aan:)


    ~

    Ik ben moe en mijn armen doen zeer.


    Chaos is a ladder.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Dan heb je nogal wat te doen xD Ik doe het lekker rustig aan:)


    Dat doe ik al drie weken, ik mocht chillen. Ik heb immers twee weken lang gewerkt maar nu moet er maar eens tempo inkomen want ik word moe van het moe zijn en word er ziek van. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoi Naom en Claire (:

    VanDerVaart schreef:
    Hoi Naom en Claire (:


    Heeee babe(flower) Alles goed met jou?


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Heeee babe(flower) Alles goed met jou?

    Mwah, gaat
    en met jou ??

    Criska schreef:
    (...)

    Dat doe ik al drie weken, ik mocht chillen. Ik heb immers twee weken lang gewerkt maar nu moet er maar eens tempo inkomen want ik word moe van het moe zijn en word er ziek van. Haha.


    Hahahaha ik heb nu nog 2,5 week vakantie en moet daarin nog 4 dagen werken en de rest vrij:$ Dus ik kijk van de week wel eventjes wat ik doexD


    ~