• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.

    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [Najah , hij begint pas over 1/5 uur XD Sherlock :D:D Is er nog iets waar ik op moet antwoorden? X]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Ik zit ook te wachten :D De reactie van Summer op de vorige pagina(A)
    Ik haal echt alle rpg door elkaar dus als er een keer iets niet klopt hoor ik het wel]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 19:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Je kan reageren op Alexa's reactie]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (Umh.. Zayn oftewel ikke heeft al een stuk gedaan XD)

    Jaymina Garté
    Alex schrikt opeens op. We waren nog steeds in het bos. "Alex? Wat is er gebeurd?", vraag ik. Liam en Niall zaten vrolijk te kletsen. Ik wachtte op Alex' reactie.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Ik had al gereageerd of mijn telefoon heeft weer een keer problemen XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    'Wacht hier.' Ik ren weg en ren de richting op die de jongen opging. Ik vind hem, ergens op een bankje met een roos. 'Alexa Lorraine Payne. Ik wachtte op u.' 'Kaname Kuran?' 'Ga zitten.' Ik ga voorzichtig naast hem zitten. Hij steekt de roos in mijn haar. 'Miss Payne, uw droom was echt. Ik houd van u.' 'Je hoeft geen u te zeggen.' Nog voor ik dat kon zeggen drukte hij zijn lippen al op de mijne.

    (dit is Kaname Kuran)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Verbijsterd blijf ik staan. "Waar is Alex?", vraagt Liam. Ik haal mijn schouders op en wijs in de richting waar ze naar gerend is. Ik twijfel geen moment en ren ernaartoe. Ik zie Alex zitten. Met een vreemde jongen. "Wie mag dat zijn?", vraagt hij. "Jaymina Dé La Garté?" "Een mooie naam mevrouw." Liam en Niall komen aangestormd. Ze kijken met dezelfde blik als mij. Verbaasd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [I'm soooo sorry! Ik had een heeel druk weekend en nu ben ik eigenlijk ziek haha, maar ik ben de hele avond online:D]

    Spencer Hastings.

    'Ik heb geen idee.' zei ik naar waarheid. Hij zou nu waarschijnlijk wel denken dat ik niet goed bij mijn hoofd was, maar hij glimlachte alleen maar naar me. 'Ik moest gewoon even weg uit Londen, ik moet even een jaar bijkomen. Op m'n eigen benen staan.' Ik haalde mijn schouders op en ging even snel door mijn warrige haar heen en rekte me uit, ik was echt kapot. 'Ik weet het, ik spoor niet en ik zou niet als meisje alleen moeten reizen bla bla bla. Ik heb het allemaal al een keer gehoord en ik trek me er nooit wat van aan.'


    Keep your head, heels and standards high.

    {halllooo ben er weer}


    Do what people say you can't.

    Alexa Lorraine Payne
    'Niall, Liam, Jay, dit is Kaname Kuran.' 'Aangenaam kennis te maken.' Kaname geeft me een kusje op mijn wang. 'U bent mooi miss Payne,' fluistert hij in mijn oor. Hij geeft me een kusje.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Liam Payne
    'Hoi!' zeg ik terwijl ik één keer met mijn hand zwaai. 'Zeg, hoe kennen jullie elkaar eigenlijk?' vraag ik nieuwschierig.

    {ik moet douchen.. ben er zo weer =)}

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:32 ]


    Do what people say you can't.

    Alexa Lorraine Payne
    'Ehhh...' '... Ik heb jullie bespioneerd en beschermt. Het spijt me daarvoor, maar ik vond dat deze mooie dame niet lastiggevallen mocht worden. En u ook niet. Al die fans.' Ik kijk Kaname aan. Hij geeft me een korte kus op mijn lippen. Hij trekt me op schoot en ik leg mijn hoofd tegen zijn borst. Ik val weer in slaap en hoor nog net 'Slaap lekker miss Payne.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {bam super snelle douche =)}
    Liam Payne
    Ik herken hem ergens van maar ik weet niet waar. Volgens mij heb ik hem wel eens tussen al die fans gezien. 'Nou als jullie hier blijven slapen dan ga ik zo weer.' Alex was al in slaap gevallen maar toch zei ik het.


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    "Euhm.. Misschien moeten wij maar eens gaan? Ook Alex?", zeg ik. "Ik breng haar wel naar huis", zegt de jongen. "Je laat je zusje toch niet alleen met zo'n onbekende , rare jongen?! Dat is gewoon belachelijk. En nog iets : hij heeft jullie bespioneerd!", roep ik. "Jay , calm down!", zegt Liam. Ik schud mijn hoofd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    (ze slaapt nog, maar hoort dit wel)
    'Ik draag haar anders wel naar jullie huis mister Payne. Ze zal wel moe zijn. Ze heeft veel meegemaakt vandaag. Zichzelf gesneden, flauwgevallen, te vaak gehuild en ontvoerd en opgehangen aan een tak.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen