• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.

    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Summer Melody Night

    Met twee glazen drinken loop ik terug en overhandig er een aan Zayn. Ik kijk even de kamer rond. 'Bedankt en sorry voor sommige reacties van sommige de andere'

    Niall Horan

    'Ten eerste de bedoeling was dat de band tijdelijk uit elkaar zouden gaan en nu sta ik weer hier' zeg ik. 'En ten tweede ben ik net nog overgehaald om hier te blijven tenminste als je het er ook mee eens bent'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne

    'Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen. Hey als jij en ik nou wel bij elkaar blijven als broers, maakt dat voor de rest toch niet veel uit?' glimlach ik. 'En natuurlijk vind ik het goed als je hier blijft.'


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    'Lijkt me een goed plan en volgens mij maakt dat voor de rest inderdaad niet veel uit' zeg ik en een glimlach verschijnt opnieuw op mijn gezicht. 'Dan is dat geregeld en ben blij dat je het goed vind.'

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 16:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne

    Vrolijk begin ik heel debiel te dansen. Ik begin te lachen. 'Is goed. Maar ga je alleen of bij Alexa of bij mij want ik ga overmorgen ook naar een appartement.' vraag ik.


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    Ik schiet in de lach door het dansje van Liam. 'Daar heb ik nog niet over nagedacht, maar het maakt me eigenlijk ook niet heel veel uit. Ik ben al blij dat ik hier kan blijven.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    Oké, ff alles op een rijtje zetten. Ik ga zitten, sluit mijn ogen en laat me naar achteren vallen. Ik gluur tussen mijn oogleden door en zie Liam debiel dansen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 18:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik glimlach. Twee beste vrienden die elkaar gewoon beschouwen als broer. Hoe fijn. Ik ga naast het zusje van Liam zitten. ''Jay'' ''Alexa'', ze glimlacht.

    Zayn Malik
    ''Nah , ben het toch al gewend. Dus het maakt niet zoveel uit'', zeg ik. Summer knikt. Ik haal mijn hand door mijn haren. Een meisje komt naar me toegelopen. ''Mag ik een handtekening'', vraagt ze lief. Ik rol met rol mijn ogen en knik. Ik schrijf mijn handtekening en ze loopt weer weg. Ik zucht. ''Dat je nog fans heb..'', mompelt Summer. Ik glimlach.
    [Ik viel dus in slaap op de bank -.-]





    [Mweh , ik kon niet kiezen (A)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [trouwens.. Er zijn dus 2 leuke films op TV... Sherlock Holmes en I Robot.. Welke zouden jullie kiezen? XD (A) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Moeilijke keuze inderdaad en onmogelijk om te kiezen. Mhm, over de films ik zou kiezen voor Sherlock Holmes..XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [(A) Wie kent Dance Acedemy? Speelt op Ned3 om 19u haha ;P Oh , met die film ga ik dan popcorn eten :Y) allang niet meer gegeten :$ ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 22:20 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xMHoran schreef:
    [(A) Wie kent Dance Acedemy? Speelt op Ned3 om 19u haha ;P Oh , met die film ga ik dan popcorn eten :Y) allang niet meer gegeten :$ ]


    [ Ik heb er wel van gehoord, maar heel goed ken ik het niet. Oehh popcorn:Y)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    'Trouwens beslissen jullie maar erover, want anders kan het nog eens moeilijk worden' zeg ik lachend en een moment later gaat mijn telefoon. snel lees ik het smsje. Mhm ergens ver weg en ik kom voorlopig niet terug ook. Maar ik beloof dat ik snel langs kom wat van me laat horen stuur ik terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sherlock!!]
    Alexa Lorraine Payne
    'Alexa,' zeg ik. Ik kijk naar boven en zie de sterren en de maan. Ik begin een deuntje te neuriën. Cry for the moon van Epica. 'Follow your common sense, you cannot hide yourself, behind a fairytale, forever and ever. Only by revealing the whole truth can we disclose, the soul of this sick bullwark, forever and ever, forever-and-ever.' Met mijn viool was het nog mooier geweest waarschijnlijk. Ik had geen honger, raar genoeg. Ik voel hoe mijn ogen dichtzakken en hoe ik in een slaap wegdommel.
    Ik sta in een veld. De jongen die ik vandaag had gezien staat tegenover me. 'It's so nice to meet you miss Payne.' Hij glimlacht. 'Who are you?' vraag ik. 'My name is Kaname Kuran. I'm English.' Hij lacht even. 'Alexa Lorraine Payne.' 'I know. I know everything about you. I've been watching you for a long time.' 'Why?' 'Because I like you.' Voor ik het wist had hij een stap naar voren gezet en drukte hij zijn lippen op de mijne.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen