• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.

    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Alexa Lorraine Payne
    'Blijf je alsjeblieft hier?' vraag ik hem en zet puppyoogjes op. Ik leg mijn hoofd op zijn borst. Ondanks dat ik hem zo lief vond was ik niet verliefd op hem. Een mysterieuze jongen kwam langs ons lopen. Hij knikte even naar mij.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    "Wacht!", Liam rent al naar een taxi. Het laatste wat ik nog kan horen is 'het bos' Zonder erbij na te denken ren ik naar binnen en gris mijn tas en jas weg. Ik houd een taxi tegen en vertel hem dat we naar het bos moeten. Ik trek mijn hakken uit en ruil ze in voor mijn all stars. Ik had ze altijd bij me. De chauffeur roept dat we er zijn. In de verte zie ik 3 gedaantes bij elkaar.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'Ik wil wel, maar weet niet of dat wel een goed plan is' zeg ik en probeer haar niet aan te kijken. Gewoon omdat ik niet tegen die puppyoogjes kan en weet dat naar huis gaan beter is. 'Ken je hem?' vraag ik zacht en kijk even naar de jongen die net langs liep.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    'Nee, maar ik zou het wel willen. Maar ik ga binnenkort weer colleges volgen en ga op kamers. Misschien kan je bij mij blijven?' Ik kijk hem hoopvol aan.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    Een diepe zucht verlaat mijn mond omdat dit nog eens een foute beslissing kan zijn. 'Oke ik blijf, maar alleen als Liam het ook goed vind' zeg ik. 'Je weet dat ik gewoon geen nee kan zeggen tegen zulke blikken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    'I love you!' Ik druk een kus op zijn wang en tranen van geluk stromen over mijn wangen. Ik glimlach, ondanks wat er daarnet is gebeurd. Niall is terug.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    Een glimlach speelt rond mijn lippen en veeg opnieuw een paar tranen weg. 'You know I love you too' zeg ik. 'Maar weet ook dat je me het op dit moment best moeilijk maakt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    RememberYoux schreef:
    APRIL JOSEPHS
    Ik draai de deur achter ons op slot en kijk naar Harry. Ik pers er een klein glimlachje uit. 'Cola?' vroeg ik aan hem. Hij knikte. Ik liep de woonkamer binnen. 'Pap, mam, Daisy, dit is -' 'HARRY STYLES VAN ONE DIRECTION!' gilde Daisy. 'Sssh!' siste ik. 'Hij werd achterna gezeten door een groep fans en paparazzi. We konden nog net optijd hierheen vluchten.' Ze zuchtte overdreven. 'Als je me nu geen handtekening geeft, zet ik het nog eens op een gillen.' zei ze terwijl ze Harry uitdagend aankijkt. 'Dacht ik niet.' zei mijn moeder. Ze stak haar hand uit. 'Elizabeth Josephs. En dat is Carl.' zei ze met een knikje naar mijn vader, die Harry begroette door even zijn hand op te steken. Ik schenk Harry wat cola en pak ook een glas voor mezelf. Ik geef het aan hem en glimlach nog even. Hij had het wel nodig, dacht ik zo.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexa Lorraine Payne
    'Ja, ik maak het Liam ook moeilijk soms. Vanochtend heb ik mezelf gesneden, omdat ik zoveel verdriet had dat jij weg was. Maar jij en Liam zijn toch goede vrienden?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    'Je heb wat gedaan?!' vraag ik half verbaasd, half bezorgd. 'Waarom heb je niet gewoon gebeld ofzo. Je weet dat ik wel naar je toe was gekomen' zeg ik dan en knik. 'Ja dat wel hoezo?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    'Ik...ik...ik wilde mijn verdriet wegsnijden. Maar als jij en Liam vrienden zijn, waarom zou hij het niet toestaan? Hij weet nu hoe ongelukkig ik ben zonder jou. Ik ga mezelf snijden, val flauw, huil te vaak en wordt ontvoerd en opgehangen aan een boomtak.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ik ga slapen, ik moet morgen vroeger op. Om elf uur ofzo stop ik]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    'Volgende keer moet je me maar gewoon bellen. Maar ik bedoelde dat de band een tijd uit elkaar zo gaan dus misschien dat het niet zo slim was' zeg ik en kijk haar verbaasd aan. 'Dat is allemaal gebeurd omdat je mij mistte?'

    [ is goed en weltrusten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    'Dat laatste weet ik niet zeker. Maar de rest wel. Je bent als een tweede broer voor me Niall. Ik kan gewoon niet zonder je. Ik zou ook niet zonder Liam kunnen.'

    [jij ook alvast. bye. je mag best reageren, ik lees het morgen pas]

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 22:55 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    'Het komt wel goed en beloof je ook dat ik hier zal blijven. Ik kan ook niet zonder jou. Liam is je echte broer dus dat is een ander verhaal' zeg ik.

    [ Bedankt en is goed. doegg]

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 23:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer