• Jaren geleden, toen de eerste man was geschept waagde Prometheus het om het vuur van de Olympus te stelen en het aan de mens te schenken. Als straf schepte Zeus de eerste vrouw en de godinnen schonken haar geweldige eigenschappen, waaronder een nieuwe: Nieuwsgierigheid.
    De vrouw, Pandora, werd naar aarde gestuurd als geschenk, samen met een doos. Het ging goed, tot Pandora haar nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen en de doos opende. Meteen ontsnapte de rampspoed waarmee de doos was gevuld naar de aarde en sindsdien was het leven nooit meer hetzelfde.


    Vandaag de dag is dit slechts een in vergetelheid geraakte mythe, maar Zeus bestaat wel degelijk. Woedend, omdat niemand hem meer herinnerd en vereerd, schept hij nog een meisje, Panda, die op een klein eiland in de oceaan woont. Het wordt geboren met een onnatuurlijke nieuwsgierigheid. Haar moeder overleed bij de geboorte en de vader heeft ze nooit gekend, maar haar opa nam haar maar al te graag in huis. Haar opa, die wist over de rampspoed waarmee de kist was gevuld die met haar mee leek te komen, probeerde alles om ervan af te komen, maar hij bleef maar terugkomen. Er zat niets anders op dan dat hij er het bij Panda instampte dat ze hem niet mocht openen!
    Op haar zeventiende, toen haar opa weg was, deed ze dat echter wel. Meteen ontsnapten er allerlei kwellingen die nooit iemand had gezien uit de doos. Dood sloeg zijn slag en mensen vielen als bosjes. Allemaal, behalve een paar mensen waarvoor Zeus nog enige sympathie had, aangezien hij niet het hele ras uit wilde roeien. Nu zoeken deze mensen hun weg in wat eens hun wereld is geweest.

    Het verhaal begint als Panda de doos opent en de meeste mensen ineens sterven. De rampen en beesten ga ik sorteren in een story die er nog aankomt. Als je nieuwe beesten, rampen of zoiets dergelijks wilt verzinnen, meld het even en vul er een lijstje van in zodat hij erbij kan.
    Ze wonen op het eiland Isl. Cladia, aan de oostkant van Amerika. Het ligt ver van het vasteland en weten niets over hoe het eraan toegaat buiten het eiland.

    Regels en andere punten:
    -Geen perfecte mensen
    -OC {}, () of []
    -Naamveranderingen en afwezigheid melden aub
    -Een beetje lange posts, anders wordt je uit de rpg gekickt wat ik liever niet doe, dus bedenk even of je dat kunt.
    -Er zijn een beperkt aantal rollen, dus ik wil geen eendagsvliegen
    -Op het moment nog maar één personage p.p., het maximum wordt later misschien verhoogd
    -Geen andere personages vermoorden zonder toestemming
    -Panda wordt niet gespeeld
    -Ze hebben technologie, maar sinds bijna iedereen dood is en er overal hooliganwezens de boel aan puin slaan werkt dat niet meer zo geweldig.
    -Ideeën voor de RPG zijn altijd welkom :3
    -Have fun


    Lijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    Rollen [Beperkt]
    Meisjes:

    -Roanna Richards, 19, CottonCloud
    -
    -
    -
    Jongens:
    -
    -
    -
    -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 13:48 ]


    yeehh

    ik weet niet zeker want ik doe al aan andere rpg's mee


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Naam: Roanna Richards
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Roanna heeft lange blonde haren en is een beetje korter dan gemiddeld. Ze heeft niet echt een opvallende verschijning en blijft meestal een beetje op de achtergrond. Meestal draagt ze wijde shirts en het maakt haar niet echt uit hoe het eruit ziet, zolang het maar fijn zit. Als ze naar buiten gaat op een zonnige dag draagt ze altijd een zomerhoed van een soort stro. Ze draagt nooit sieraden of make up, dus haar onreinheden vallen meer op dan bij anderen. Het enige sieraad dat ze draagt is een gouden klokje dat aan een ketting zit.
    Karakter: Roanna raakt vaak op de achtergrond, maar daar is ze niet echt blij mee. Ze wilt heel graag meer naar voren komen, maar dat lukt gewoon niet echt. Dat komt omdat ze niet weet hoe andere mensen denken en wat ze over haar denken. Ze heeft wel talenten, zo is ze heel goed in klassieke talen en weet ze vaak snel hoe iets in elkaar zit, maar die kant komt niet vaak naar boven voor ze heeft geaccepteerd dat ze niet degene is die ze wilt zijn. Roanna kan heel erg verstrooid zijn en kan snel dingen kwijtraken. Ze is niet heel erg dapper en al helemaal niet als het om beestjes gaat, waar ze als de dood voor is. Als er gevaar dreigt kruipt ze liever weg dan ertegen te vechten en sinds de doos is geopend wenst ze dat ze de horrorfilms die ze vroeger vaak zoluchtig keek aangezien ze wist dat het toch niet waar was niet had gekeken.
    Extra: Roanna is als de dood voor beestjes en praat er het liefst niet eens over. Ze weet aardig wat over klassieke talen en wilde daar ook een studie over gaan doen voor de doos werd geopend. Ze woonde nog bij haar ouders in een beetje een afgelegen hutje bij het strand. Ze heeft een rode pick-up waar ze altijd mee naar het dorp reed.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:28 ]


    yeehh

    Gaat iemand zich nog inschrijven? Anders is dit mijn tweede falende rpg D:


    yeehh

    Dat komt wel joh. Ik denk er even over na.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Hmm hij lijkt me wel leuk:) Ik zal er ook even over nadenken(flower)


    ~

    pickachuuuuu {ik wil wel maar ik doe al aan heel veel andere actieve rpg's mee}

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 17:11 ]


    Do what people say you can't.

    misschien, ik weet het nog niet zeker :3

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 18:29 ]


    If there's no risk, there's no reward.