• Hallo allemaal!

    Uuhm, ik denk niet dat mensen mij hier nog echt kennen? Ik was twee jaar terug een tijdje actief, maar de schrijfkriebels zijn de afgelopen tijd weer terug gekomen en het leek me tijd om hier maar weer eens een kijkje te nemen.
    Eigenlijk vroeg ik me af of er hier mensen zijn die My Chemical Romance fanfiction lezen? Ik heb namelijk wat shizzle geschreven en vroeg me af of het zin heeft om dat hier te dumpen. Ook heb ik eventueel nog een beginnetje voor een Superwholock, dat ik nog iets verder uit moet werken.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Nope.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    Nope.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Muziek is leuk, maar ik houd niet van fanfics, sorry.
    Welkom terug, trouwens (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oke, dankjulliewel in ieder geval :3


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Persoonlijk lees ik dat niet. Maar er zullen vast wel mensen zijn die het wel lezen.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Welcome back!

    Nee, ik heb hem wel eens bekeken maar, die periode is voorbij. ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Mhh, ik heb verschillende verhalen gelezen waar MCR een bijrol in had, dus ik zou het wel lezen.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Nogmaals, bedankt voor jullie reacties! Ik ben zelf nooit een hele grote fan geweest van fanfiction tot ik een jaar geleden Tumblr maakte waar zo'n beetje iedereen fanfiction leest. Ik merkte toen zelf dat het veel gemakkelijker is om een verhaal te schrijven over mensen die al bestaan dan mensen die je helemaal zelf bedenkt.
    Ik zal eens een Engels oneshot uploaden en ik zie wel wat er gebeurd. Het is effe wennen hier, maar ik ben blij terug te zijn.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Bronx schreef:
    Nope.


    Life is full of fake people

    Hey.
    En neen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wooooow My Chemical Romance and Superwholock! Oké, ik ben niet heel familiar met Supernatural of Dr Who, maar van Tumblr heb ik veel geleerd dus kom maar op! ;D


    Caution first, always.

    Smaug schreef:
    Wooooow My Chemical Romance and Superwholock! Oké, ik ben niet heel familiar met Supernatural of Dr Who, maar van Tumblr heb ik veel geleerd dus kom maar op! ;D


    Haha, door Tumblr ben ik Supernatural en Sherlock gaan kijken! Beste beslissing die ik ooit heb gemaakt, als zeg ik het zelf. Ik schrijf de superwholock samen met mijn zusje, maar hij staat op mijn telefoon en bla bla bla, dus ik zal met haar even overleggen op wiens account we het gaan posten of dat we weer gewoon random stukjes schrijven en zal ik het je dan laten weten als ik 'm online zet?


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Steampunk schreef:
    (...)

    Haha, door Tumblr ben ik Supernatural en Sherlock gaan kijken! Beste beslissing die ik ooit heb gemaakt, als zeg ik het zelf. Ik schrijf de superwholock samen met mijn zusje, maar hij staat op mijn telefoon en bla bla bla, dus ik zal met haar even overleggen op wiens account we het gaan posten of dat we weer gewoon random stukjes schrijven en zal ik het je dan laten weten als ik 'm online zet?

    Oh god, Sherlock he D': Ik dacht toen ik het ging kijken van: mwah, let's see what all the fuss is about.
    En het was. AMAZING.
    Ik zou graag van je horen n_n

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:15 ]


    Caution first, always.

    JAJAJAJAJAJAJA MY CHEMICAL ROMANCE! <3


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Smaug schreef:
    (...)
    Oh god, Sherlock he D': Ik dacht toen ik het ging kijken van: mwah, let's see what all the fuss is about.
    En het was. AMAZING.
    Ik zou graag van je horen n_n


    Ik heb nu allebei de seizoenen op DVD en heb afgelopen week met wat vrienden een marathon gehad. Nu willen ze een Reichenbach conspiracy theory marathon houden. Geen idee hoe ik dat ga overleven, maar ik heb er zin in.
    En geen probleem!


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins