• Hallo allemaal!

    Uuhm, ik denk niet dat mensen mij hier nog echt kennen? Ik was twee jaar terug een tijdje actief, maar de schrijfkriebels zijn de afgelopen tijd weer terug gekomen en het leek me tijd om hier maar weer eens een kijkje te nemen.
    Eigenlijk vroeg ik me af of er hier mensen zijn die My Chemical Romance fanfiction lezen? Ik heb namelijk wat shizzle geschreven en vroeg me af of het zin heeft om dat hier te dumpen. Ook heb ik eventueel nog een beginnetje voor een Superwholock, dat ik nog iets verder uit moet werken.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Steampunk schreef:
    (...)

    Ik heb nu allebei de seizoenen op DVD en heb afgelopen week met wat vrienden een marathon gehad. Nu willen ze een Reichenbach conspiracy theory marathon houden. Geen idee hoe ik dat ga overleven, maar ik heb er zin in.
    En geen probleem!

    Oh sweet! Ik heb alleen seizoen één, want ik wil ze allebei op blu-ray, maar da's aardig duur, dus ik moet even wachten tot mijn verjaardag in oktober. Ik had seizoen 1 voor 7 euro gevonden, dus die had ik toch even gehaald. Ik heb voor de rest alle afleveringen op mijn laptop en opgenomen. Ik had ze ook nog een keer allemaal met mijn moeder gekeken ;D


    Caution first, always.

    Smaug schreef:
    (...)
    Oh sweet! Ik heb alleen seizoen één, want ik wil ze allebei op blu-ray, maar da's aardig duur, dus ik moet even wachten tot mijn verjaardag in oktober. Ik had seizoen 1 voor 7 euro gevonden, dus die had ik toch even gehaald. Ik heb voor de rest alle afleveringen op mijn laptop en opgenomen. Ik had ze ook nog een keer allemaal met mijn moeder gekeken ;D


    Ik heb seizoen een inderdaad ook voor 7 euro gekocht :3 Ik zag 'm liggen en ik dacht 'He! Dat zijn die twee gasten van Tumblr!' en de rest is geschiedenis. Seizoen twee kreeg ik van m'n vrienden op mijn verjaardag, omdat ik het er gewoon non-stop over had. Mijn moeder vind Sherlock ook helemaal cool, alleen heeft ze van alle afleveringen maar een stukje gezien dus ze snapt er niet echt veel van.

    Ik realiseer me nu pas dat het verhaal in het Engels is. Is dat erg?


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins