Infidelity schreef:
(...)
Oh dat is wel balen! Ik ga gewoon met een vriendin die ik toevallig via Quizlet heb leren kennen, dus dat is wel gezellig! Je moet gewoon kijken of je hier iemand ontmoet waarmee je wilt gaan, als je echt graag een keer wilt!
Haha oh my god, hoe hoog was je boete? Even kijken of je mijn hoogste boete kan overtreffen, voor het te laat terugbrengen van een bibliotheek boek!
Voor dit jaar is dat nog een beetje te laat, maar voor volgend jaar is dat misschien een idee. Maar ja, mijn schoolvriendjes wilden niet naar Lowlands, maar nu ik van school af ben, leer ik misschien sowieso voor volgend jaar wel mensen kennen die wél willen gaan.
Geen grapje, ik hoefde maar vijf euro te betalen.
Oké, het was wel maar één boek, maar ik verwachtte een hogere boete.
OOOOH, ik weet weer wat! Ik werd laatst randomly geïnterviewd, omdat ik fanfictie schrijf. Ik heb het artikel nog niet toegestuurd gekregen, maar ik was ergens wel trots. Want, ik wil nog altijd dokter worden, maar ik neem nu een tussenjaar en wil dat grotendeels aan schrijven besteden. Ook al had het interview niet zoveel met mijn eigen schrijfsels te maken, had ik toch om een of andere reden het idee dat ik een klein beetje iets bereikt had met schrijven. Of zo. Ik weet het niet, maar ik was even trots.
Carry me away, I hope that you don't break.