• Oke ff zeiktoppic!

    Ik heb dus een Apple iPad en mijn broertje heeft een iPod touch van Apple, waar hij heel lang voor heeft moeten sparen. We delen samen een iTunes account en we bespreken alles wat we kopen. Alleen delen we het ook met een vriend die onze iPods en iPads heeft gedaan omdat hij er verstand van heeft. Nu blijkt het dat toen ik ene kaart van 50 Euro had dat het binnen een dag al op was, Wat NIET KON omdat ik 3 apps had gekocht van 11 euro dat was 33 euro en ik had nog 2,50 uitgegeven aan een talking Dino app, Dus ik had nog iets van 25 euro over, wil ik nog iets downloaden heb ik NIKS meer! Mijn broertjes iPod was in die tijd leeg dus hij kan t NIET gedaan hebben.

    Nu zijn we op vakantie hier hebben we geen WiFi voor de iPod, mijn broertje keek gister zijn saldo nog 4 euro, nu is het nog maar 1 euro 29!
    Dus we kijken in de geschiedenis van zijn itunes, wat blijkt, zijn er apps gedownload en iets van 8 liedjes en het zijn echt geen apps die wij gebruiken. En wij kunnen NOOIT die liedjes hebben gedownload omdat mijn broertje Rock/Alternatief alleen maar luistert en ik luister naar Gospell,Broadway en gelovige muziek.
    Dus mijn broertje die heeft 3 maanden gespaard voor een itunes kaart van 25 omdat we het niet zo breed hebben en we voor alles sparen. Blijkt nu dat die vriend van ons dus al een hele lange tijd godverdomme ons geld heeft opgemaakt voor zijn iTunes dingen!

    Hebben jullie ook zoiets mee gemaakts. Sorry

    Da's echt gemeen van die gast, zoiets doe je toch niet?
    Ik heb zoiets gelukkig nog niet meegemaakt..


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Wat ik dan niet helemaal snap; je zegt dat jullie niet zoveel te besteden hebben. Waarom geef je dan zo'n shitload uit aan nutteloze apps?


    ars moriendi

    Melonpan schreef:
    (...)
    >µtorrent
    http://tweakers.net/nieuws/83692/torrentclient-utorrent-gaat-advertenties-tonen.html

    Waarom zou je die troep willen gebruiken als er zoveel betere alternatieven zijn?

    µTorrent works for me.


    None but ourselves can free our minds.