• Ja dat vraag ik me serieus af. Wat nu hij met Selena heeft zou hij het vast niet meer doen denk ik....

    Ik denk wel dat het door gaat.


    <3

    Uhm... mag ik dit een rare vraag vinden? Je doet alsof One Less Lonely Girl een ding is :')


    Rainbows on my staircase ~

    Wat bedoel je daarmee?


    Olive

    Ik denk het wel hoor want toen hij naar België & Nederland kwam had hy ook al met Selena ea en toen was er ook een OLLG

    Bij het optreden zingt Justin One Less Lonely Girl, daarbij zoeken ze een meisje uit in het publiek die dan op het podium mag komen en die is dan de 'One Less Lonely Girl' zegmaar.
    Maar zoals hierboven me wordt gezegd; Toen hij naar Nederland en België kwam deed 'ie het ook, en toen had hij ook met Selena dus ik denk het wel. (:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 9:40 ]


    Opgeven is geen optie.

    Waarom zou hij het niet doen nu hij Selena heeft? Hij gaat dat meisje niet binnendraaien ofzo hoor. x_x


    All was well.

    Selena en hem zijn over een paar maanden alweer bijna een jaar samen (Als je de datum van de foto's ziet) En daarna deed ie de OLLG toch ook?

    Ik geloof van wel, dunno.


    None but ourselves can free our minds.

    Het gaat gewoon door. Hij zingt alleen maar voor haar verder is er toch niks aan de hand?


    Never give up the one you love.

    MyDirection schreef:
    Het gaat gewoon door. Hij zingt alleen maar voor haar verder is er toch niks aan de hand?


    Lieve schat hij doet heel close met hun enzo..

    Natuurlijk gaat dat door. Dat is gewoon een 'ritueel' voor ieder concert. Dat verbreken ze niet omdat Justin een vriendinnetje heeft. (:


    Smile and live.


    Begrijp je wat ik bedoel?

    Het kan me werkelijk helemaal niks schelen. Maar natuurlijk doet ie dat nog wel gewoon, het is niet alsof hij met die meisjes op dat podium hete seks heeft ofzo :')


    -


    Wtf doet zij op 0:33...

    Hale schreef:
    (...)

    Lieve schat hij doet heel close met hun enzo..


    maar dat is niet omdat ze een relatie of zo krijgen. Nadat het liedje is afgelopen haast hij zich van het podium af en heeft hij geen tijd meer om haar telefoonnummer te vragen.

    Het meisje is blij omdat ze bij hem op het podium is geweest en Justin is blij dat hij weer een fan gelukkig heeft gemaakt. En Justin, en zijn managers zijn niet gek om dat niet meer te doen. Het is een ritueel, het hoort er bij. En het een belangrijk onderdeel van de show zoals je in NSN kunt zien.

    ps; het is nog niet echt close, tenminste als je het vergelijkt met Usher of Chris Brown

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 20:15 ]


    <3