• Oke ff zeiktoppic!

    Ik heb dus een Apple iPad en mijn broertje heeft een iPod touch van Apple, waar hij heel lang voor heeft moeten sparen. We delen samen een iTunes account en we bespreken alles wat we kopen. Alleen delen we het ook met een vriend die onze iPods en iPads heeft gedaan omdat hij er verstand van heeft. Nu blijkt het dat toen ik ene kaart van 50 Euro had dat het binnen een dag al op was, Wat NIET KON omdat ik 3 apps had gekocht van 11 euro dat was 33 euro en ik had nog 2,50 uitgegeven aan een talking Dino app, Dus ik had nog iets van 25 euro over, wil ik nog iets downloaden heb ik NIKS meer! Mijn broertjes iPod was in die tijd leeg dus hij kan t NIET gedaan hebben.

    Nu zijn we op vakantie hier hebben we geen WiFi voor de iPod, mijn broertje keek gister zijn saldo nog 4 euro, nu is het nog maar 1 euro 29!
    Dus we kijken in de geschiedenis van zijn itunes, wat blijkt, zijn er apps gedownload en iets van 8 liedjes en het zijn echt geen apps die wij gebruiken. En wij kunnen NOOIT die liedjes hebben gedownload omdat mijn broertje Rock/Alternatief alleen maar luistert en ik luister naar Gospell,Broadway en gelovige muziek.
    Dus mijn broertje die heeft 3 maanden gespaard voor een itunes kaart van 25 omdat we het niet zo breed hebben en we voor alles sparen. Blijkt nu dat die vriend van ons dus al een hele lange tijd godverdomme ons geld heeft opgemaakt voor zijn iTunes dingen!

    Hebben jullie ook zoiets mee gemaakts. Sorry

    Kan het niet dat hij het per ongeluk van jullie kaarten af haalt?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mordin schreef:
    (...)

    Zoek het op. We hebben het hier over dingen die je via een account hebt gekocht. Het kan best zijn dat ze gebonden zijn aan dat account en dat die liedjes niet meer werken als je met een ander account op die ipod gaat. Sowieso, als je een ander account maakt kun je niet meer de itunes liedjes overzetten naar eventuele nieuwe apple dingen vermoed ik.

    Komt nog bij dat het veel meer moeiete is om een nieuw account te maken en volstrekt onnodig. Verander gewoon het password en klaar.
    Ik zit te kijken hiervoor.

    Frodo schreef:
    Kan het niet dat hij het per ongeluk van jullie kaarten af haalt?
    Hij krijgt een mailtje als we iets kopen of het geld erop word gestort

    BLUNDERBUSS schreef:
    First World Problems, geez.

    Ja, want stelen is echt een slap First World Problem. =__=

    En daarom mag je niemand anders buiten jezelf vertrouwen in dat soort dingen. Ahw.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    1. E-mail veranderen van het account.
    2. Wachtwoord veranderen.
    3. ???
    4. Profit.

    En dit:

    Shaerose schreef:
    En daarom mag je niemand anders buiten jezelf vertrouwen in dat soort dingen. Ahw.

    Trust no bitch.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    BLUNDERBUSS schreef:
    First World Problems, geez.

    And that's why I download music with µTorrent.


    None but ourselves can free our minds.

    REC0VERY schreef:
    (...)
    And that's why I download music with µTorrent.

    >µtorrent
    http://tweakers.net/nieuws/83692/torrentclient-utorrent-gaat-advertenties-tonen.html

    Waarom zou je die troep willen gebruiken als er zoveel betere alternatieven zijn?

    Of je jailbreakt je iPod, kost het ook geen geld meer..

    Das echt heel rot...

    Mijn moeder belde naar visa of zo voor mn vaders crditcard omdat die is overleden,en rken bleek dat er heel recent 1100 euro mee was betaald op iTunes of zo =\
    En dat terwijl mn vader echt nog nooit iets op iTunes heeft gekocht.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wacht, jij koopt apps van 11 euro? (cat)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dat is echt naai. Maar je kan toch ook de liedjes downloaden? Dan kost het geen geld.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Valt dit niet onder diefstal? In het ergste geval denk ik wel dat je hiermee naar de politie kan gaan.


    Let the Night embrace you

    Het is gewoon het beste om zulk soort dingen met niemand te delen. Verander het wachtwoord van jullie account en spreek die jongen er op aan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.